brunetti, blondi vai punapää, sekä onko kyseessä n vai m
Kertokaa onko
23
3563
Vastaukset
- timo
blondi, tyttö eli n
- nainen on ihastukseni
blondi nainen
- en tiedä kun..
..se on kalju. Ja mies siis.
- tarkoittaa minua
... :)
- kekkonen
kerropa lisää :)
- ööö
kekkonen kirjoitti:
kerropa lisää :)
sil on partakin :)
- kekkonen
ööö kirjoitti:
sil on partakin :)
hyvin menee toistaiseksi
more? - kalju, parta....
kekkonen kirjoitti:
hyvin menee toistaiseksi
more?ja asuu helsingissä!
- kekkonen
kalju, parta.... kirjoitti:
ja asuu helsingissä!
voihan käpy
- ..ainutlaatuinen vastaus..
Ihanan ruskeet hiukset, syötävän näkönen, jonka syvän ruskeisiin silmiin vois hukkuu..ja Mies hän on, kyllä!!
- minä nainen
ja hän on syötävän seksikäs, hiukset on blondit.
- -ihan ihastunut-
nuori ja iäkäs, vaalea kaunis neito - nainen parhaassa iässä.
- mies on
mun ihastus:)
- ihastus mulla...
Tumma, ihanat siniset nappisilmät jotka aiheuttaa väristyksii kun niihin katsoo... yleisilme on vaan siis totaalisen söde!! Niin ja mies on hän... ihana!
siis nainen jolla on semmoset jännän väriset hiukset, ei vaaleet, mut ei sitä bruneksikaan voi oikeen sanoo... olisko tosi vaalean ruskeat kenties oikee kuvaus.
- **.**
ihailun kohde on vaalea komea mies.
- on...
söpö punahiuksinen (pitkät hiukset) nainen.
- Punainen
Asuuko hän Helsingissä?
Jotain muuta? - käy
Punainen kirjoitti:
Asuuko hän Helsingissä?
Jotain muuta?siellä töissä ja itse asiassa näin hänet jälleen eilen. Tiedän kyllä ihastukseni olevan yksipuolista, joten ehkä nyt olisi jo aika yrittää unohtaa... Huh, kunpa se olisikin niin helppoa.
- Punainen
käy kirjoitti:
siellä töissä ja itse asiassa näin hänet jälleen eilen. Tiedän kyllä ihastukseni olevan yksipuolista, joten ehkä nyt olisi jo aika yrittää unohtaa... Huh, kunpa se olisikin niin helppoa.
No ei käyny minuun, koska olen työtön just nyt.
- -.-.-.-.-.
lainehtivat hiukset ja m
- ihastuksella
Miun ihastuksella on tosi tummanruskeat hiukset ja hän on siis mies :)
- kertoo?
Ei sitten mitään.. Vai onko hienoa huomata, että joku kaipaa juuri minun värisiä hiuksia ja sukupuolikin täsmää?? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959