Muistaako kukaan ikivanhaa peliä nimeltä Alundra?
Mulle on annettu ohjeeksi mennä Torla mountainin sisällä kahteen huoneeseen ja sytyttää soihdut. Kuulostaa helpola, mutta toisessa huoneessa vain yksi ja toisessa vain kaksi soihtua suostuu syttymään. Muut ei syty millään, vaikka kaikista kulmista ja etäisyyksista kokeilee. Missä vika?
Alundra
7
422
Vastaukset
Aivan mahtava peli. Kyseistä kohtaa en vaan muista, mutta kirjotappa googleen Alundra walkthrough niin löydät läpipeluuohjeet.
- Sanigue
Mä hain läpipeluu ohjeet netistä. Mä tein niinkuin ohjeissa käskettiin, mutt se ei silti sytytä niitä soihtuja. Paikka on ilmeisesti se kun pää vihulaisena on se Lohari.
Sanigue kirjoitti:
Mä hain läpipeluu ohjeet netistä. Mä tein niinkuin ohjeissa käskettiin, mutt se ei silti sytytä niitä soihtuja. Paikka on ilmeisesti se kun pää vihulaisena on se Lohari.
Tosiaankaan muista edes loppuvastustajia pelistä, mutta hae joku toinen läpipeluuohje. Joistain ohjeista on saattanut jäädä jotain oleellista mainitsematta. Tai sitten sinulla on peli jotenkin bugannut, mutta en usko kuitenkaan että niin olisi käynyt. Tuo pelihän on täynnä hämmentäviä kohtia.
- jouluturkki
hell_patrol kirjoitti:
Tosiaankaan muista edes loppuvastustajia pelistä, mutta hae joku toinen läpipeluuohje. Joistain ohjeista on saattanut jäädä jotain oleellista mainitsematta. Tai sitten sinulla on peli jotenkin bugannut, mutta en usko kuitenkaan että niin olisi käynyt. Tuo pelihän on täynnä hämmentäviä kohtia.
kaikissa läpipeluuoppaissakin on vaan viimesen gilded falconin kohdalla "???", sen pitäis olla se minkä saa sieltä kasinolta kun voittaa ruletissa 3 tai 4 kertaa peräkkäin.. mutta aina sillä viimesellä kerralla se pysähtyy siihen mustalle.. mitenköhän sen voi päästä? :(
- spooky
jouluturkki kirjoitti:
kaikissa läpipeluuoppaissakin on vaan viimesen gilded falconin kohdalla "???", sen pitäis olla se minkä saa sieltä kasinolta kun voittaa ruletissa 3 tai 4 kertaa peräkkäin.. mutta aina sillä viimesellä kerralla se pysähtyy siihen mustalle.. mitenköhän sen voi päästä? :(
miten sieltä kirkon alta ja mistä sieltä löytää sen ihme taika kalun tai mikä onkaa ku en pääse niistä vihreistä laatikoista yli sinne laatikolle please vastatkaaaaa pliiis
- Sanigue
spooky kirjoitti:
miten sieltä kirkon alta ja mistä sieltä löytää sen ihme taika kalun tai mikä onkaa ku en pääse niistä vihreistä laatikoista yli sinne laatikolle please vastatkaaaaa pliiis
Kirkon alta? Silloin kun ensi kerran tajutaan, että porukka palvoo Melzasia via kun ollaan menossa antamaan papille kuonoon?
- mua v*****aa
Sanigue kirjoitti:
Kirkon alta? Silloin kun ensi kerran tajutaan, että porukka palvoo Melzasia via kun ollaan menossa antamaan papille kuonoon?
koska mulla tuo kyseinen peli jökkää siihen kun sybil kuolee ja sun pitää mennä kirkkoon puhuu lukakselle jos olin oikees mut onneks sain sen king snow miekan :):):):):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372