miehelle???
Mitä voi antaa
4
1969
Vastaukset
- katju
perinteenä ole, että huomenlahjan saa vain nainen? Voin toki olla väärässä, missä tapauksessa pitää alkaa itsekin miettimään moista :)
hankala sanoa, minkälainen lahja kenellekin sopii, tuntematta persoonaa. Itse ostaisin omalle miehelleni luultavasti kellon. Itse ainakin samaistan huomenlahjan niin kovasti koruihin. - Ostin
Itse ostin miehelleni taskukellon.
- tss
Itse ostin netin kautta liput hyvät arvostelut saaneeseen musikaaliin häämatkakaupugissamme. Hän oli todella otettu ja puhuu musikaalista vieläkin yhtenä matkamme kohokohtana.
Osta jotain miehelle sopivaa, ei tarvitse olla todella kallista, vaan jotain josta mies pitä, esim. jotain hänen harrastuksiinsa sopivaa.
Itse sain erikoisen värisen timantin huomenlahjaksi, ensimmäisenä hääpäivänä siitä teetetään koru tutulla kultasepällä. - olin
hankkinut miehelleni kultaisen solmioneulan timanttilla. Samaa sarjaa olevat kalvosinnapit rakkaani sai 1-vuotis hääpäivänämme. Mieheni oli teettänyt minulle huomenlahjaksi kaulakorun samalla kultasepällä joka on tehnyt kihla-, vihki ja 5-vuotishääpäiväsormuksen ja ne kaikki ovat nyt yhteneväiset ja joka päivä käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671