Mä en muista mikä sana piti lähettää mihinkin numeroon,että sais auton omistajan ja auton merkin rekisterinumeron avulla selville? Siis tää ei oo mikään tärkee juttu,mutta pitäis saaha selville aika pian..
Että numero ja ohjeet ois ihan kivat...?!
Auton rekkari selville??!!
11
16793
Vastaukset
- jape
find auto ata-987 num..16400
- Sami
kirjoita viesti :autofakta xxx-111 (siis toi oli rekkarinumero ja lähetä se numeroon 16400
- Tyttö
:)
- jopikotika
Mikä on viestin hinta ?
- tytsy
Siis eikö se oo et AUTO rekkari..ei mikään autofakta..ja kun kirjotat auto rekkari niin se on halvempaa ja numerohan oli 16400
- Pena
...mutta AUTOFAKTA rekkari on huomattavasti kalliimpi vaihtoehto kuin AUTO rekkari,tosin siinä tulee enemmän tietoa autosta. Hintoja en muista.
- leiffi
Pena kirjoitti:
...mutta AUTOFAKTA rekkari on huomattavasti kalliimpi vaihtoehto kuin AUTO rekkari,tosin siinä tulee enemmän tietoa autosta. Hintoja en muista.
Mitä tietoja saa AUTOFAKTAlla ja paljon se maksaa.
Tarttis tietää. - viestiä
leiffi kirjoitti:
Mitä tietoja saa AUTOFAKTAlla ja paljon se maksaa.
Tarttis tietää.AUTOFAKTA. 1,90e ja mitä kukaan tekee tiedolla, milloin auto käyttöönotettu, milloin katsastettu, missä vakuutus ja milloin seuraava katsastus pitää hoitaa?? muutoin tulee samat tiedot kuin AUTO kyselyssä eli omistajatiedot.
- on hyvä tietää
viestiä kirjoitti:
AUTOFAKTA. 1,90e ja mitä kukaan tekee tiedolla, milloin auto käyttöönotettu, milloin katsastettu, missä vakuutus ja milloin seuraava katsastus pitää hoitaa?? muutoin tulee samat tiedot kuin AUTO kyselyssä eli omistajatiedot.
Lisäksi autofakta kertoo rasitteet. Eli jos on katsastamatta, verot maksamatta, poistettu rekisteristä, ilmotettu varastetuksi, yms.
Todella käteviä esim. silloin jos on ostamassa autoa.
- lj
JOs auton omistajalla on turvakielto tms et saa tietoja ainoastaan viranomaiset
- antti731
Lähettämällä rekisterinumeron 16100 numeroon saat tiedot paljon halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091