Miltä alueelta suosittelisit vuokra-asuntoa lapsiperheelle? Perheessä myös koira, joten hyviä ulkoilumahdollisuuksia myös tiedustelisin. Minkälainen noin yleensä hinta/laatu? KIITOS!
JYVÄSKYLÄÄN MUUTTO
37
5371
Vastaukset
- asuinalueista
JA VAIKKA MISTÄ JYVÄSKYLÄÄN LIITTYVÄSTÄ.
LUE PALSTAA!- missä on niitä numeroita
jotka osoittaa sivua, sitä vaan taaksepäin katselee
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=1500000000000155&posting=22000000010661667
- puolue
Vältä keskustaa, siellä liikkuu narkkarit ja muut rähisevät alkoholistit.
- sinne keskustaan
keskusta on kallein alue ja siellä asuu siistein väki. itsellä on kokemusta yo-kylästä, keltinmäestä ja kuokkalasta, eikä niissä missään saanut nukkua öitään rauhassa. jos kerrostalossa aikoo asua, kannattaa asua keskustassa.
- ............
sinne keskustaan kirjoitti:
keskusta on kallein alue ja siellä asuu siistein väki. itsellä on kokemusta yo-kylästä, keltinmäestä ja kuokkalasta, eikä niissä missään saanut nukkua öitään rauhassa. jos kerrostalossa aikoo asua, kannattaa asua keskustassa.
Missäköhän yo-kylässä olet asunut? Itse asun Kortepohjassa ja hiljaista on kuin haudassa, ja minä sentään olen todella herkkä kaikenlaiselle metelille...Asuin aiemmin Helsingin keskustassa, joten ehkäpä se sitten vaikuttaa tuohon, että koen kaikki paikat täällä Jyväskylässä hiljaisena. Kortepohjassa ei kuulu kuin pihalla olevien mäntyjen humina :-) ja hyvä niin...
- olekaan
muualla käynytkään ? käväses vaikka muutamalla ostarilla, kuokkalassa ja huhtasuolla tai hilupilttuus..
- joko tai
............ kirjoitti:
Missäköhän yo-kylässä olet asunut? Itse asun Kortepohjassa ja hiljaista on kuin haudassa, ja minä sentään olen todella herkkä kaikenlaiselle metelille...Asuin aiemmin Helsingin keskustassa, joten ehkäpä se sitten vaikuttaa tuohon, että koen kaikki paikat täällä Jyväskylässä hiljaisena. Kortepohjassa ei kuulu kuin pihalla olevien mäntyjen humina :-) ja hyvä niin...
joko saa keskustassa kuonoonsa kadulla tai sitten syrjemmällä rappukäytävässä.
(jos varaa on, kantsii asua keskustassa talossa jossa on autohalli, niin ei tarvii kadulla kävellä) - pelottaa?
joko tai kirjoitti:
joko saa keskustassa kuonoonsa kadulla tai sitten syrjemmällä rappukäytävässä.
(jos varaa on, kantsii asua keskustassa talossa jossa on autohalli, niin ei tarvii kadulla kävellä)Oletteko ihan tosissanne peloissanne täällä Jyväskylässä? Nuo kävelykadun ja puistojen rollaattorimummotko niitä vaarallisia ovat vai ketkä? Muualta muuttaneena en voi kun ihmetellä näitä teidän "pelkojanne". Sanokaa, että pilailette?
- Niitä täällä riittää
olekaan kirjoitti:
muualla käynytkään ? käväses vaikka muutamalla ostarilla, kuokkalassa ja huhtasuolla tai hilupilttuus..
On loukkaantunut kun omaa aluetta on haukuttu (selaa pari sivua taaksepäin näitä) ja kun on maalainen niin oma identiteetti ei sitten eroa alueesta ja kun aluetta haukutaan, sama on kun haukkuisi itseä ja sitten pitää haukkua "parempia" alueita loukkaantuessaan. Vaikka näitä nyt ei moni edes lue.
- tai sitten
pelottaa? kirjoitti:
Oletteko ihan tosissanne peloissanne täällä Jyväskylässä? Nuo kävelykadun ja puistojen rollaattorimummotko niitä vaarallisia ovat vai ketkä? Muualta muuttaneena en voi kun ihmetellä näitä teidän "pelkojanne". Sanokaa, että pilailette?
ovat liikkuneet kaupungissa ainoastaan perjantaina yöllä. Ja silloinhan sitä on ihan sama mistä on kotoisin. Jos koti on lähellä, ei tarvii käydä nakkarilla, joka paikoista on vaarallisin, eikä toiseksi vaarallisimmassa, taksijonossa. Itse olen ratkaissut asian niin että ajan fillarilla keskustaan hiprakassakin, enkä tuhlaa kymppiä nakkarilla käyntiin. Ei tarvii jonottaa taksiakaan oli keli mikä tahansa. Tosin näin talvella en ole viihteellä käynytkään. Kotona juon juomani.
- Meitsi
Köhniö, Kypärämäki rauhallisia asuialueita. Noin 3 km keskustaan ja 1,0-1,5 km sairaalaan, ja lähellä killerin ravirataa.
- Yök
Keltinmäki, Myllyjärvi, täynnä alemman luokan väkee. Ihan älytöntä meininkii, huumeneuloja, puukotuksii, raiskauksii ym.
- myös
Pupuhuhtaa
Kangaslampea
Kuokkalaa
Osittain halssilaa
Parhaita lapsille:
Viitaniemi
Kortepohja
Laajavuori
Kypärämäki
Köhniö - olleskaan
myös kirjoitti:
Pupuhuhtaa
Kangaslampea
Kuokkalaa
Osittain halssilaa
Parhaita lapsille:
Viitaniemi
Kortepohja
Laajavuori
Kypärämäki
Köhniölaajavuori ja viitaniemi:
laajavuoressa yliopiston opiskelijoita meluamassa,
viitaniemessä on amis. - kaipasi?
olleskaan kirjoitti:
laajavuori ja viitaniemi:
laajavuoressa yliopiston opiskelijoita meluamassa,
viitaniemessä on amis.Ei kai tuo alkup. kysyjä mitään absoluuttista hiljaisuutta tiedustellut, vaan mukavaa asuinpaikkaa ulkoilumahdollisuuksineen. Laajavuori, Viitaniemi, Kortepohja juuri passeleita paikkoja - jos vielä on "luppakin"
- Pitää välttää?
On se nyt saatana kun ei osata muuta tehdä ku haukkua vaan. Olen asunnut keltinmäessä 99 vuodesta lähtien, eikä mulla ole pahaa sanottaavaa. Tiedoksi vaan etten ole mikään alemman luokan edustaja tai kaljaveikko/ huumehemmo! Tällä palstalla ei kyllä kannata kysyä kenenkään mielipidettä yhtään mistään. Jos joku ei pidä jostain asuin alueesta tai muusta niin sille ei voi mitään. Rasittavia tuollaiset tyypit jotka ei voi muuta tehdä kuin haukkua ja valittaa.
- miehekäs.
joo en oo ottanut mitään en varmaan oo.
kun po asuu keltinmäentiellä ei voi kaahareita kytätä silloin siellä jos vaikka ite jäis vahingossa kiinni ylinopeudesta. - saapastelija
myös kirjoitti:
Pupuhuhtaa
Kangaslampea
Kuokkalaa
Osittain halssilaa
Parhaita lapsille:
Viitaniemi
Kortepohja
Laajavuori
Kypärämäki
KöhniöKortepohjan ja laajavuoren slummeissa asuu paljon köyhiä vuokralaisia!
- pahvi
saapastelija kirjoitti:
Kortepohjan ja laajavuoren slummeissa asuu paljon köyhiä vuokralaisia!
Laajavuoressa tasan yksi opiskelijoiden vuokra talo ja muuten kaikki on omistus asuntoja.
- HOI_HOI
pahvi kirjoitti:
Laajavuoressa tasan yksi opiskelijoiden vuokra talo ja muuten kaikki on omistus asuntoja.
Entä ne Valmetin vuokratalot?
- Jepulis
HOI_HOI kirjoitti:
Entä ne Valmetin vuokratalot?
sori, unohdin ne. Mutta ne on nykyisin niin hiljaisia verrattuna aikaan 20 vuotta sitten, että ovat kuin oikeiden ihmisten talot.
Kypärämäki,Köhniö,Lohikoski ja Viitaniemi
- Aittorinne
ÄLÄ VAAN MUUTA HUHTASUON ALUEELLE! Siellä ei ole lapsien hyvä varttua. Syrjätyneitä yms.
Aittorinne on parempi paikka- DRludvik
Aittorinteellä on paljon vanhuksia(yli 50 v) joiden päätehtävä on kyttäys,alueen talot kaikki peruskorjaus kuntoisia.Lestadioilaiskepulais idelogia elää tällä alueella vahvana.
- maalaiskunta
maalaiskunta on huumebisneksén kingi
- entinen kaupunkilainen
Älä missään tapauksessa muuta kaupunkialueelle. Olen monet kaupunginosat nähnyt ja aina on ollut karmeaa.
- maalaiskunnassa
oma piha hieno, omakotitalo on (ei sentäs varaa ollut kaupungista ostaa) ja huumeet leviää
!tervetuloa palokkaan.
- moi vaan
Jos yhtään on järkeä päässä, mene Tampereelle tai Helsinkiin.
- Hentilä
Tampere on hyvä paikka jos on kuuro ja mykkä, ei tarvitse kuulla harrasta tuumailua ja miettimistä.On muuten kommarien kaupunki potenssiin 10 vastaan Jykylä.
- ammattikoulu ei kyllä
Hentilä kirjoitti:
Tampere on hyvä paikka jos on kuuro ja mykkä, ei tarvitse kuulla harrasta tuumailua ja miettimistä.On muuten kommarien kaupunki potenssiin 10 vastaan Jykylä.
luulin itsekkin aikanaan vitsiksi sitä tamperelaisten hämäläisyyttä,niiden kanssa tekemisissä ollessa on tullut totuus selväksi minullekkin.ammattikoulu ym koulut ei kyllä viitaniemen rauhallisuutta pilaa,tosin asunnot on vanhoja asun itse viitaniemen vieressä, ja minulla on yksi asunto vuokralla siellä.
- Piru asuu täällä
Tai jos haluat vähän samankokoisemman kaupungin, valitse Kuopio. Siellä ihmiset sentään ovat pikkuisen onnellisia.
- Kiire pois
Piru asuu täällä kirjoitti:
Tai jos haluat vähän samankokoisemman kaupungin, valitse Kuopio. Siellä ihmiset sentään ovat pikkuisen onnellisia.
En tiiä Kuopiosta, mutta jonnekin pois täältä olis päästävä. Kertokaa hyviä kaupunkeja. Helsinkiin en kyllä mene ja Kemijärvi on liian pohjoinen.
- Ammuu
Kiire pois kirjoitti:
En tiiä Kuopiosta, mutta jonnekin pois täältä olis päästävä. Kertokaa hyviä kaupunkeja. Helsinkiin en kyllä mene ja Kemijärvi on liian pohjoinen.
Synnyinpitäjäsi Pudasjärvi ottanee sinut mielellään takaisin,olethan kuitenkin yrittänyt kouluttautua Jyväskylässä.Tosin vuosi jaikossa menee hukkaan, mutta sinähän olet nyt kuntasi koulutetuin ja menestynein.Kyllä joku lestadiolaisperheen tyttö ottaa sinut siittäjäkseen, tosin tyttären isä on aina etusijalla ja sinä pääset liukkaille.Onnea matkalle nälkämaahan...
- tamperelainen usean polven ...
ammattikoulu ei kyllä kirjoitti:
luulin itsekkin aikanaan vitsiksi sitä tamperelaisten hämäläisyyttä,niiden kanssa tekemisissä ollessa on tullut totuus selväksi minullekkin.ammattikoulu ym koulut ei kyllä viitaniemen rauhallisuutta pilaa,tosin asunnot on vanhoja asun itse viitaniemen vieressä, ja minulla on yksi asunto vuokralla siellä.
jyväskylä sitä ei ole.
mutta itse pidän rennommasta junttilasta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708