Onko muita, joille suurinta tuskaa gradun ajattelemisessa tuottaa graduseminaariin osallistuminen ja varsinkin oman työn esittäminen siellä??
Uskon, että saan graduni valmiiksi suht kivuttomasti, kunhan vaan aloitan, mutta tuo esityspuoli on ylitsepääsemätön ongelma minulle. En uskalla edes ajatella koko asiaa.
Esiintyminen
1
472
Vastaukset
- mitä opiskelet,
mutta turha sitä on stressata ennen kuin olet siellä seminaarissa, ja näet millaista porukkaa on koolla. Meillä oli mukava pieni ryhmä, reilu 10 osanottajaa, jopa minä joka yleensä jännitän esiintymistä järjettömästi, kykenin suoriutumaan oman työn esittämisestä suht vaivatta. Siihen oman työn esittämiseen kannattaa valmistautua huolella, ettei siellä itse tilanteessa tarvitse sitten selata papereita hermostuneena. Ei se ole mikään paha paikka, eikä siellä kukaan ryhdy mollaamaa työtäsi jos sitä pelkäät. Jokaiseen työhön suhtaudutaan asiallisesti, tai niin olisi ainakin tarkoitus. Kritiikki kannataa ottaa myös asiallisesti vastaan, hieman hölmöm vaikutelman tekee, jos rupeat inttämään vastaan ja puolustamaan työtäsi, kritiikistä on varmasti hyötyä myöhemmin gradun teossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603