Hei!
Olen perustanut kuukausi sitten Intia-yhteisön tonne msn:n sivuille. Meillä on vilkasta keskustelua Bollywood-elokuvista ja matkailujutuista. Mutta uskonto-osasto loistaa tyhjyyttään...
Minusta uskonto on kuitenkin niin iso osa Intiaa ja sen viehätysvoimaa, että olisi kiva siitäkin keskustella. Hinduismin asiantuntijoita ei ole vielä ilmoittautunut. Minua ainakin kiinnostaa hindujumalat ja heidän tarinat yms.
Joten jos olisi halukkaita jäseniä, niin laittakaa hakemusta. Ja tutustua voi ilman jäsenyyttäkin!
http://groups.msn.com/Intia
yhteisö
Aiswaraya
2
556
Vastaukset
- low 5
just.
Onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä.
Näkemättömiin,
l5
Ps. Missä tosiaankin ovat tämän maan hinduTietäjät, teille olis kova kysyntä vähän siellä sun täällä! ;-) - Vaisnava
Tutustuin ja kiinnostavalta vaikutti - joskin minulla on tavattoman vähän vapaa-aikaa tätä nykyä, kun jaloissa pyörii kaksi pientä lasta. Yritin kuitenkin liittyä ja minulla oli outoja sisäänkirjautumisongelmia, mutta ehkäpä ne joskus selviävät :) Bollywoodista haluaisin uskonnon ohella keskustella!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741