Final Fantasy X tuli eilen postissa ja nyt olen toooosi iloinen!
Jou!
7
321
Vastaukset
- shnf
no onko hyvä
- Risa
Tietysti on! Noin 2 vuotta sitten lainasin sen eräältä henkilöltä ja pääsin 2 kertaa läpi.
(Usko tai älä) Risa kirjoitti:
Tietysti on! Noin 2 vuotta sitten lainasin sen eräältä henkilöltä ja pääsin 2 kertaa läpi.
(Usko tai älä)Itse olen vetänyt jo 5 kertaa läpi.
- kotilo-ja-gekkofani
Vincento kirjoitti:
Itse olen vetänyt jo 5 kertaa läpi.
5 kertaa...hyvä, mut ite oon vetäny sen about 10 kertaa..(tosin parilla kerralla en jaksanu monster arenaa ja dark aeoneita..)
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
5 kertaa...hyvä, mut ite oon vetäny sen about 10 kertaa..(tosin parilla kerralla en jaksanu monster arenaa ja dark aeoneita..)
Ei kymppiä millään jaksa vetää noin moneen kertaan.
- mihku
Vincento kirjoitti:
Voi kyllä vain jaksaa. Mie olen menny sen varmaan sata kertaa läpi, paitti etten kyllä välttämättä ihan loppuun asti ku Zanarkandin kohalla ei enää jaksattais viiä peliä loppuun.
- kotilo-ja-gekkofani
Vincento kirjoitti:
sitä aina pelata kun joku muu keskeneräinen peli alkaa vit******....Siinä sitä sitten pelailee, kunnes tekee taas mieli pelata toista peliä jne... xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249