onko kukaan ollut kuntoutuksessa huvituksessa tai suvituulessa? olisin hyvin kiitollinen jos joku voisi kertoa näistä paikoista jotain esim mitä siellä tehtiin ja minkälaisia paikkoja oli minulle voi vastata s. postiin [email protected] kiitos kaikille etukäteen
suvituuli tai huvitus
kirppu27
1
547
Vastaukset
- mami
Hei olemme olleet perheen kanssa huvituksessa IHANA! paikka. Meillä oli sielä oma asunto missä saimme vapaasti oleskella sitten oli kaikenlaisia kättentöitä ja Videoohjausta ( kannattaa kokeilla se on antoisaa kaasvatuksellisesti) =)
Sitten oli kakenlaisa elämyksiä mm. Vuorikiipeilyä ja muuta kivaa =)
Sinne mekin jossakin vaiheessa taas perheen kanssa menenemme.
Suvituulessa olen käynyt lapsen kanssa juuri viimevuoden lopussa Tukiviittomakurssin.
Huvitus on mielestäni Kivempi paikka rauhallisessa ympäristössä metsänkeskellä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713655- 1703211
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723104Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502829- 251964
- 241881
- 301666
- 1741660
- 421372