apua apua

?!?

uroksellani ollu jo jonkun aikaa maha sekasin ruokia ollaa venkslattu ja kokeiltu mut mikää ei tunnu auttavan. On kokeiltu nutroa, royalia, eukanubaa, koti ruokaa (puuroa, piimää, riisiä, seitä,jauhelihaa, maksalaatikkoa) Teho-backtin avulla sai kuurin ajaks mahan kuntoo mut heti sen loputtua maha taas kuralla. El. lääkäri määräs jonku lääkeen mikä vaikutti bateereihin mut ei hyötyä. välillä saattaa olla ensimmäiset kakat ok mut loppu päivä kuraa. Koira on muuten hyvässä kunnossa, silmät kirkkaat, karva kiiltää ja pehmeä/sileä, kynnet kunnossa ja kaikin puolin muuten ok. Juo normaalisti ja pissii normaalisti. Koira on vajaa vuoden.
Ihan pikkasena kuitenki maha olis sulattanu vaikka rauta nauloja.

8

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanja

Ainoa ruoka jonka meidän koiramme maha kestää on Rainbow:n koiran täysravinto. Ei ole sen jälkeen ollut maha sekaisin...(kaikki "paremmat" merkit sekoittivat koiran mahan heti)
      Onko koiraasi testailtu allergioista?

• Auttoi

Meillä asustaa kohta 1v narttu jolla ensimmäiset 6kk maha kuralla. Tehobakt auttoi meilläkin. Tutkittaessa selvisi vehnäallergia ja ruokamerkin vaihto auttoi. Vaivoihin auttoi myös pakastetun naudanmahan syöttäminen, koska naudanmahassa on eläviä maitohappobakteereita.

• !?!

en oo koiraa käyttäny testeissä ku en aikaisemmin aatellut tarpeelliseksi kun ensimmäiset kuukaudet meni hyvin ilman ongelmia nyt kyllä oon aatellu ja vienkin testeihin. Noita pakaste ruokia oon aatellu antavani mut en oo sitte uskaltanu kokeilla.

• minna

Hei!

Minun edesmenneellä dobberipojullani oli tosi herkkä vatsa. Kotiruoka kävi ja siihen sekoitettuna sitten nappuloista vain Nutro´s choise vihreä. Muuten oli heti kuralla. Kannattaa kokeilla pikkuisilla ilmaisilla testipusseilla, joita saa eläinkaupoista...

• .:DoGi:.

kaikkien koirien maha ei kestä piimää ja maitoa. annatko myös maitoa koirallesi?

• on hyvä

vaihtoehto. Kalastamaan vaan ja kaikki kalat niine hyvineen lihamyllyn läpi ja pakasteeseen jäätymään sopivin annoksin jotta madot kuolee ja koiralle keitetyn riisin kanssa. Hyvä konsti: annostele viilirasioihin ja pakasta. Irrota v.purkeista ja laita "kalakakut" vaikka muovikassiin pakastimeen ...hyvä ottaa sopivina annoksina aina yks palanen kerralla pussista.

• !?!
        on hyvä kirjoitti:

vaihtoehto. Kalastamaan vaan ja kaikki kalat niine hyvineen lihamyllyn läpi ja pakasteeseen jäätymään sopivin annoksin jotta madot kuolee ja koiralle keitetyn riisin kanssa. Hyvä konsti: annostele viilirasioihin ja pakasta. Irrota v.purkeista ja laita "kalakakut" vaikka muovikassiin pakastimeen ...hyvä ottaa sopivina annoksina aina yks palanen kerralla pussista.

En oo koskaa maitoa antanu... Vein pojan lääkärii ku alko ajatus tulehduksesta hiipiä mieleen ja näin oli. Koiralla lämpöä ja tulehdus valloillaa suolistossa. Uus madotus ja antibiottikuuri.... Parin päivän päästä pitäis olla jo parempi! Alkaa olla jo helpompi hymyillä =)

• PoliceGirl82
        !?! kirjoitti:

En oo koskaa maitoa antanu... Vein pojan lääkärii ku alko ajatus tulehduksesta hiipiä mieleen ja näin oli. Koiralla lämpöä ja tulehdus valloillaa suolistossa. Uus madotus ja antibiottikuuri.... Parin päivän päästä pitäis olla jo parempi! Alkaa olla jo helpompi hymyillä =)

Hyvä että syy selvisi tai on selviämässä. Mieleeni tuli myös, että ruokia kannattaa kokeilla ainakin kuusi viikkoa, jotta voi varmaksi sanoa toimiiko se vai ei. Harvoin ruuan hyvät (tai huonotkaan) puolet tulevat esille parissa viikossa saati päivässä. Suosittelen lämpimästi Nutro Choicen vihreää pussia, se on herkkämahaisille aivan loistava vaihtoehto. Myös turkille mainio.

Itse syötin noutajalle juuri tuota nutroa kun oli herkkä maha ja huono syömäri. Olen myös saanut positiivista palautetta useilta tuotetta käyttävältä kasvattajalta ja harrastajalta. Meilläkin tuloksissa meni reilut neljä viikkoa, sitten parani massu ja turkki muuttui kuukausien aikana kokolailla radikaalisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe