brunetti, blondi vai punapää, sekä onko kyseessä n vai m
Kertokaa onko
23
3558
Vastaukset
- timo
blondi, tyttö eli n
- nainen on ihastukseni
blondi nainen
- en tiedä kun..
..se on kalju. Ja mies siis.
- tarkoittaa minua
... :)
- kekkonen
kerropa lisää :)
- ööö
kekkonen kirjoitti:
kerropa lisää :)
sil on partakin :)
- kekkonen
ööö kirjoitti:
sil on partakin :)
hyvin menee toistaiseksi
more? - kalju, parta....
kekkonen kirjoitti:
hyvin menee toistaiseksi
more?ja asuu helsingissä!
- kekkonen
kalju, parta.... kirjoitti:
ja asuu helsingissä!
voihan käpy
- ..ainutlaatuinen vastaus..
Ihanan ruskeet hiukset, syötävän näkönen, jonka syvän ruskeisiin silmiin vois hukkuu..ja Mies hän on, kyllä!!
- minä nainen
ja hän on syötävän seksikäs, hiukset on blondit.
- -ihan ihastunut-
nuori ja iäkäs, vaalea kaunis neito - nainen parhaassa iässä.
- mies on
mun ihastus:)
- ihastus mulla...
Tumma, ihanat siniset nappisilmät jotka aiheuttaa väristyksii kun niihin katsoo... yleisilme on vaan siis totaalisen söde!! Niin ja mies on hän... ihana!
siis nainen jolla on semmoset jännän väriset hiukset, ei vaaleet, mut ei sitä bruneksikaan voi oikeen sanoo... olisko tosi vaalean ruskeat kenties oikee kuvaus.
- **.**
ihailun kohde on vaalea komea mies.
- on...
söpö punahiuksinen (pitkät hiukset) nainen.
- Punainen
Asuuko hän Helsingissä?
Jotain muuta? - käy
Punainen kirjoitti:
Asuuko hän Helsingissä?
Jotain muuta?siellä töissä ja itse asiassa näin hänet jälleen eilen. Tiedän kyllä ihastukseni olevan yksipuolista, joten ehkä nyt olisi jo aika yrittää unohtaa... Huh, kunpa se olisikin niin helppoa.
- Punainen
käy kirjoitti:
siellä töissä ja itse asiassa näin hänet jälleen eilen. Tiedän kyllä ihastukseni olevan yksipuolista, joten ehkä nyt olisi jo aika yrittää unohtaa... Huh, kunpa se olisikin niin helppoa.
No ei käyny minuun, koska olen työtön just nyt.
- -.-.-.-.-.
lainehtivat hiukset ja m
- ihastuksella
Miun ihastuksella on tosi tummanruskeat hiukset ja hän on siis mies :)
- kertoo?
Ei sitten mitään.. Vai onko hienoa huomata, että joku kaipaa juuri minun värisiä hiuksia ja sukupuolikin täsmää?? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806