Photofiltre suomeksi

neuvoton kurja

Voisiko joku neuvoa miten saan muutettua Photofiltren suomeksi. En tajua missä vaiheessa se kieli pitää vaihtaa/lisätä ja miten..

Olen tosi aloittelija, mutta en saanut neuvoa aloittelijoitten foorumilta.

Ohjelman ja kielipaketin lataamisessa ei ole ongelmaa, vaan siinä miten sen suomenkielen saa 'istutettua' siihen ohjelmaan...tässä menee hermo..

12

11320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvvooja

En saa minäkään sitä suomee aukeen millään.....molemmat on nyt koneella mut se ei vaan istu.....onkohan sitä saanut kukaan..

• tehdä näin

• ansQttiiii

Luulisin että sitä ei saa suomenkieliseksi?
      Itse ainakin pidän sitä Englanninkielisenä

• oosaan.com

tuolta valitset suomi ja se lataa sen. sitten kopioit sen ja liität photofiltre kansioon. siellä pitäisi olla englannin kielinen, sun täytyy muuttaa sen nimeä niin että se suomenkielinen versio on ennen englantia niin photofiltre ottaa suomenkielisen automaattisesti. eli se ottaa ensimmäisenä olevan kielen käyttöön. jos ymmärsit..:D

• macka

Hei!
      En tiedä oletteko jo ratkaiseet ko. ongelman? Tuolla oli yksi aika hyvä ohje ja tarkentaisin sitä hieman. Photofiltre-kansiossa on jo englanninkiekinen kielipaketti translationEN ja kun olet ladannut sinne sen suomenkielisen niin sulla on siellä myös translationFI ja koska E on aakkosissa ennen F:ää niin ohjelma ottaa sen ekan käyttöön siis translationEN. Ongelman ratkaisee näppärästi poistamalla englanninkielisestä versiosta E:n, jolloin jää tranlationN ja sulla on käytössäsi suomenkielinen versio!

• sekuö

en saa edes purettua zip tiedostoa??

• Hyvät ystävät! kertokaa MIKSI tuo suomen kielinen linkki ei avaudu! Tai avautuu, mutta tulee ruutuun vain VLC media player-linkki/ikkuna ja siihen se sitten jääkin...? Ei avaudu mitään zip- tai jotain muuta pakattua...? Kertokaa! Kiitos!

• Anonyymi

Asensin Manjaroon ja asentui suoraan englannin kieliseinä, eikä asetuksissa olleista 13 kielestä yksikään ollut suomi mutta ruotsi oli joten itse joutuu käännökset tekemään.

• Anonyymi

Lisätäänpä että puhuin tuosta avauksessa mainitusta Photofiltre ohjelmasta josta on myös Linux versio, eikä mikään huono olekkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56