lounas ;)

tiuu

olen tämän jo aiemmin julkaissut, mutta silloin ei ollut näitä erillaisia kategoriota.



Olimme sopineet yhteisestä lounaasta. Tulen toimistoosi vähän ennen lounasaikaa. Puhut puhelimeen, vilkaiset kuka tuli ja nyökättyäsi jatkat puhelua. Et huomaa kun laitan oven lukkoon. Tulen luoksesi, siirrän papereita ja näppistä pois tieltä ja istun pöydälle eteesi. Rypistät otsaasi, mutta jatkat puhelua. Nostan oikean jalan tuolille haarojesi väliin. Keitaisuhameeni aukeaa puoleen väliin reittäni peittäen kuitenkin kokonaan vasemman jalkani ja kaiken muun.

Otan lehden jonka toin mukanani ja aloitan sen lukemisen. Samalla kun oikean jalan varpaat aina silloin tällöin koskevat reisiäsi. Kun varkain alan varpailla hieroa kohoumaan housuissasi. Välillä lopettaen ja syventyen lehteen.

Toinen kätesi nousee omia aikojaan oikealle polvelleni ja alkaa hajamielisesti hieroa sitä. Pikku hiljaa edeten ylöspäin puolelta toiselle jättämättä mitään kohtaa väliin. Juuri kun kätesi on hameen reunan kohdalla, lasken lehden alas ja avaan hiukset tiukalta nutturalta. Vaaleat pitkät hiukset laskeutuvat selkääni samalla kun kummallakin kädellä pöyhin hiuksia. Jolloin rintani erottuvat paidan läpi, etenkin nännit jotka jo ovat kovettuneet. Katseesi seuraa toimistusta ja kohouma housuissasi suurenee koko ajan.


Nyt sinulla on jo pieniä keskittymis vaikeuksia puheluun. Kätesi jatkaa matkaa odottaen milloin pikkarit tulevat vastaan. Viet kätesi reiden ulkokautta pepulleni ja nostat katseesi hämmästyneenä ylös, lauseesi jää kesken. Et löydäkkään pikkareita. Siinä yrität selvittää kurkkua, samalla kun jalkani jatkaa hellää hieromista.

Hymyilen sinulle ja tukalalle olollesi. En ole pahoillani aiheuttamastani tilanteesta, pikemminkin koko ajatus kiihottaa vaan minua lisää. Kätesi jatkaa tutkimusmatkaa, tosin nyt sinulla on jo kiire päästä eroon puhelimesta. Annat hätäisiä ohjeita puhelimeen samalla kun sormesi lähestyvät karvatuheroani. Siirrän aavistuksen vasenta jalkaani, levitän reisiä enemmän eroon toisistaan. Sormesi hivelevät hellästi tuheroa päältä, välillä keskisormesi halkaisee huulet ja hipaisee klittaa. Olen jo tässä vaiheessa todela märkä.

Pääset vihdoin eroon puhelimesta. Vapautuva kätesi siirtää hameen pois vasemman jalan päältä sivuun jolloin eteesi avautuu näkymä vitustani. Vedät henkeä samalla käsiesi mennessä pakaroiden alle. Siirrät minua lähemmäksi pöydän reunaa, laskeudut polvillesi maahan ja nuolaiset ensimmäisen kerran. Vieden kaiken ajatuksen pois mielestäni. Nojaan taaksepäin rintani työtyvät paitaani vasten. Jatkat nuolemista, viet kielesi niin pitkälle vakooni kun saat välillä palaten klitoriksen luokse. Näykkien ja imien sitä.

Olen jo melkein valmis kun lopetat ja nouset takaisin tuolille. Kätesi nousevat ja avaat puseron napit. Rintani paljastuvat eteesi ja kumarrut suutelemaan niitä. Käteni ovat niskassasi haroen välillä hiuksiasi. Hierot kumpaakin rintaa samalla kun imet ja nuolet, vaihtaen välillä toiseen.
Kumarrun suutelemaan päätäsi. Nostat katseesi samalla kun kätesi menevät pakaroiden alle nostaen minut ylös. Jalkani kietoutuvat ympärillesi. Kannat minut työpöytäsi yhteydessä olevaan neuvottelupöytään. Pyyhkäiset siinä olevat paperit pois tieltä.

Lasket minut hitaasti alas pöydälle. Käteni alkavat avaamaan housujasi samalla kun keskityt taas rintoihini. Saan housut auki ja alas päin kun et jaksa enää odottaan vaan riisut housusi. Saman kohtelun saa alushoususi. Kahleista vapautunut kalusi ponnahtaa ylös. Katson sitä ilahtuneena ja otan sen käsieni väliin hellästi hieroen ja puristellen.

Olemme kumpikin valmiit, en jaksa enää odottaan vaan halaun sinut sisääni. Ohjaan kalusi huulille ja sinä työnnät sen hitaasti mutta varmista pohjaan asti. Nojaan taakse päin pöydälle, sinä pidät lanteistani kiinni ja hitaasti aloitat työntämisen edestakaisin. Tahti kiihtyy ja kiihtyy. Nousen ylös ja tulen syliisi käsien kiertyessä ympärillesi. Hieroen harteisiasi toisen käteni laskeutuessa alemmas pepullesi ja siitä puristaen sua vielä lähemmäs itseäni.

Nouset ylös minut samalla mukaan ottaen. Istut takanasi olevaan tuoliin. Ja jatkan ratsastaten. Huoneen täyttää pieni huohotus ja litinä. Toimisto kuulostaa hiljaiselta. Yritämme kuitenkin olla mahdollisimman hiljaa. Pientä muminaa en voi estää kun suusi hamuaa rintaani, nännejäni välillä imien ja välillä hampailla kevyesti näykkein. Niin hellästi että jälkiä ei jää.

En kestä enää kauan vaan pilluni kostuu enemmän ja alkaa supistella kyrpäsi ympärillä. Jatkat vielä työntöjäsi muutaman kerran kohta kuitenkin laueten sisääni. Istumme vielä sylikkäin minä sinua halaten. Sinä pieniä suudelmia olkapäälleni sirotellen. Pikkuhiljaa maanpinnalle palaten, kun muualta toimistosta alkaa kuulumaan elonmerkkejä.

_______________________


Olisi kiva kuulla mielipiteitä....

13

15998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      Olisi naisillekin mukavempaa luettavaa ILMAN ilmaisuja "vittu" ja "kyrpä".
      Ne latistaa aina tekstin..
      ((ja tämä oli vain MUN mielipide))

      • q

        joo..oon samaa mieltä sun kanssa..ei sellasta oikee viitsisi lukee..=)


    • juu

      kekittymisvaikeus on yhdyssana... siihen loppu mun lukeminen... kun alkukin oli semmosita puuroa

      • niin

        Tekstissähän luki 'keskittymis vaikeuksia' Mitähän kekittymistä pelännet kun se vie lukuhalutkin?


      • just

        Tiiu onkin Virosta eikä osaa suomea vielä just ollenkaan...


    • mies

      Hyvä oli minun mielestäni. Housuissa tuli ahdasta...

      • Tiina

        No pienestähän sulla jököttää. Taisit vetästäkin. No hyvä jos sait, mokomasta kirjoituksesta.


        KYLLÄ TE MIEHET OOTTE TÄYSIÄ SIKOJA

        ei mikään muu pyöri mielessä kuin se YXS JUTTU. Vauvasta Vaariin. PANO JA PANO.


      • Nainen
        Tiina kirjoitti:

        No pienestähän sulla jököttää. Taisit vetästäkin. No hyvä jos sait, mokomasta kirjoituksesta.


        KYLLÄ TE MIEHET OOTTE TÄYSIÄ SIKOJA

        ei mikään muu pyöri mielessä kuin se YXS JUTTU. Vauvasta Vaariin. PANO JA PANO.

        Hahhaha :D


      • pertti
        Tiina kirjoitti:

        No pienestähän sulla jököttää. Taisit vetästäkin. No hyvä jos sait, mokomasta kirjoituksesta.


        KYLLÄ TE MIEHET OOTTE TÄYSIÄ SIKOJA

        ei mikään muu pyöri mielessä kuin se YXS JUTTU. Vauvasta Vaariin. PANO JA PANO.

        sinähän vasta todellinen idiootti näytät olevan!
        jos joku on kirjoittanut onnistuneen tarinan niin tyydy siihen sinä kateellinen paskahousu!


      • -c=8
        Tiina kirjoitti:

        No pienestähän sulla jököttää. Taisit vetästäkin. No hyvä jos sait, mokomasta kirjoituksesta.


        KYLLÄ TE MIEHET OOTTE TÄYSIÄ SIKOJA

        ei mikään muu pyöri mielessä kuin se YXS JUTTU. Vauvasta Vaariin. PANO JA PANO.

        Mitäs siinä kitiset mokoma frigidi...


      • kuyu
        Tiina kirjoitti:

        No pienestähän sulla jököttää. Taisit vetästäkin. No hyvä jos sait, mokomasta kirjoituksesta.


        KYLLÄ TE MIEHET OOTTE TÄYSIÄ SIKOJA

        ei mikään muu pyöri mielessä kuin se YXS JUTTU. Vauvasta Vaariin. PANO JA PANO.

        olen 35. ongelmani o se että 27(0r 17) senttiä tuntuu ahdistavan monia.
        niitä sattyy!
        mitä teen ongelmalleni?
        olen koulutukseltani luokanope,mutta teen myös urheilutoimittajan töitä.
        olen kevin costnerin näköinen , tai ainakin joku on sitä mieltä, ja Marlon brandon?


      • minä
        Tiina kirjoitti:

        No pienestähän sulla jököttää. Taisit vetästäkin. No hyvä jos sait, mokomasta kirjoituksesta.


        KYLLÄ TE MIEHET OOTTE TÄYSIÄ SIKOJA

        ei mikään muu pyöri mielessä kuin se YXS JUTTU. Vauvasta Vaariin. PANO JA PANO.

        niin ja kenenköhän kanssa ne miehet, joilla aina vaan on mielessä se sama juttu, sitten aina vaan panee?


    • joutsi

      hienoa että saa kuulla naistenkin tekemiä novelleja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1957
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1691
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1638
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1527
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1485
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1377
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1213
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe