hankin cvitamiini tippoja osmolle. kuinka usein pitää antaa niitä vitamiineja? kerran viikossa vai joka päivä? olen antanut nyt eilen illalla tippoja kurkun päältä kun tuorekurkku on osmon herkkua...
ja sitten osmo on asunut meillä jo 2viikkoa ja olen totuttanut pikku hiljaa syliin. luulen osmon tottuneen meihin. mutta ei syö kädestä... jua ja syö häkissä niin että me nähdään osmo.. mutta ei suostu ottamaan mitään mitä tarjoan kädestä... olisiko jotain vinkkejä millä voisi tehdä tuttavuutta??
c vitamiinistä?
6
521
Vastaukset
tuli kaveriksi vanhemmalle marsulle pikkuinen viime perjantaina. Neiti on kyllä jo aika rohkea, tuli heti toisena päivänä hakemaan porkkanan tai kurkunpalan kädestä. Yksilöerojakin voi olla paljon, toiset vaativat vaan kauemmin aikaa. Jatka vaan ruoan tarjoamista kädestä.
C-vitamiinia joka päivä. Meillä rakeet käytössä.- tippoina
Joka päivähän sitä c-vitamiinia pitää antaa.
Toivottavasti en nyt puhu puuta heinää mutta eivätkös jotkut eläinliikkeissä myytävät c-vitamiinitipat ole niin mietoja, että niitä pitäisi antaa puoli pulloa päivässä, että marsut saisivat riittävän määrän? Älä nyt missään nimessä heti hulauta pulloa puolilleen! Tarkista ensin! Ja varmaan kohta saadaan lisäkommenttia asiaan. - Radi
C-tipat ovat liian laimeita, vitamiinia ei yleensä ole niissä läheskään tarvittavaa määrää.
Suosittelen lämpimästi siirtymään rakeisiin, esimerkiksi eläinkaupoista saa muistaakseni Vitabalans-nimistä C-raetta. Tosin purkin kuljessä lukeva suositusannostus taisi olla liian suuri...
Jotkut tuntuvat ostavan myös puhdasta askorbiinia suoraan apteekista. Valinnanvaraa piisaa. - ...
pitää antaa joka päivä.
http://koti.mbnet.fi/kuikut/
http://www.marsunetti.com/news.php
http://www.marsut.net/- osmo
ainakin tuon pullollisen vitamiini tippoja... mitkä on sitten vitamiinin puutostilan oireita?
kokeilen joka päivä tarjota ruokaa kädestä... kyllä se siitä ajan kanssa tutustuu ja luottamus kasvaa. - ...
osmo kirjoitti:
ainakin tuon pullollisen vitamiini tippoja... mitkä on sitten vitamiinin puutostilan oireita?
kokeilen joka päivä tarjota ruokaa kädestä... kyllä se siitä ajan kanssa tutustuu ja luottamus kasvaa.Jos viitsisit tutustua noihin vastaamasi viestin linkkeihin! C-vitamiinin puutostila ei ole leikin asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474