Käenkoski, Parkano

tanssihullut Treelta

Hei
Kaikki, jotka olette olleet tanssimassa Käenkosken
lavalla Parkanossa, haetaanko siellä "ulkopuoli-
sia" hyvin tanssiin?
Ollaan menossa tyttöporukalla lauantaina 28.9.
kun Tomi Markkola takaa tahdin...

14

6965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanssijatar:)

      Kyllä ehdottomasti siellä haetaan "ulkopuolisia"!!!!Täältä pääkaupunki seudulta oon menny sinne pari kertaa tanssimaan ja koko ajan on ollut vientiä!!!Suosittelen sitä paikkaa ehottomasti!!!Hauskoja tanssihetkiä:)

      • AN79

        Käenkoskesta minulla on vain henkisiä kokemuksia. Sieltä tuli viimeksi uuden tangokuninkaallisen esiintyminen, jota oli mukava katsoa.


    • 34

      voin suositella käenkoskea, ihmeen paljon tanssitaitoisia
      miehiä siellä käy. Oikein mukavaa tanssi-iltaa =)

    • sami

      Kyllä haetaan ulkopuolisiakin.Hyvä ja käymisen arvoinen paikka.

    • tanssihullut

      Tanssit on tansittu Käenkosken lavalla
      ja tanssiin päästiin hyvin, lava oli postiivinen
      yllätys. Suosittelen lämpimästi muillekin.
      Kiitos kaikille vastanneille!
      Ihania tanssihetkiä kaikille...

      • tanssihirmu

        käyn tansseissa ja savion lava laukaassa on yksi todella hyvä mesta,käy tosi hyviä tanssi bändejä kuten rainer bollström,topi sorsakoski,ym,ym suosittelen.t.maarit


      • kesälava
        tanssihirmu kirjoitti:

        käyn tansseissa ja savion lava laukaassa on yksi todella hyvä mesta,käy tosi hyviä tanssi bändejä kuten rainer bollström,topi sorsakoski,ym,ym suosittelen.t.maarit

        sehän on kesälava ja nyt kiinni,mihin viestiin oikein vastasit?


      • kun oli tyhmä
        kesälava kirjoitti:

        sehän on kesälava ja nyt kiinni,mihin viestiin oikein vastasit?

        ei ymmärtänyt itsekään


    • myös tanssia

      haettiinko teitä, ja saitteko?

      • Kaikkea sitä...

        HÖh. Kuka noin vanhoja juttuja enää muistaa. Aloituksen päiväys on 16.9.2002.


    • Käenkosken Keke

      Kyllä haetaan, kun vain on iloinen ja tanssitaitoinen. Mököttäjiä ei hae kukaan ...
      Parhaan vauhdin saa, kun porukalla majoittuu naapuriin lomakoti Käenkoskeen ja siellä tutustuu jo muihinkin tansseihin lähtijöihin. Välillä voi käydä porukalla "ottamas uutta vauhtia" ja mIkä parasta ei tarvi värjötellä kylmässä odottelemassa taksia!!!!
      Porukalla on aina hauskempaa, se on koettu. Tää kommentti tuli vähä myöhäs, mutta otetaan uusiksi, se on sen arvoista. Hyviä bailuja flikoille jatkossakin.

      • kesälava

        nyt talvella auki ollenkaan?


      • 16.9.2002 14:10

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe