Vauvani on päälle kuukauden ikäinen, ja nyt viikon ajan olen huomannut että aina kun imetän,niin imettävä rinta alkaa kutista "sisäisesti" todella inhottavasti, tuntuu vaikealta imettää ja tuntuu että rintaa pitäisi raapia..kun on vauva on jonkun aikaa imenyt niin yksinkertaisesti on pakko lopettaa koska olo on niin tukala, ei auta vaikka vaihtaisi rintaa sillä se tulee sitten toiseenkin rintaan..
(kamalan vaikeaa selittää :) )
Onko kellään ollut samalaista?
Mitä kannattaisi kokeilla?että helpottuisi?
kutiavat rinnat imettäessä..
9
8265
Vastaukset
- äippä-78
kutina aina kainalossa! on tosiaan ikävä kun raapia täytyisi ja imetys häiriintyy..en tiiä mikä suoni siellä alkaa virrata!!
- Mursu
Mulla on aina kolmen lapsen kokemuksella kutittanut/kipristänyt rintaa kun maito alkaa kunnolla herumaan. Ei tosiaan tunnu kauhean kivalle, mutta tunne helpottaa kyllä ajan myötä tai sitten siihen vain tottuu. Ilmeisesti sulta tulee maitoa hyvin? En ole itse mitään helpotusta keksinyt, mutten kyllä moisen kutinan antanut kauheasti vaivata mieltänikään. Tsemppiä vaan!
- Minea
kutiaa mullakin mutta en oo siihen mitään apua löytänyt. Kutina ei kyllä niin kovaa aina mutta joskus imetys on ollut pakko lopettaa hetkeksi, sitten olen jatkanut taas ja ollut helpompaa..
- tietäväni
Se on sellainen ärsyke kutina!?
Mulla se kesti jonkun aikkaa, aina imettäessä. Lähti sitten jossain vaiheessa pois ja imetys oli taas mukavampaa. Liittyisköhän se jotenkin siihen imuliikkeeseen ja ihon herkkyteen.- Isha
toivottavasti helpottaisi..sillä tuntuu että kun se iskee ja kestää jonkun aikaa et on pakko lopettaa imettäminen..ja sit se tunne jää vielä kytemään..
- minä
Ensimmäisten viiden kuukauden ajan, minulla kutisi kainalo imetyksen aikana... Nyt vauvan ollessa 7 kuukautta, kutiaa rinta josta imetän. Ei ole mitään sietämätöntä kutinaa. Mutta voi olla, että olen siihen niin tottunut...
- viiden äiti
Oletko katsonut vauvasi suuhun onkohan sinne ilmaantunut sammasta.Iselleni tuli myös kutinaa rintoihin ja syy oli sammas,joka aiheutti hiivatulehduksen rintoihin.Myös vauvan pylly punoitti ja tulehdusta oli sielläkin.Vaiva parani Daktarin geelillä jota laitettiin vauvan suuhun.
- Isha
mistä sammaksen tunnistaa?
- viiden äiti
Isha kirjoitti:
mistä sammaksen tunnistaa?
Vauvan posken sisäpinnalla on "rakkuloita" myös kieli saattaa olla valkoinen ja röpelöinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731