Hei
Kaikki, jotka olette olleet tanssimassa Käenkosken
lavalla Parkanossa, haetaanko siellä "ulkopuoli-
sia" hyvin tanssiin?
Ollaan menossa tyttöporukalla lauantaina 28.9.
kun Tomi Markkola takaa tahdin...
Käenkoski, Parkano
14
6965
Vastaukset
- tanssijatar:)
Kyllä ehdottomasti siellä haetaan "ulkopuolisia"!!!!Täältä pääkaupunki seudulta oon menny sinne pari kertaa tanssimaan ja koko ajan on ollut vientiä!!!Suosittelen sitä paikkaa ehottomasti!!!Hauskoja tanssihetkiä:)
- AN79
Käenkoskesta minulla on vain henkisiä kokemuksia. Sieltä tuli viimeksi uuden tangokuninkaallisen esiintyminen, jota oli mukava katsoa.
- 34
voin suositella käenkoskea, ihmeen paljon tanssitaitoisia
miehiä siellä käy. Oikein mukavaa tanssi-iltaa =) - sami
Kyllä haetaan ulkopuolisiakin.Hyvä ja käymisen arvoinen paikka.
- tanssihullut
Tanssit on tansittu Käenkosken lavalla
ja tanssiin päästiin hyvin, lava oli postiivinen
yllätys. Suosittelen lämpimästi muillekin.
Kiitos kaikille vastanneille!
Ihania tanssihetkiä kaikille...- tanssihirmu
käyn tansseissa ja savion lava laukaassa on yksi todella hyvä mesta,käy tosi hyviä tanssi bändejä kuten rainer bollström,topi sorsakoski,ym,ym suosittelen.t.maarit
- kesälava
tanssihirmu kirjoitti:
käyn tansseissa ja savion lava laukaassa on yksi todella hyvä mesta,käy tosi hyviä tanssi bändejä kuten rainer bollström,topi sorsakoski,ym,ym suosittelen.t.maarit
sehän on kesälava ja nyt kiinni,mihin viestiin oikein vastasit?
- kun oli tyhmä
kesälava kirjoitti:
sehän on kesälava ja nyt kiinni,mihin viestiin oikein vastasit?
ei ymmärtänyt itsekään
- myös tanssia
haettiinko teitä, ja saitteko?
- Kaikkea sitä...
HÖh. Kuka noin vanhoja juttuja enää muistaa. Aloituksen päiväys on 16.9.2002.
- Käenkosken Keke
Kyllä haetaan, kun vain on iloinen ja tanssitaitoinen. Mököttäjiä ei hae kukaan ...
Parhaan vauhdin saa, kun porukalla majoittuu naapuriin lomakoti Käenkoskeen ja siellä tutustuu jo muihinkin tansseihin lähtijöihin. Välillä voi käydä porukalla "ottamas uutta vauhtia" ja mIkä parasta ei tarvi värjötellä kylmässä odottelemassa taksia!!!!
Porukalla on aina hauskempaa, se on koettu. Tää kommentti tuli vähä myöhäs, mutta otetaan uusiksi, se on sen arvoista. Hyviä bailuja flikoille jatkossakin.- kesälava
nyt talvella auki ollenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361156- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 58625
- 119624
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546