En tiedä hänen ikäänsä mutta tosi kaunis nainen edelleen. Tiedä sitten onko tehty kauneusleikkauksia?
Näyttelee Käenpesässä Elinaa.
Anneli Sauli on
8
8997
Vastaukset
- tyttö
os. Savolainen synt. 6. elokuuta 1923 Pyhäjoella
- a.s.fani
Syntymävuosi on 1932
- oliko se
tuossa elokuvassa "Hiljaa maitotyttö"
http://www.yle.fi/tv1/elokuvat/kuvat/arkisto/vuosi_2001/hilja_maitotytto_1.jpg - Merkillepanija
Anneli Savolainen/Sauli teki usean vuoden ajan näyttelijänuraa Saksassa 1960-luvun alussa (tai oikeastaan jo 1950-luvun lopulta lähtien).
Hänen avopuolisoinaan (eivät kai sentään yhtaikaa!) olivat noina Saksan-aikoina mm. apuohjaaja, vapaaherra Alexander von Richthofen (aatelinen sukunimi tuntuu kovin tutulta I maailmansodan lentäjä-ässän "Punaisen Paronin", Manfred von Richthofenin ansiosta) sekä Toni Sailer, Cortina d'Ampezzon olympiakisojen (1956) menestynein alppihiihtäjä (joka teki urheilu-uransa jälkeen "urheilullisia" näyttelijänrooleja).
http://www.deutscher-tonfilm.de/asavo1.html
Suomeen palattuaan A.S. avioitui näyttelijä Jaakko Pakkasvirran kanssa. Liitto kesti 1965-68.
Upeasti ikänsä kantava kaunotar edelleen, kieltämättä! - Herra Huu
...ainakin 60-luvun kotimaisen mittapuun mukaan:
http://img418.imageshack.us/img418/7696/raportti2xc.jpg - täti
hän on raihnainen
eikä tytön hupakko. - Erkki_47
Hyvää syntymäpäivää Annelille!
- misulainen
Onko Anneli Sauli mahdollisesti Aki Kaurismäen ranskalaistyylisen elokuvan
näyttelijä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735599Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52312Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t31580Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211250Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865