Löytyykö keltään sanoja tähän biisiin? Ois enemmän kuin tärkeää...Kiitos.
Heidi Kyrö/ Syksy
13
2920
Vastaukset
- Timmy
...mutta en jaksa etsiä sitä lappua...
- Peikkotyttö
Siinä vain sä oot muu häviää
Unta taas on ollut kesä tää....- Timmy
rai ra raa raipati rai.......
- Timmy
...sun kanssas tanhuan.... eikäku...ööö....
- Timmy
...oltiin hirveen(?) rakastuneita. Siten aik....
Tuulee, niin paljon tuulee..luoja varjelkoon mennään meille taikka sitten teille. Estradi saa jäädä kaver... huomiseen odotan vain huomiseen. - biisukka
Timmy kirjoitti:
...oltiin hirveen(?) rakastuneita. Siten aik....
Tuulee, niin paljon tuulee..luoja varjelkoon mennään meille taikka sitten teille. Estradi saa jäädä kaver... huomiseen odotan vain huomiseen.Mikä tää "huomiseen" juttu on?
- Huomiseen
biisukka kirjoitti:
Mikä tää "huomiseen" juttu on?
Huomiseen odotan vain huomiseen lupauksia usko en jne....
- Timmy
Siinä vain sä oot, muu häviää, unta taas on ollut kesä tää. Kun varjojaan syksy kutoo, sylistäin sua päästä vielä en. Keltaisiksi käyvät rantapuut, riite kohta peittää lahdensuut. Kun polullein lehdet putoo, kätes sun mä löydän, tiedän sen.
Synkin syksy yö, kun sade ikkunaamme lyö, voi olla hetki lämpöinen kuin kesä kerran muistojen. Ja joka syksypäivä näin sä olet siinä vieressäin. Oot säde mulle auringon, oon sanaton.
Vain sun kanssas rauhan tavoitan, luonas huolten painon unohdan. Kun sinun oon, se nyt riittää yli yön ja vaikka talvenkin. Mulle oot sä tärkein ihminen ilman taakkaa suurten sanojen. Niin paljon on mikä liittää sitein näin nyt kaiken kestävin.
Synkin syksy yö, kun sade ikkunaamme lyö...
San. Pertti Reponen
Kiitos...ole hyvä.- Peikkotyttö
Kiitoksia sinulle ihana ihminen!!!!!!!!
- MusaMies2011
Peikkotyttö kirjoitti:
keikkailee? Eipa juuri kuule eikä näy missään nykyään.
- petu santikäinen
Peikkotyttö kirjoitti:
ja täähän on nimenomaa alunperin Satu Pentikäisen esittämä kappale!
- Eki.1
Kiitos Timmy. minäkin tarvitsin sanoja.
- Anonyymi
petu santikäinen kirjoitti:
ja täähän on nimenomaa alunperin Satu Pentikäisen esittämä kappale!
Olisiko linkkiä tähän Pentikäisen versioon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424263
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971989Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911615- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771442- 2501295
- 781174
- 2781162