kännyköistä?

shades

Olenpa monesta eri lähteestä ymmärtänyt eurooppalaisten kännyjen olevan aivan turhia nipponin maassa. Minkäsmoinen härveli pitäisi kädessä olla jotta sieltä tänne ja täältä sinne yhteyden saa? Lähinnä mietin löytyykö suomesta esim. vuokralle tai lainalle kyseisenlaista konetta. Ilmeisesti liittymät ja muutkin pitäisi hommata erikseen, vai...
Eipä olla perillä kuin reilu viikko mutta tietyistä kotioloihin liittyvistä syistä olisimme mielellään ainakin tekstiviestiyhteydessä suomeen. Toki email toimii muttei niitä tietokoneitakaan joka nurkassa käsittääkseni ole.
Minkäs verran maksaa tavalliset lankapuhelut suomeen?

Osaisikos joku valaista-kiitos

4

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasae

Ei tosiaan toimi suomalainen GSM. Voit vuokrata jo lentokentältä tullessa (esim. Naritassa on tiski siinä tullista ulostullessa) Japanin Vodafonen kännykän viikoksi. Jotkut Vodafonen mallit (mm. oma Nokian puhelimeni) toimivat suomessakin ilman lisäkommervenkkeja. Puhelut kännykästä Suomeen ovat aika kalliita, joten tekstiviestittelyä tosiaan sitten vaan.

Lankapuhelimiin voi ostaa erilaisia ulkomaanpuhelualennuskortteja mm. convenience storeista. Ja pikku vinkki: Apple Centereistä, joita on Tokiossa yksi Ginzalla ja toinen Shibuyassa, voi lähettää sähköpostia ilmaiseksi.

• JapanilaisenMies

Suomalaiset 3G kännykät toimivat myös Japanissa.
      Esimerkiksi Nokia N70 toimi minulla hyvin vuodenvaihteessa Tokiossa.
      Lisäksi tarvitset tietysti SIM kortin mutta ainakin Elisan ja Soneran SIM:it ovat tähän asti toimineet ilman ongelmia.
      Ja vanhemmista malleista Nokian 6650 on tullut testattua.

Kentältäkin saa vuokrattua puhelimia.

• Japaniin menijä

Paljonko suunnilleen puhelimen vuokraus maksaa?

Itse olen lähdössä kuukaudeksi Japaniin kesällä ja olisi mukava olla känny mukana, varsinkin kun ensimmäistä kertaa matkustamme kaverin kanssa ilman vanhempia.

Voisi sitten soitella ja käskeä lähettämään lisää rahaa... Ehe ehe...

Mutta jos se tekee ison lovem lompsaan, niin on pärjättävä sähköposteilla.

• Matkaaja

Tästä linkistä voit tilata vuokrapuhelimen. Toimittavat sen suoraan esim. hotelliisi Japanissa tai pientä korvausta vastaan jo ennen matkaa kotiisi.
      Hyvä palvelu, testattu on.
      http://www.rentafonejapan.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3575
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      112
      2456
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1700
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1532
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      92
      1411
    Aihe