Niin tiedustelisin että onko kukaan pelannut devil kings pelin demoa ja jos niin miltä vaikutti. Minulla on kamalat tuskat että kannattaako hankkia kun muitakin hyviä pelejä olisi tulossa mutta niin myöhään ja mihinkään turhuuksiin ei ole varaa. Pian vastailkaa ja kertokaa mielipiteitänne.....kiitus
DEVIL KINGS KANNATTAAKO
Wamp
3
194
Vastaukset
- 321
http://ps2.ign.com/articles/658/658191p1.html
Kannattaa odotella seuraavia pelejä:
SOCOM 3
Black
Shadow of the Colossus (ICO 2)
TOCA Race Driver 3
Final Fantasy XII
Grand Theft Auto: Liberty City Stories- wamp
black ja ico 2 ovatkin jo ostoslistallani. niitä sopii vain odotella vielä
On ostoslistalla Socom 3, Shadow of the colossus ja Black ja varmaankin joutuu Final fantasynkin hankkimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368