vai onko näin että ihmisen luonne muuttuu sittenkin vaikka toista väitetään.Äitini on muuttunut 80-senä jotenkin erilaiseksi.Ihmettelen kun hän haluaa että meidän sisarusten välillä oli riitaa koko ajan ja häneen ei voi luottaa.Kertoo kaiken selän takana,ensin mollaa muita ja kun alan mukaan kertoo muille selän takana.
Nyt on välit kaikilla poikki ja tuli mieleen:tätäkö hän halusi?
Siis hän pitää siitä että emme pidä yhteyttä ja jopa ihan tuulesta temmattuja juttuja tullu korviini mm.lapsuudestani muiden siskojen kautta.
Hän on aina ollut hienotunteinen ja rauhallinen ihminen.Olen jo ajatellut ettei vaan olis jotain muuta ja olen huolissani myös!Vai olisko syytä olla hiljaa.
mistä moinen
4
454
Vastaukset
- Reino
,,,
- alottaja
ollaan hiljaa vaan...
- Psykiarian sairanhoitaja
luultavasti äidin pelosta joutua holhotuksi lastensa taholta.
Hajoita ja hallitse - menetelmällä hän saa 'hajaannusta riveissä' ja kokee itse olevansa turvassa. Ainakin, jos äitisi asuu vielä omassa kodissan ja tahtookin asua.
Perillisten ollessa huonoisa väleissä keskenään, äitisi kokee olonsa turvalliseksi.
Holhouksen alle, tai kodistaan pois siirtäminen edellytä usein kaikkien lasten yksimielisyyttä.- asia selvisi
nyt vasta ymmärrän että tästä on varmaan kysymys.Hän on sanonut minulle että pidetään me vaan keskenään yhteyttä ja olen ihmetelly.Kotona hän haluaa asua ja kun on ehdotettu muuta hän hermostuu.Hän ei ole minulle ilkeä mutta olemme huomannet sisarusten kanssa että puhuu kaikille eri tavalla ja todellakin hän yrittää hajottaa meitä eli sanoo minulle myös että älä ota yhteyttä muihin sisaruksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478