miehelle???
Mitä voi antaa
4
1969
Vastaukset
- katju
perinteenä ole, että huomenlahjan saa vain nainen? Voin toki olla väärässä, missä tapauksessa pitää alkaa itsekin miettimään moista :)
hankala sanoa, minkälainen lahja kenellekin sopii, tuntematta persoonaa. Itse ostaisin omalle miehelleni luultavasti kellon. Itse ainakin samaistan huomenlahjan niin kovasti koruihin. - Ostin
Itse ostin miehelleni taskukellon.
- tss
Itse ostin netin kautta liput hyvät arvostelut saaneeseen musikaaliin häämatkakaupugissamme. Hän oli todella otettu ja puhuu musikaalista vieläkin yhtenä matkamme kohokohtana.
Osta jotain miehelle sopivaa, ei tarvitse olla todella kallista, vaan jotain josta mies pitä, esim. jotain hänen harrastuksiinsa sopivaa.
Itse sain erikoisen värisen timantin huomenlahjaksi, ensimmäisenä hääpäivänä siitä teetetään koru tutulla kultasepällä. - olin
hankkinut miehelleni kultaisen solmioneulan timanttilla. Samaa sarjaa olevat kalvosinnapit rakkaani sai 1-vuotis hääpäivänämme. Mieheni oli teettänyt minulle huomenlahjaksi kaulakorun samalla kultasepällä joka on tehnyt kihla-, vihki ja 5-vuotishääpäiväsormuksen ja ne kaikki ovat nyt yhteneväiset ja joka päivä käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701063
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 84773
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55519Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36499Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454