joo kyselisin semmoista että onko peltosen laser skate hyvä suksi tämmöiselle hiihtäjälle joka aloittaa pitkän tauon jälkeen harrastuksen uudelleen. Tekeekö mitään kyseisillä suksilla, siteiksi oon aatellu rottefellan r3. niin olisko tuo minkälainen paketti?
peltonen
5
1149
Vastaukset
- jts
menee..mutta se riippuu vähä siitä..minkä painone oot ja minkä mittane?
peltoselta ei taho oikee löytyä esim. raskastekoselle oikeita suksia..ne on varmaan jotain 130e sukset..side systeemi on iha hyvä.
mutta oma mielipiteeni on että kannattaa katsella muitakin merkkejä..
ja jos panet 100e lisää suksen osuuteen..sit alkaa olla kohallaan...- Janne
?? Itse olen hiihtokunnossa n.90-95kg. Peltoselta on aina löytynyt hyvät sukset. Suprat luisteluun ja Infrat mummohiihtoon....
Tai saattaahan ammattihhiihtäjämme JTS (jolta saamiani neuvoja suuresti muuten kunnioitan), tietysti tarkoittaa vieläkin painavampia kaiffareita - ne tosin yleensä ajaa "lynxiä" tupakki suussa ja pitää sitä ulkoliikuntana.. - jts
Janne kirjoitti:
?? Itse olen hiihtokunnossa n.90-95kg. Peltoselta on aina löytynyt hyvät sukset. Suprat luisteluun ja Infrat mummohiihtoon....
Tai saattaahan ammattihhiihtäjämme JTS (jolta saamiani neuvoja suuresti muuten kunnioitan), tietysti tarkoittaa vieläkin painavampia kaiffareita - ne tosin yleensä ajaa "lynxiä" tupakki suussa ja pitää sitä ulkoliikuntana..vejetäähä vähä takasii..tosta peltosen suksesta..
katos kun sitä on ollu fisserin mies koko ikänsä..ei aina tuu katottua sillee laajemmalti tätä hommaa..
enhän kuitenkaa sanonut että peltosel ei ois hyviä suksia..vaa että löytyykö esim.raskastekoselle..
mutta ilmeisesti löytyy..vaan ehkä ei tossa hintaluokassa..n130e..!!veikkaisin..ja tosta ammattihiihtäjän "nimikkeestä" en nyt ossaa kuvitella mitään..oon kyllä ollu joskus aikoinaan lähellä tota nimikettä..se siitä! - jpn^¨77
jts kirjoitti:
vejetäähä vähä takasii..tosta peltosen suksesta..
katos kun sitä on ollu fisserin mies koko ikänsä..ei aina tuu katottua sillee laajemmalti tätä hommaa..
enhän kuitenkaa sanonut että peltosel ei ois hyviä suksia..vaa että löytyykö esim.raskastekoselle..
mutta ilmeisesti löytyy..vaan ehkä ei tossa hintaluokassa..n130e..!!veikkaisin..ja tosta ammattihiihtäjän "nimikkeestä" en nyt ossaa kuvitella mitään..oon kyllä ollu joskus aikoinaan lähellä tota nimikettä..se siitä!jts....mitenkäs noissa peltosen luistelu suksissa on ne pohjamateriaalit ? .. tekeekö esim. 2000 E merkityllä pohjalla mitään , vai onko nämä juuri niitä ämpärinmuoveja :) ? alkaako luistelu suksi luistamaan kun pohjamerkinnässä lukee 4000PRG grapithite ? jälkimmäisellä suksella on hintaa edelliseen n. 2x .
- tämmöstävaan
onkoos se peltonen yleensä leveempi (mulla ainakin VEGA on leveempi kun atomic ja fisu).
Mun peltonen karkaa alta kovalla alustalla,
mutta luistaa kyllä pirun hyvin.
Jotenkin luulisin että liian jäykkää sukseeta
ei harrastelija kaupasta saa helposti,
varsinkin kun noi urat taajamaalueella yleensä
aika kovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803