Jos ostaa lisää tota ddr muistia vai mitä merkitystä sillä on
Nopeutuuko kone
1
468
Vastaukset
- siis
ddr muistia on turha mennä ostamaan jos sun emos tukee sdrammia
mutta siis niin paljonkos sulla on muistia?
jos ostaa lisää muistia niin silloin kone jaksaa pyörittää enemmän ohjelmia samaa aikaan ja raskaampia ilman että kone hidastuu eli "perjaatteessa nopeutuu".
muistin cass latency (cl) nopeus sitten ratkasee kuinka nopeasti se avaa ohjelmia ja sitten nopeat muistit nopeuttavat konetta. jos sinulla on nyt cl3 muistia ja ostat sitten cl2 niin se ei sitten auta mitään koska kummatkin muistit toimivat sillä hitaammalla taajuudella eli cl3:lla
nopeuteen tietysti vaikuttaa myös moni muukin asia kuten kovalevyn lukunopeus ja prosessori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904