Mitä lahjaksi venäläiselle perheelle ystävänpäivälahjaksi? ehdotuksia.....
Perheestä on tulossa meille au pair kevään aikana ja aupparille on jo lahja löydetty,mutta olis kiva saada vinkkejä mitä muulle perheelle!!!
Ja kiitos ei sitten mitään "älyvapaita ehdotuksia" vaikka ehkä nekin luettua tulee....
Perheessä on siis Isä ja Äiti,sisko 25 ja veli 16 vielä ilman lahjaideaa...
Ystävänpäivä
6
4288
Vastaukset
- riittää mielestäni
Olisiko ihan tavallinen ystävänpäivä kortti jotain.
Ajattelin vaan että jos lahjoja annetaan ystävänpäivänä, niin siitä tulee jotenkin sellainen tunne et meidänkin pitää keksiä enemmän kuin kortti.
Ja onhan se jos ottaa aupairin jo melko suuri lahja heille. - Novy.most
Itse veisin jotain sellaista mitä kenelle tahansa veisin tuliaisiksi, mutta tietysti kannattaa miettiä jotain suomalaista erikoista jne! ;)
Esim. Fazerin suklaa on arvostettua. Sininen- tai Geisha-paketti (siis paketti, levy menee rikki matkalaukussa niiiiin helposti) ja miksei pussillinen liköörikonvehteja maistiaisiksi.
Lasitavaraa, esim. Iittalan tai Arabian vaasi tai tuikkukynttilä. Muista myös lisätuikkuja pari mukaan!
Alkoholeista suosittelen lakkalikööriä, Finlandia-votkaa tai muita suomalaisia erikoisuuksia. Kossu tai karjalainen mäyräkoira on vähän brutaali lahjana, ellette ole huumormiehiä ja hyviä kavereita...? ;)
Suomesta kertova kuvakirja on aika turvallinen valinta, 16-kesäiselle voisi viedä vaikka HIMiä tai Rasmusta CD:llä...? Tai miten olis vaikka suomi-tee-paita?
Marimekot ei vissii hotsittanu kaikkia venäläisiä,mutta kai niitäkin voi viedä. Itse vein unkarilais-saksalaisille lahjaksi marimekon jotain liinavaatteita ja pyyhkeitä. Tykkäsivät kyllä kovasti (tai esittivät hyvin ;)
Ajatushan siinä tosiaan on tärkein, että muistaa ja huomioi heidät. Mitä itse haluat viedä? Mistä luulet heidän pitävän? Kortti,kukat, yksi suklaarasia koko porukalle riittää myös varmasti, jos ei keksi kaikille omaa lahjaa.
Nový most - Parasoonakki
Ei kannata unohtaa perisuomalaista herkkua eli salmiakkia. Eipä ole vielä yhtään naapuria tullut vastaan, joka olisi ottanut toisenkin kerran "pektusiiniä".
PS. Muista myös salmiakkikossu.- saman olen
huomannut, että ei niille saa toista kertaa salmiakkia suuhun! Mutta oli siitä kerran iloa kotimaassa, kun tilata tömäytin komean kierroksen salmaria ja tytoiltä jäi juomatta - minä sitten uhrauduin tietysti kaikki juomaan..
saman olen kirjoitti:
huomannut, että ei niille saa toista kertaa salmiakkia suuhun! Mutta oli siitä kerran iloa kotimaassa, kun tilata tömäytin komean kierroksen salmaria ja tytoiltä jäi juomatta - minä sitten uhrauduin tietysti kaikki juomaan..
kesä vieras olga ukrainasta söi kyseistä herkkua.
- ammati
Hei kiitos kaikille toinen toistaan vaikuttavimmista ideoista!!!
taidan kuitenkin kallistua noihin suklaajutskiin ja sipaistaan ne salmarikossut sitten täällä aupparin kanssa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623