Köyhät ei surffaa

vai miten on?

KP:n nettikyselyssä kysytään taloustilanteesta ja 21 % sanoo että talous huono. Miks sitte pitää panna rahat surffailuun ja vastailla moisiin kysymyksiin?Jos ei oikeesti ole rahaa, ei myöskään surffaile? sekin maksaa nääs.

Säälittää!

11

1290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .vaisto.

Olet nyt aivan väärällä polulla.

Oletko pannut merkille paria seikkaa, ensinnäkin sitä, että nettikyselyt eivät maksa ja niissä usein on kilpailu josta voi voittaa aina melkein yli 200 euron suuruisen palkinnon.

Toiseksi, myös köyhillä on nykymaailmassa mahdollisuus lukea maksullisia lehtiä, surffailla netissä ja katsella televisiota maksutta.

1. Kirjasto, jossa voin lukea lehdet ja surffailla.

2. Liikennelaitos ja jotkut nettipaikat, kuten Tampereella pyörivä nettinysse, niissä voin surffailla myös.

3. Ja ainahan voi haalia jostakin 50 senttiä ostaa veden Hesessä tai vastaavassa ja katsella siellä olevaa televisiota, vaikka kanavaa ei saakkaan päättää, myös köyhät saavat katsella televisiota.

Myös muita juttuja on, kuten itse köyhälle uusien kirjojen luku -> vie vanhat pois ja hakee divarista kirjoja, eivät ne uusinta uutta ole, mutta ainakin semmoisia, että ei ole ennen lukenut. Sama pätee musiikissa, sitä saa myös kirjastoista ja divareissa voi vaihtaa.

• poor student

esim 27 euroa kuussa ei paljoa ole. mulla jää vuokrien ja laskujen yms jälkeen käteen hulppeat 205 euroa/kk. kummasti sitä vaan surffaillaan tässä!

• huuhaaja

On tarkoitettu kaikille, kirjastot on sitä varten, että jokainen kansalainen voi käyttää nettiä hyväkseen niin sitä haluaessaan ja saada opastusta sen käyttöön.
      Joten halusitko kyykyttää vähävaraisia ja eläkeläisiä vielä enemmän, jotka on muutenkin ajettu ahtaalle!!
      Vähävaraisilla tarkoitan lapsiperheitä, jotka on ajautunut vaikeuksiin rahalaitosten tai työttömyyden takia.
      Juopot ja narkkarit aiheuttavat vaikeutensa itse.

• maukua

Turha tässä maassa köyhien on parkua.Mustaa työtä tekevät niin paljon kuin kerkeävät ja pistää yhteiskunnan maksamaan.Tunnen kymmeniä jopa 10 vuotta työttöminä olleita.ja netit on ja useamoi auto ja käyvät ulkomailla liiton päivärahoilla josta minä työssä käyvä voi vain haaveilla.Turha täällä köyhiä sääliä,painukoot töihin.

• Saimi
        maukua kirjoitti:

Turha tässä maassa köyhien on parkua.Mustaa työtä tekevät niin paljon kuin kerkeävät ja pistää yhteiskunnan maksamaan.Tunnen kymmeniä jopa 10 vuotta työttöminä olleita.ja netit on ja useamoi auto ja käyvät ulkomailla liiton päivärahoilla josta minä työssä käyvä voi vain haaveilla.Turha täällä köyhiä sääliä,painukoot töihin.

No onhan toki niitäkin, jotka käyttävät tukia ja etuuksia väärin, mutta ÄLÄ KUULE YLEISTÄ...
        On kyllä oikeasti paljon niitäkin jotka yrittävät päästä töihin ym. mutta eivät pääse jostain syystä sitten millään. Syynä voi olla vaikka vääränlainen koulutus, terveydentila tai mikä vaan. Aika erikoisia tuttuja sulla taitaa olla, ja oletkos itse ns. "pulmunen" tässä maailmassa.

• pomppas
        maukua kirjoitti:

Jaa että liiton rahoilla vois muka noin kauan eleillä ja noin leveästi.
        Eiköhän niillekkin ole olemassa jos jonkin moisia velvotteita, kun liiton päivät loppuvat.

• huuhuuja
        pomppas kirjoitti:

Jaa että liiton rahoilla vois muka noin kauan eleillä ja noin leveästi.
        Eiköhän niillekkin ole olemassa jos jonkin moisia velvotteita, kun liiton päivät loppuvat.

Kukaan ei tähän päivään mennessä ole saanut liitonpäivärahoja 10 vuotta putkeen, tekemättä välillä töitä, se on faktaa!!
        Nykyisin on pakko hakea työtä tai kurssittaa itseänsä, jos meinaa kelan päivärahoillakaan roikkua.
        Siihenkin tais tulla toppi, että tekee puolivuotta hulluna töitä ja seuraavat puolivuotta vois elellä herroiksi, tekemättä mitään.

• tekee..
        maukua kirjoitti:

Ja mitä työtä ja työttömänä???
        Taidat itse parkua omaa tietämättömyyttäsi, kerroppa millä ostat useamman auton ja käyt ulkomailla liitonpäivärahoilla???
        Tule sitte sanomaan miten asiat on, kun olet ollut työmarkkinatuella, maksaen talovelkaa ja koittaa pitää pystyssäkin tönö!!
        Vaikka miten lasket, niin autoa et voi haaveilla, etkä useammastakaan, saati sitten ulkomaan matkasta!
        Kerroppa miten 370€/kk riittää moiseen, kun siittä otetaan talolainan lyhennykset ja korot pois???
        Näytä mulle se ihmemies joka sen tekee???
        Onneksi ei enään tarvi olla työtön.
        Säälin enemmänkin sinua, joka yleistät kaikki työttömät yhteen nippuun, tiedätkö yleensä millaista on olla todella köyhä?? Silloin kun on köyhä, silloin ei ajeta autoilla, eikä tehdä ulkomaan matkoja!!!!

• Lailla kun
        tekee.. kirjoitti:

Ja mitä työtä ja työttömänä???
        Taidat itse parkua omaa tietämättömyyttäsi, kerroppa millä ostat useamman auton ja käyt ulkomailla liitonpäivärahoilla???
        Tule sitte sanomaan miten asiat on, kun olet ollut työmarkkinatuella, maksaen talovelkaa ja koittaa pitää pystyssäkin tönö!!
        Vaikka miten lasket, niin autoa et voi haaveilla, etkä useammastakaan, saati sitten ulkomaan matkasta!
        Kerroppa miten 370€/kk riittää moiseen, kun siittä otetaan talolainan lyhennykset ja korot pois???
        Näytä mulle se ihmemies joka sen tekee???
        Onneksi ei enään tarvi olla työtön.
        Säälin enemmänkin sinua, joka yleistät kaikki työttömät yhteen nippuun, tiedätkö yleensä millaista on olla todella köyhä?? Silloin kun on köyhä, silloin ei ajeta autoilla, eikä tehdä ulkomaan matkoja!!!!

Minä teen.
        Menee pimeisiin töihin saa hyvät tulot.
        85% tuntemistani työttömistä tekee samoin.
        Tyhmä joka ei tee, sillon saakin kärvistellä.
        Töitä on aina.

• Olen työtön

Mutta pimeitä hommia teen normaaliin tahtiin, ja tienesti on hyvä.
      Välillä käyn akk:n iltakurssin, ja taas päivät jatkuu. Siksi kai iltakurssit on järjestetty, että voi työttömät olla päivät töissä.

• hihhuliksiko?

Joo, ei surffailla tai on ainakin tuurista kiinni milloin surffaillaan, jos on siis todellisesti ja mahdollisesti pysyvästi köyhä. Tämä on sääli sinänsä, voipi pian nykyaikana käydä niin, ettei saa samaa tietomäärää kuin ns. tavis. Tämähän varmaankin edesauttaa syrjäytymistä ja toisen luokan kansalaiseksi leimautumista.

Voisivat edes Tv-luvan maksaa toimeentuloasiakkaille vai pitäisikö ehkä sanoa potilaille? Kaikki eivät pysty tekemään edes sellaisia rikoksia, kuin TV-luvan maksamatta jättäminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11311
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9202
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2723
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2440
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      16
      2268
    Aihe