mietin tässä että kannattaako vaihtaa cd-6000 soitin sonyn soittimeen,tuleeko parannusta äänentoistoon,hinta ois kuitenkin 550euroo
kannattaako
7
1190
Vastaukset
- severi
Sonyn soittimeen taitaa sisältyä myös pari kaiutinta lisää, mp3-ominaisuus ja 3,5mm plugi ulkoista äänilähdettä varten hanskalokeroon.
Mä olen ollut ainakin erittäin tyytyväinen. Ja onhan se hyvän näköinenkin :)- hanni
kävin yhdessä esittely autossa testaamassa sonyn soitinta,oli se niin hyvä että laitoin tilaukseen, ens viikolla saan sen.
- jere
kaiuttimet kannattaa vaihtaa.
- ruuneperg
jaa-a. 7 kuukautta meni ja meni rikki. ei kovin vahva esitys. ei ottanyt enään levyä sisään pakkasten jälkeen
- tt22
Huonoa tuuria jos meni rikki (mutta sehän on "jaappanialainen") Mielestäni soitin ok käyttää ja äänenlaatu ihan kohtalainen, diskantti kaiuttimet sais olla paremmat...
- Jammin'
...vaihtamaan tuon soittimen.
Itse en tykännyt tuosta perussoittimesta yhtään.
Ominaisuuksiltaan ja ulkonäöltään tuo Sony on jotain aivan muuta....- hanni
asennettu uusi sonyn soitin autoon ja soundit ovat aivan eri luokkaa kuin perus-soittimessa.
Kyllä kannatti maksaa se hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603