On se kyllä taas hienoa että Sonera hoitaa hommat kotiin. Sähköpostit taas vaihteeksi rikki... Rkele, jo satoja viestejä jonossa kun ei vaan ota toimiakseen.
Äh!
Soneran sähköposti taas paskana
7
735
Vastaukset
- Spede
Sama täällä, eikä yllätys yllätys minkäänlaista häiriötiedotetta soneran web sivuilla.
Mutta onneksi siitä jo tietää että vika on soneran päässä kun soittaa kertoakseen ongelmastaan ja tulee ilmoitus että jonotusaika on yli puolituntia... :-). Täältä asian voi myös tarkistaa. kiitos tiedosta.- inet.fi
Ei toimi täälläkään soneran postit.
Ilmoittaa, ettei palvelinta mail.inet.fi löytynyt : (
Odotellaan, jospa postit iltapäivällä toimisi ; )
- ostaja
Saatanan Sonera! Olin ostamassa harvinaista tuotetta Huuto.netissä ja joku oli sitten tarjonnut minua enemmän. Asiasta tulee ilmoitus sähköpostiin mutta kun se ei toimi........
Sonera saa kyllä korvata!- sähköposti !!!!!!!!!!!!!!!!...
minullakaan ja pitäisi myös päästä tekemään kauppoja huuto.nettiin, koska olen sinne antanut juuri tämän sähköpostiosoitteen.
Kyllä näitä katkoksia on soneralla turhan usein.
- Hajooo
Vika alkoi 01.02.2006 klo 06:20
Sähköposti ei toimi.
Teemme parhaamme, että palvelu palautuu normaaliksi mahdollisimman pian.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu- Väsynyt ...
Edelleenkään ei toimi kunnolla. Ilmeisesti serveri poolissa on joukossa servereitä jotka on merkitty aktiiviseksi, mutta eivät silti toimi. Eli postia saa lähettää useita kertoja että se lähtee oikeasti.
- Kiitos tästä... - Väsynyt ...
Väsynyt ... kirjoitti:
Edelleenkään ei toimi kunnolla. Ilmeisesti serveri poolissa on joukossa servereitä jotka on merkitty aktiiviseksi, mutta eivät silti toimi. Eli postia saa lähettää useita kertoja että se lähtee oikeasti.
- Kiitos tästä...Että se on helvetin kivaa kun jengi soittaa jatkuvasti ja käy kyselemässä että voisitko tulla korjaamaan mun sähköpostin kun se ei toimi.
Tätä rumbaa on nyt jo jatkunut yli vuorokauden...
- HUOH!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920