Sileäkarvainen noutajani tulee kohta 4v.Koira on aktiivinen höselö,nyt olen huomannut kun ikää on tullut on alkanut uskomaan paremmin.Päivittäin kuljetaan metsässä.Mukava koira,aina mukana menossa.Moni on kysynyt onko pentu?Joo kohta 4v,tämä rotu on tälläinen höselö.Onko täällä muita joilla on samanlaista koiraa.Minkälaisia teidän koirat on?Ja mitä harrastatte.Kohta lähdetään lumisateeseen juoksemaan :)
Järkeä tullut
6
272
Vastaukset
- Lizzie
Mun flatti on melkein 1,5 v. Ja höselö mikä höselö:D
Ainakin jos toinen koira tulee vastaan lenkillä niin ei meinaa pysyy pöksyissään, sitten ihmiset vielä luulee että se on vihanen...kaikkee muuta! Yleensä onkin koiranmuonaa/keksejä taskut täynnä noita ohituksia varten, ne toimii:D.
Mullakin oikeestaan vasta nyt alkaa ymmärtää mitä on luoksetulo...Koirapuistossa leikin yhteydessä oon opettanut sitä ja nyt alkaa ne opit oikeesti mennä perille. Koirakoulussa kun ei malta keskittyä kun niitä kavereita ois siinä ympärillä niin paljon.
Mukava koira, aina mukana menossa...sitähän se on.
Ihan sama mitä tekee niin se musta kuono on tutkimassa että mitäs täällä tapahtuu...:).- flatti?
Terveisin, Tietämätön
- Lizzie
flatti? kirjoitti:
Terveisin, Tietämätön
Sileäkarvainen noutaja = flat coated retriever eli flatti:)
- tahmatassun
2 flattia, ja noin 2v. molemmat mukavia rauhallisia perhekoiria, mutta ne saavat kyllä ylenmäärin toimintaa, lenkkejä, noutajakokeita yms., joten purkavat varmasti energiansa siellä.
Sinne on mukava mennä kylään, kun koiria voi normaalisti rapsutella, eivätkä hönttyä ylenmäärin, kuten taas eräs lapukka, jonka kanssa ei ikinä tehdä mitään...- tahmatassun
siis n. 2v. rauhoittuivat, toinen on jotain 6v. ja toinen ehkä 3v. en iha tarkkaan muista...
- saku
koiran kanssa,johon on uhrannut paljon aikaa ja kouluttanut sitä ahkerasti,sillä lempeällä,mutta hitaammalla tyylillä.Se palkitsee itsensä monin kertaisesti myöhemmin.
Minä hakua ja viestiä harrastelen ja silloin tällöin käydään näyttelyissä.Nyt ollaan harrastettu valjakkohiihtoa,tänä vuonna yritetään uskaltautua kisoihin,kun on ohjaajan kunto hieman parempi.Voipi noutaja tulla ladulla,siis ohjaajalle,mutta sekaan vaan,annetaan vaikka hyvät naurut jos ei muuta.
Hauskoja ulkoiluja kaikille,kouluttakaa koiranne,sillä koulutetun koiran kanssa ulkoilu on 100% mukavampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558