Mikä palomuuri teillä käytössä nyt kun selvisi että ZoneAlarm vakoilee?
Itse siirryin LnS-käyttäjäksi ja olen tyytyväinen....
ZoneAlarm turvallisempaan - kysely
19
3529
Vastaukset
- Heikki
Mulla Sunbelt Kerio. Toimii myös hyvin!
- 2zone
ZoneAlarm edelleen, ja olen tyytyväinen.
- Timppa.
Kahta en vaihda: Ilmainen ZoneAlarm ja aamukahvi.
:-)- pitäisi
vaihtaa? Kohta 5 vuotta ollut käytössä eikä mitään syytä vaihtaa!
- vaihda
hyvää ZA-ilmaisversiotani mihinkään muuhun, kun kerran tämä toimii ihan hyvin. Ihmeellistä hysteriaa asian tiimoilta. Yhtä hyvin voisi kysyä:" Mikä käyttis kun on aina tiedetty että M$ vakoilee.
- LnS:n
muistin käyttö? Outpost ku tuntuu vievän paljon(yli 24000K:a).
- S L
Ei vie paljon; 11456K:a
- tiedosta
S L kirjoitti:
Ei vie paljon; 11456K:a
Pitääpä etsiä se jostain ja kokeilla.
- ilmiantaja
Käytössä edelleen ilmainen Zone.
Mistä tiedät että LnS- ei sinua/muita vakoile?- S L
En ole kyllä kuullut enkä lukenut mistään että LnS vakoilee. Ja miksi vakoilisi?
- vintoosa
S L kirjoitti:
En ole kyllä kuullut enkä lukenut mistään että LnS vakoilee. Ja miksi vakoilisi?
"Ja miksi vakoilisi?"
Miksi sitten Zone vakoilee ? Miksi Microsoft vakoilee ? Kukaan ei tiedä kuinka moni noista ilmaisohjelmistakin on itseasiassa vakoiluohjelmia.
- mistä
löytäisi LooknStopin ja tietenki patchin t. vastaavan? Tuntuu olevan tiukassa.
- hyvä
mies äläkä ilmaiseksi vonkaa.
- Lookin
LnS:n saa tällä hetkellä 18 eri kielellä ja kohta sen saa myös suomeksi! Lisännee suosiota....
- on hyvä
Minulla oli 30 päivää kokeiltavana kotimainen Nettikilpi 2.0 palomuuri ja nyt hommasin siihen lisenssin. 25 euroa on kertaluontoisen lisenssin hinta. Itse palomuuri on kevyt ja helppokäyttöinen ja läpäissyt nuo palomuuritestit puhtaasti!! Suosittelen kaikille!!
- Kimmo
Saako tuosta 2-versiosta kokeiluversion, koska tuolla lukee näin:
- Ei erillistä kokeiluversiota
- lisenssikoodilla aktivointi
- Netti-kilpi® 2.0 on toistaiseksi saatavilla vain sähköisenä versiona
http://www.fleasome.com/netti-kilpi/ - 30 päivän päästä aktivointi
Kimmo kirjoitti:
Saako tuosta 2-versiosta kokeiluversion, koska tuolla lukee näin:
- Ei erillistä kokeiluversiota
- lisenssikoodilla aktivointi
- Netti-kilpi® 2.0 on toistaiseksi saatavilla vain sähköisenä versiona
http://www.fleasome.com/netti-kilpi/Lataat vain sen Nettikilpi 2.0 version joka on sieltä sivuilta saatavilla! Ohjelma on täysversio joka 30 päivän päästä kysyy aktivointia!! Tällöin voit joko tilata aktivointitunnukset hintaan 25 euroa tai poistaa ohjelman koneeltasi. Ohjelma toimii ilmeisesti myös vaikka sitä ei aktivoikaan, mutta ei siihen silloin tule päivityksiäkään!!
Itse olen ollut tosi tyytyväinen!!! - Kimmo
30 päivän päästä aktivointi kirjoitti:
Lataat vain sen Nettikilpi 2.0 version joka on sieltä sivuilta saatavilla! Ohjelma on täysversio joka 30 päivän päästä kysyy aktivointia!! Tällöin voit joko tilata aktivointitunnukset hintaan 25 euroa tai poistaa ohjelman koneeltasi. Ohjelma toimii ilmeisesti myös vaikka sitä ei aktivoikaan, mutta ei siihen silloin tule päivityksiäkään!!
Itse olen ollut tosi tyytyväinen!!!Kiitti tiedoista, olen lähiaikoina uusimassa kiintolevyä, joten taidan samassa yhteydessä sitten kokeilla tuota uutta versiota.
- ihmeessä
Kimmo kirjoitti:
Kiitti tiedoista, olen lähiaikoina uusimassa kiintolevyä, joten taidan samassa yhteydessä sitten kokeilla tuota uutta versiota.
Kokeile ihmeessä! En itse keksi mitään negatiivista sanottavaa tuotteesta!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708