Miten ihmiset suhtautuvat täällä TM mietiskelyyn?
Pidättekö sinä rahankeruuna ja humpuukina?
Ovatko väittämät kyseisen mietiskelyn eduista hieman liioiteltuja?
Mitä sellaista hyötyä on TM:stä että kannattaa käydä kurssi?
Jokainenhan voi itse opiskella meditoinnin kirjallisuudesta. Myöskin monissa "henkisissä piireissä" harrastetaan yhteismeditaatioita, joten eiköhän sen voi oppia ilman mitään kursseja.
Menetelmiä on useita, miksi toistaa vain yhtä mantraa jatkuvasti?
Transsendenttinen meditaatio
3
620
Vastaukset
- joo
Mantraa ei yleensä kai suositella ensimmäiseksi meditaatioksi, voi olla mahdollista, että ilman tarkkaavaista tietoisuutta siitä tulee jonkinlainen päihde, joka tylsistyttään mielen. Mutta, jos tarvitset unilääkettä tai jotain rauhoittavaa, mantra "väärinkäytettynä" voi olla terveellistä.
- TM mietiskelijä.
Olen käynyt vuosia sitten TM kurssin. Mantrat ovat salaisia eikä niitä saisi kertoa toisille, mutta kerrompa silti. Minulle annettiin mantraksi sana "hima". Mitähän se mahtaa tarkoittaa? Millä perusteella mantrat valitaan?
- low 5
Tarkottaa TIETYSTI sitä että mees jo (taivaan) himaan eli kotiin ansaitulle levolle täältä rasittavasta "olomuoto olevaisuudesta" kuleksimasta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329