Hei! Olemme kohta kaksi vuotta olleet ilman ehkäisyä, kierto ollut 33-35 pvää ja nyt menkat kolme päivää myöhässä. Tein tänä aamuna testin joka näytti negatiivista. Olen ehkä viikon päivät ollut ajoittain huonovointinen (en oksentanut kuitenkaan) ja luulen, että voisin olla raskaana mutta testin mukaan en ole. Tosin mahani on välillä sillä tavalla kipeä kuin kuukautiset alkaisivat, mutta kun ei vain ala. Joten, onko kokemuksia, että pitäisikö mennä antamaan näyte verestä vai voinko luottaa testiin että en ole raskaana. Kiitos vastauksista!!! :)
Raskaana?
4
877
Vastaukset
- ellu
raskaana,eihän ne testit aina välttämäti heti näytä oikeaa tulosta.ja oireitakin on...oottele muutama päivä ja tee uus testi jos menkkoja ei kuulu.onnea!!
- Ko?
Kiitti, onnee tarvitaankin =) Toivotaan et ois tärpänny mut toisaalta ajattelen koko ajan että en ole raskaana koska sit jos menkat alkaakin niin sitä taas vaan pettyy.
- höpelö
Ko? kirjoitti:
Kiitti, onnee tarvitaankin =) Toivotaan et ois tärpänny mut toisaalta ajattelen koko ajan että en ole raskaana koska sit jos menkat alkaakin niin sitä taas vaan pettyy.
eka raskauteni alkoi niin, että tein ihan normaalisti testin kun menkat oli myöhässä jo 2 vko. Tulos negatiivinen. Uusin testin vielä kahden viikon päästä. Negatiivinen. Olo oli ihan hyvä, välillä tuntui vaan että kunto loppuu. Moni sanoi, että on ihan normaalia että kun pillerit lopettaa, niin voi mennä 6 kk ettei oo menkkoja. Siispä en ollut huolissani. sitten tuumasin, että jos tässä lapsia haluaa tehdä, niin vois olla hyvä että olis ne menkat...kävin antaa virtsa näytteen terveyskeskuksessa ja iltapäivällä sain tietää olevani raskaana. Olin viikolla 10 raskaana ! Senpä jälkeen on ollut vähän vaikea luottaa mihinkään virtsasta otettaviin testeihin...
- Ko?
Naurattaa toi mun nimimerkki :D Ei oo vielkää mensut alkanu ja tekee välil nii pahaa et huhhuijakkaa. Tosin maha on sillee vielki kipee et alkais mensut mut ei ala vuoto.
Luultavasti pitää käydä terveyskeskuksessa tai jtn.
Voiko maha olla menkkamaisesti kipee jos oiskin raskaana? Ei se niin paljon oo kipeä ku oikein menkkojen aikaa mut samalla tavalla kuitenki. Ärsyttää ja jännittää tämmönen ku ei voi tietää :D
Tai sit mul on vaan hormonit menny jotenki sekaisin ja sen takia paha olo tai vaan mahatautia ilmassa tai tai tai.. Tuun hulluksi kohta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644