äestämään

kevällä

Onko suomessa joku nainen joka halua tulla auttamaan minua äestämään nyt kevällä?Saat oma huone jos haluat,ruoka,vaatteet,ei paljo raha mutta jos viihdyt täällä kaikki minun voi tulla sinunkin tulevaisuudessa?

17

1299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne

..äkees päälle kuollu sika painoksi!

• Mimmi maalta

Opettelisit ensin kirjoittamaan oikein, kukaan sivistynyt nainen, edes äestämisestä kiinnostunut ei tule tuollaisen juntin taloa emännöimään. Ja muutakin faktaa olisit voinut laittaa itsestäs ja tilastasi...

• on vähän

""hoono suomi"

• Vaasasta

Mimmi.
        Minä olen ruotsinkielinen,siis saat samalla opetta sinua puhumaan ruotsia!
        Olen noin 50v vanhapoika.

• och vi kan prata svenska
        Vaasasta kirjoitti:

Mimmi.
        Minä olen ruotsinkielinen,siis saat samalla opetta sinua puhumaan ruotsia!
        Olen noin 50v vanhapoika.

Vi kan harva tillsammans. Jag kan körä och du kan pesa.

• Naesäestäjiä tulossa

Minä tarvihteisin yhen. Minä voesin ensin vähän kyntee, ja sinä sitten äestäsit. Sitä kyntöö pitäs sitten illalla harjotella ihan perinpohjasesti, että varmasti viilut olis suorassa. Niin ja siementämistäkkii pitäs harjotella. Ne siemenet onnii ihan omasta takkoo, ei mistään muualta ostettuja.

• Olkinainen tanssii

Siementä vakoon ja muijaa lakoon, on se niin väärin.

• före detta vasabo

Vad har du för en harv? Vill inte jobba med dåliga verktyg.

• rullharv

Jag har en s-pinnharv och en rullharv och två rätt nya traktorer,lättstyrda med radio och cd och till hösten får du köra en ny skördetröska!

• på dej
        rullharv kirjoitti:

Jag har en s-pinnharv och en rullharv och två rätt nya traktorer,lättstyrda med radio och cd och till hösten får du köra en ny skördetröska!

Vilken bonde låter en ovan kvinna köra skördetröska?

Si du jag bor på landet och det alltid gubben som kör. Hustrun kör traktor till tork. He kan ja ju bra.

• sämre
        på dej kirjoitti:

Vilken bonde låter en ovan kvinna köra skördetröska?

Si du jag bor på landet och det alltid gubben som kör. Hustrun kör traktor till tork. He kan ja ju bra.

Är kvinnan sämre att köra tröska än vad mannen är?

• gubbarbete
        sämre kirjoitti:

Är kvinnan sämre att köra tröska än vad mannen är?

Men, ovan kvinna är säkert sämre är en van man.

• nog det
        gubbarbete kirjoitti:

Nog vet jag att mannen är bättre än kvinnan men jag ville ju vara artig och ödmjuk!

• gubbe redan
        gubbarbete kirjoitti:

Har du redan en gubbe eller är du intresserad av att komma och harva och torka spannmål?Du behöver inte mokka säd,allt är automatiserat med elevatorer och skruvar!

• köra
        gubbe redan kirjoitti:

Har du redan en gubbe eller är du intresserad av att komma och harva och torka spannmål?Du behöver inte mokka säd,allt är automatiserat med elevatorer och skruvar!

sådan engånsmaksin. Vet inte vad det heter, men man varken plogar eller harvar. Sår direkt på åker, du vet. Min mammas man har en sådan och det gör våren mycket lättare.

• splitterny
        köra kirjoitti:

sådan engånsmaksin. Vet inte vad det heter, men man varken plogar eller harvar. Sår direkt på åker, du vet. Min mammas man har en sådan och det gör våren mycket lättare.

Jag har splitterny combimaskin som jag inte ännu använt men den får du inte köra,det är invecklat att så!Du verkar att vara för ung för mig om din mammas man sår ännu?

• intresserad
        köra kirjoitti:

Är du fortfarande intresserad?Av att komma och harva?Hur gammal är du?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11447
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9900
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      149
      5597
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2815
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe