Jani hakkaa Elviksen mennen tullen

Janin fani

Ihmettelen sitä, kun täällä kehutaan Elvistä maasta taivaaseen, mutta Jani Wickholmin osastossa kiitoksia satelee tuplasti enemmän.
Taitaa Elvis-ketkut olla aika kateellisia Janille...

14

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buzz

...koomikko olet.

Voi tsiisus, on sulla mittarit. Silläkö sitä "hyvyyttä" mitataan kuinka paljon ko. artistia kehutaan jollain Suoli24:n palstalla.
      Mistä helvetistä tämäkin on lähtenyt, kun täällä verrataan vähän väliä jotain Jani "kuka" Wickholmia Elvikseen.

Pysy ihan vaan siellä wickholmin palstalla horisemassa. Eihän siitä voida puhua edes samasa lauseessa Elviksen kanssa. Ja en ole mikään erityinen Elvisfani, mutta jotain rajaa sentään.

"...Taitaa Elvis-ketkut olla aika kateellisia Janille......"
      - Täsmennätkö tuota hiukan, miten se ilmenee ja mistä noin päättelet? Suurin osa Elvisfaneista ei varmaankaan edes tiedä kuka on Jani Wickholm eikä voisi vähempää ketään kiinnostaa, on se suosittu tai ei.

• Jani-Elvis 10-0

Jania kutsutaan keskusteluissa jo humanoidiksi, niin ylimaallinen on hänen osaamisensa taso.
        Elvis -vainaa ei osannut muuta kuin hajottaa vaakoja ylipainonsa takia.
        Jani on komea mies, joka varmisti Sauli Niinistön pääsyn presidentinvaalien 2. kierrokselle.
        Mahtava Jani, Elvikselle keppiä.

• A.t.
        Jani-Elvis 10-0 kirjoitti:

Jania kutsutaan keskusteluissa jo humanoidiksi, niin ylimaallinen on hänen osaamisensa taso.
        Jani on komea mies, joka varmisti Sauli Niinistön pääsyn presidentinvaalien 2. kierrokselle.

,että rutkasti ylipainoisen janin olisi hyvä käydä lenkillä

• Mahtava Jani

Jani oli Idolsin todellinen voittaja, joka on jo mullistanut suomalaisen musiikkimaailman.
        Lisäksi Jani nosti Sauli Niinistön presidentinvaalien toiselle kierrokselle ohi Matti Vanhasen.
        Janilla on vaikutusvaltaisia ystäviä, mm. Suomen toinen kuningas Vesa Keskinen.
        Elviksen suosio laskee. Hitaasti, mutta varmasti. Janin suosio on ylöspäin osoittava käyrä.

• Elvisfani-90
        Jani-Elvis 10-0 kirjoitti:

asutko sinä jossain tynnyrissä joka on päällystetty janin kuvilla????
        Jania ei tod jumaloida suomessa!! on melkein unohtunut koko äijä kun ei edes pinnalle päässyt!!
        Toisin kuin elvis ja ihan omin avuin!! eikä minkään teinien kilpailun kautta! ja kun rupeat itse elvistä vertaamaan johonkin suomalaiseen jollottelijaan niin tutki hiukan elviksenkin taustoja Sillä sattuu olemaan edelleen guinessin ennätys FANI- klubeissa!!! Sitten kun jani sen rikkoo niin tulkaa sitten aukoon tänne päätä!! pysykää siis loppu elämänne siellä armaalla jani palstalla!!!!!!!!!!

• Elvisfani-90
        Mahtava Jani kirjoitti:

Jani oli Idolsin todellinen voittaja, joka on jo mullistanut suomalaisen musiikkimaailman.
        Lisäksi Jani nosti Sauli Niinistön presidentinvaalien toiselle kierrokselle ohi Matti Vanhasen.
        Janilla on vaikutusvaltaisia ystäviä, mm. Suomen toinen kuningas Vesa Keskinen.
        Elviksen suosio laskee. Hitaasti, mutta varmasti. Janin suosio on ylöspäin osoittava käyrä.

tiedättekö mikä on kuningas??? ilmeisesti ette kun sitä jania siihen vertaatte!!! ja luuletteko te ettei Elviksellä ollut vaikutus valtaisia ystäviä?? Ja itse elvis on vaikutus valtaisempi kuin kukaan janin ystävistä!! ( vesa keskinen siinäpä vasta valtaa :))

• A.t.

Jos ottaa kirjaimellisesti: "Jani hakkaa Elviksen mennen tullen" niin eipä teekkään!

Elvis oli Karatessa ja Kenpossa mustsan vyön mesteri, että siinä olisi punkeroJani helteessä!!

• kimmoo

Kumpihan oli punkero :D vai oliko sekin lavastettua. Hanki A.T. elämä!

• A.T.
        kimmoo kirjoitti:

Kumpihan oli punkero :D vai oliko sekin lavastettua. Hanki A.T. elämä!

MIELESTÄNI SINÄ SAAT HANKKIA ELÄMÄN, JOS ELÄMÄSI PYÖRII SIINÄ, ETTÄ YRITÄT HAASTAA RIITAA KANSSANI SUOMI24:N KÄLYSESSÄ KESKUSTELUSSA!

ELVIS OLI SAIRAS 40V MIES, JANI 20 NUORI/TERVE!

• kimmoo
        A.T. kirjoitti:

MIELESTÄNI SINÄ SAAT HANKKIA ELÄMÄN, JOS ELÄMÄSI PYÖRII SIINÄ, ETTÄ YRITÄT HAASTAA RIITAA KANSSANI SUOMI24:N KÄLYSESSÄ KESKUSTELUSSA!

ELVIS OLI SAIRAS 40V MIES, JANI 20 NUORI/TERVE!

Sanoinpa vaan oman mielipiteeni. Se on sallittua täällä! Ja tuon "haastaa riitaa" hmmmm.. Ketähän täällä haastaa itse riitaa joka Foorumilla? Sanokaa ihmeessä muutkin jos olen väärässä?

• A.t.,
        kimmoo kirjoitti:

Sanoinpa vaan oman mielipiteeni. Se on sallittua täällä! Ja tuon "haastaa riitaa" hmmmm.. Ketähän täällä haastaa itse riitaa joka Foorumilla? Sanokaa ihmeessä muutkin jos olen väärässä?

Täsmennäpäs vähän joitain foorumeita?

• anu

Mitä hiivattia tää Viikholmi kummittelee aina Elvis-keskustelufoorumissa?Eikös nyt tällaiset provot voisi poistaa?On poistettu muitakin ja tässä olis selkeesti syytä siihen.

• jepjep

Samaa olen ihmetellyt. Mistä vikholmifanit saavat päähänsä verrat sitä Elvikseen ja tulla tänne provoilemaan. Mistä moinen on lähtenyt? Eikö sitä nyt pitäis verrata mieluummin vaikka anttiruiskuun tai johonkin muuhun vastaavaan.
        Antaa raukkojen provoilla jos saavat siitä tyydytystä.
        Trollai ei kannata ruokkia, muuten se jää tänne asumaan.

• Selvis

Kukas tämä Jani Wickholm oikein on ja millaisen uran hän on tehnyt? En ole koskaan kuullut koko nimeä! Ainakin maailman levymyynnistä kirjaa pitäville tahoille hän on täysin tuntematon.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe