olen lähdössä pariisiin hiihtolomalla. Millaiset aukioloajat pariisissa on maanantai - torstai? (ravintolat, baarit, kaupat, kirpparit)
Onko kaikki ravintelit savuttomia kokonaan vai samat systeemit kuin suomessa?
Ja löytyykö hyviä bailupaikkoja tai muuten kivoja rafloja?
Mitä maksaa metro lippu kolmeksi päiväksi? minkä hintaisia taksit suomeen verrattuna? entä kaupunki bussit?
Infoo pariisista ?
2
561
Vastaukset
- ta cousine de paris
Millaiset aukioloajat pariisissa on maanantai - torstai? (ravintolat, baarit, kaupat, kirpparit)
-Riippuu esim. kaupan koosta ja baarista.. Monoprixit (anttilan tyyppinen marketti)on jopa klo 22 asti.Les halles'n ostari tais olla puoli kaheksaan auki.Baareista osa noin kahteen ja sellaset tanssipaikat johonkin puoli seitsemään. Aina jotain on auki, jos vaan pääsette sisälle..
Onko kaikki ravintelit savuttomia kokonaan vai samat systeemit kuin suomessa?
No ei ainakaan vielä, vaikka asenteet onkin muuttuneet hiukan tarkemmiksi, niin kyllä keskimäärin joka penteleen kahvilassa ja McDonald'sissa saa kessutella. Itse kerran sain nikotiinimyrkytyksen Pariisissa baaritiskillä, sen verran kiivasta se asiakkaiden ja henkilökunnan sauhuttelu oli.:P
Ja löytyykö hyviä bailupaikkoja tai muuten kivoja rafloja?
Joo.
Mitä maksaa metro lippu kolmeksi päiväksi?
Katso tuolta:
http://www.ratp.fr/
minkä hintaisia taksit suomeen verrattuna?
Halvempia. Kuskit saattavat tosin puhua yksikseen tai sitten iskeä sinua tarmokkaasti.
entä kaupunki bussit?
Toimii metrolipuilla, usein vähemmän tiivistä kuin metroissa ja näkee maisemiakin samalla.- viipottaja 10
enpä taida sitte ees sitä metrolippua ostaa ,jos siellä taksillaki on niin mukava matkustaa :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194