Olikos se nyt niin että ennakkoluulot kuuluvat skorpparin perusluonteeseen? Minä ainakin olen hyvin ennakkoluuloinen ja muodostan nopeasti käsitykseni uusista ihmisistä ensivaikutelman mukaan. Esim. jos joku vilkaisee minua ylimielinen ilme naamallaan niin sen henkilön seurasta en välitä siitä eteenpäin..
Miten teillä muilla?
Ennakkoluuloinen skorppari
7
1668
Vastaukset
- \[OwO]/
Aika ennakkoluuloinen olen... Joskus aika pahastikin. :o Ja mielikuvitus voi hyvinkin lähteä välillä laukkaamaan... huonossa mielessä. ~.~ Ja ensivaikutelmahan on tärkein vaikka ihmisiin pystyykin tutustumaan kunnolla vasta pitkän ajan päästä. Mutta joo. Yleensä koitan aluksi ajatella uusista ihmisistä positiivisesti, mutta kyllä aika nopeasti huomaa kuka on kuka.
- joo
Kaikki on urpoja kunnes toisin todistetaan!!
- mulla
Muodostan mielipiteeni ihmisistä ensimmäisten sanojen perusteella. Olen todennut, että useimmiten saamani ensivaikutelma on ollut oikea. Ylimielisiä ihmisiä en voi sietää ollenkaan.
- milla
Toi "Kaikki on urpoja kunnes toisin todistetaan!!"-kommentti huvitti, mutta pakko myöntää, että tulee tuohon sorruttua... Intuitioon ihmisistä (ja asioista muutenkin) luotan tosi vahvasti.
- skorppari89
no jep.ei kyllä pysty heti tuosta vaan luottamaan keneenkään ennenkun tuntee..
- Evvvvv
skorppari89 kirjoitti:
no jep.ei kyllä pysty heti tuosta vaan luottamaan keneenkään ennenkun tuntee..
Olen todella varovainen uuteen ihmiseen, luottamisen suhteen varsinkin, kyllä tutustun ihmisiin, mutta se vaatii aikaa kun pystyn luottamaan siihen ihmiseen varmasti ja avautumaan, koska en muutenkaan ole semmonen tyyppi joka paapattaa paljoa tunteistaan, vaikka ehkä joskus useimmin pitäisi. Ennakkoluuloja ihmisistä on ja yleensä ne ovat osuneetkin oikein. jotkut ihmiset ovat ennakkoluuloja täynnä.
niin voin sanoa,että minulla on ennakkoluuloja niin hyvässä kuin pahassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845287Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283518Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402864Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin262083Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581840Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861636- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71165