aamulla kaikki paikat jäykkänä ja joko ikä on tehnyt tehtävänsä?
onko muilla
19
949
Vastaukset
- miesvieläkurja
että olen edellisen päivän/illan aikana tehnyt tavallista rajumman fyysisen harjoituksen, ovat paikat jäykkinä aamulla, mutta muuten olen ylös vuoteesta päässyt yhtä ketterästi kuin nuorena.
- Jäykkää
On ollut.
Muuten pysynyt notkeana,vaikka remppoja ja pieniä vaurioita silloin tällöin onkin ilmaantunut.
Korjaamolla fiksattu entistä parempaan kuntoon.:))- alottaja
samaa eli kun olen rehkinyt liikaa,ei meinaa seuraavana aamuna päästä sängystä ylös ja se vaikuttaa vielä senkin jälkeen.Varsinkin lapsenlapset jotka on niin nokkelia että en meinaa jaksaa enää juosta perässä,ja jo tässä iässä?
- Pirre*
alottaja kirjoitti:
samaa eli kun olen rehkinyt liikaa,ei meinaa seuraavana aamuna päästä sängystä ylös ja se vaikuttaa vielä senkin jälkeen.Varsinkin lapsenlapset jotka on niin nokkelia että en meinaa jaksaa enää juosta perässä,ja jo tässä iässä?
lassoamaan ne lapsukaiset..:)
ps. mitäs sinä niiden perässä juokset, kattelet vaan päältä, etteivät ihan kiiku siinä perintö kristallikruunussas.
On minultakin jo nuoruus mennyt, mutta ainoastaan osa jäsenistä on aamuisin jäykkänä. Vaimon ärhentely saa yleensä paikat nopeasti notkistumaan, joten päivän askareisiin voin lähteä reippain ja notkein askelin.
Olen monesti miettinyt syytä tähän jäykistymiseen, mutta täydellistä vastausta en ole löytänyt. Kai se sitten on tosi, että jos illalla ei vedä, niin aamulla seisoo.- Ärhentelykö
Pilaa hyvän aamu jäykkyyden.
- aamuisin
...väärä paikka jäykkänä...mitähän kummaa mahtaa tarkoittaa..?
Pari päivää kävelly jo vinossa muutenkin - ja mieli musta,olisiko vaihdevuodet?
Ninhän sitä sanotaan että miehilläki ne on...vai?Jos teidän huushollissa väitetään, että aamuisin on väärä jäsen jäykkänä, niin mahtaisiko se tarkoittaa sitä, että se jäykkä jäsen löytyykin naapurista? Olisiko tämä oikea vastaus kysymykseesi?
- Pirre'
mites se liittyy vaihdevuosiin..:))??
venyttely vetristää paikat.
Suosittelen erityisesti liikunnan ja ruumiillisten töiden jälkeen. Ei olisi haittaa vaikka opettelisimme venyttelemään lihaksia ennen niiden rasittamista ja venyttelisimme taas aina suosituksen jälkeen. Nuorempana sitä ei tullut kuunnelluksi opetuksia, mutta nyt olen huomannut laiminlyönnin seuraukset ja parantanut tapani.
Kissa ja koirakin venyttelee ennen liikkeelle lähtemistä. Mikä olisikaan parempi aloitus aamulle kuin nautinnollinen venyttely vuoteessa heti herättyä ennen ylös nousemista?- Namenoz
Saunan lauteilla on hyvä venytellä, kun lihakset ovat lämpiminä. Liikunnan jälkeen helposti jää tekemättä. Kireät lihakset voivat aiheuttaa esim. selkävaivoja. Eläimet ovat jossain asiassa viisaampia kuin ihmiset.
- Pirre*
jäykistellä - muutkin kuin asenteet.
Olen luvannut jäsenilleni käydä ainakin kerran viikossa uimassa, minä tykkään matkan uimisesta ja huomenna kokeilen allaskävelyä, se kuulemma auttaa niskasärkyyn..
ps. jumppaseurakaan ei oisi pahasta..:)- Pirre*
mutta yritän unohtaa sen..:)
- Blondi
on yksi mun suosikkijumpastani, vesijuoksu ja muut esim. styroxiset puntit, frisbee jalkojen työstämiseen, no onhan niitä vempeleitä niin ja se pitkä mato.
Vesi on kova elementti ja sen jumpan jälkeinen olo on niiiiin ihana.
Itse pyrin käymään pari kertaa kuukaudessa, sekin riittää.
Sun kannattas nyt pitää se jäsenillesi annettu lupaus, sillä se on vaivan väärti. Blondi kirjoitti:
on yksi mun suosikkijumpastani, vesijuoksu ja muut esim. styroxiset puntit, frisbee jalkojen työstämiseen, no onhan niitä vempeleitä niin ja se pitkä mato.
Vesi on kova elementti ja sen jumpan jälkeinen olo on niiiiin ihana.
Itse pyrin käymään pari kertaa kuukaudessa, sekin riittää.
Sun kannattas nyt pitää se jäsenillesi annettu lupaus, sillä se on vaivan väärti.kymmenen vuotta sitten kävin joka viikko, ensin salijumpassa tunti ja vesijumppaa toinen tunti.
Lihakseni olivat aina mahdottoman hyvässä kunnossa, ja kuntokin korkealla.
Sitten muutimme tänne "korpeen" ja uintini on jäänyt satunnaiseksi, ja sen huomaa..mutta nyt mie parannan tapani..:)
Kyllä kaupungissa asumisessa, on omat hyvätkin puolensa...
- alottaja
olen nyt iltapäivällä notkea vaikka aamulla jumissa koko kroppa!Venytykset ja liikunta,siinä se on!Myös iloinen mieli eikä turhaan murehtia mistään enää.
- toivontytär
aamuisin mutta pienellä venyttelyllä taas käynnistyy. täytyy ottaa mallia kissasta kun se herää niin venyttelee kunnolla
- Ruustiinna
Olen aamuisin yhtä kankea kuin kaulimeni.
- kokeilkaa
keino tuo saunanlauteilla venyttely,olen huomannut että sehän vasta tekeekin hyvää lihaksille.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474