CVT automaatti

Staffan

Onko Primera-väellä minkälaisia kokemuksia cvt-automaatista, erityisesti kiinnostaa miten vikaherkkä aikaa myöten mahtaa olla. Tarjolla olisi 2001vm. 2.0l "Luxury Wagon" tuolla automaattilaatikolla (ei sitä uudempaa korimallia), n.100tkm ajettuna.

6

5626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terppa

      Mulla on itsellä Primera 2,0 cvt sportdeck -00 ajettu 104000. Automaatti toimii hienosti ainoastaan -30 asteen pakkasella ei meinannut vaihtaa isommalle, mutta muutaman kilometrin ajolla rupes vaihtaa. Öljynvaihdot automaattiin mielellään nissanin huollolla, täytyy olla nissanin oma cvt-öljy (30000 km välein). Bensaa vie noin 11,2 kaupungissa matka-ajossa 7,8 litraa. Helppoa ajoa, suosittelen!

    • 2001

      Oljynvaihto on 60t välein -ainakin ohjekirjan mukaan.

    • XTF

      Minulla -03 primera p12 traveller. Automaatti cvt. Otaessa 145000km Alussa tiputti öljyä lootasta,mut vaihdettuani nissanin oman öljyn lootaan ,vain pientä kosteutta ei huomaa öljy määrässä. nyt 187000km pelaa oli ilma mikä vain ei 30asteen pakkasellakaan mitään vikaa. katsastukset menny ilman vikoja TYKKÄÄN.

    • Hemulius123

      Väittävät, että Primeran (P12 korimall) laatikko on huonolaatuinen, mutta en ainakaan itse ole huomannut mitään ihmeellistä. Auto on säännöllisen säntillisesti huollettu ja mittarissa karvan vajaa 200,000km.

      Mutta tosiaan pitäisin erittäin suositeltavana vaihtaa vaihteiston- ja muutkin öljyt säännöllisin väliajoin. Vaihteistoöljy sen 60,000km tai kuusi vuotta, että sen ominaisuudet säilyvät optimaalisina.

    • priimeristi

      mulla p12 -03 ostaessa 14000km loota pelaa ,kuin unelma oli ilman lämpötila mikä .vain. nyt ajettu 208000km. ostaessa vuoti hieman öljyä lootasta vaihdettu stefa ja O-rengas ei vuotoja sen jälkeen. ei enään koskaan manuaalia. osien vaihto 650 euroa kaikkineen.

    • nissen

      ulkona -17 astetta ja ei mikään vaihde mene päälle. minkä väristä nissanin cvt laatikon öljyn pitäs olla. tuossa punaiset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe