Koiran hyppiminen vasten

kaisuli

Hei!
Miten saisin ettei koirani hyppisi niin kovaa vasten
ja kynsisi, kun tulen kotiin. ei tarvitse olla kuin 5 minuuttia pois. jos sitä komentaa niin se pissaa allensa.

5

2399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turvallisin tapa on kääntää koiralle selkä, kun se koittaa hyppiä. Selän kääntäminen on rauhoittava signaali ja samalla myös koiran maali "katoaa" hetkeksi. Kun koira on kiltisti maan pinnalla, sitä kehutaan rauhallisesti.

Tee kotiintulosta ja kotoa lähdöstä eleetön ja mitäänsanomaton asia. Kuin koiraa ei olisikaan. Älä puhu sille mitään. Sitten kun se on kiltisti, rauhallisesti "hyvä" ja jos koira sen kestää, ehkä silitys.

Mitä rotua/rotuja koirassasi on? Minkä ikäinen se on? Koska se aloitti käytöksen?

• kaisuli

Moi!
        Koirani rotu on Bretoni, milla on 1,9-vuotta. se on tullut mulle kun se on ollu 7kk, se on hyppiny jo silloin. olen kääntäny selän sille mutta se hyppii selkää vasten ja kaivaa kynsillä. tiedätkö mitä sille vois tehdä kun se pissaa aina allensa kun se riehuu, tai teet yht´äkkisiä liikkeitä, jotka vois näyttää sille uhkaavalta vaikka ei todellakaa ole.?

• kunhan olen
        kaisuli kirjoitti:

Moi!
        Koirani rotu on Bretoni, milla on 1,9-vuotta. se on tullut mulle kun se on ollu 7kk, se on hyppiny jo silloin. olen kääntäny selän sille mutta se hyppii selkää vasten ja kaivaa kynsillä. tiedätkö mitä sille vois tehdä kun se pissaa aina allensa kun se riehuu, tai teet yht´äkkisiä liikkeitä, jotka vois näyttää sille uhkaavalta vaikka ei todellakaa ole.?

Ollut kovalla koulutuksella ilmeisesti edellisellä omistajalla?

Itse yleensä pökkään koiran pois jalalla jos se ei selän kääntämisestä usko. Jos ei vieläkään rauhoituta, suljen sen hetkeksi toiseen huoneeseen. Tässä vaiheessa se yleensä viimeistään rauhoittuu, mutta kun tässä teidän tapauksessa ei ole kyse enää pennusta niin ongelma saattaa olla jo vähän syvemmällä-

• mlt

Neeta vei sanat suustani. Eli;
      1. Käänny
      2. Älä sano mitään
      3. Ole rauhallinen
      4. Kiinnitä huomiota koiraan vasta kun se on RAUHOITTUNUT
      5. Tervehdi sitten koiraa RAUHALLISESTI
      6. Älä tee mitään numeroa kun tulet/menet
      7. Pyydä vieraita toimimaan samoin.

• tätä...

Kokeilepa silloin, kun se on sinua vasten, polkaista "sopivan kovasti" toiselle takatassulle ja sano ei. Eli sen pitäisi oppia, että sattuu, jos hyppää. Sitten kehut ja silittelet, kun laskeutuu jaloilleen maahan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3371
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2046
    3. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1861
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1845
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1768
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1572
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1420
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1384
    9. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1357
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1314
    Aihe