Mikä näistä nimistä on paras (tai muuten vaan hyvä) sekä mitä ette ainakaan itse laittaisi?
Tytöt:
Nella
Tette
Titi
Lila
Sinna
Mella
Kakkosnimet: Kristella, Mariella, Anette
Gallup
18
875
Vastaukset
- .......
....
- täti
Nella on tosi kiva, samoin Mella ja Lila. Sinnakin menettelee. Kivempi ois Sinja. Tette- ja Titi-nimeä en lapselleni laittais.
- minä vaan..
mikään noista ei sovi lapsen nimeksi.
- mie taas
Lila ja Sinna ovat sellaiset nimet, joita voisin omalleni harkita. Nella on ihan ok, Mella siinä ja siinä, Titi ja Tette, ei ikinä. Jälkimmäinen on muuten muistaakseni tissit italiassa :D
- Liisa-Maria
on mielestäni paras Mella. Toisista nimistä paras on taas minusta Mariella.
- näin...
Parhaat Lila ja Sinna sekä kakkosnimistä Kristella ja Mariella
en pidä Tetestä enkä Mellasta - Gil
ei kohtaa minun nimimakuni kanssa. Parhaimmiksi poimin kuitenkin nimet Nella, Lila, Mella ja Mariella.
Ei-ainakaan-"koriin" pääsevät Tette, Titi, Kristella ja Anette. - kaikki!!!!
.............
- tämäkin
Mariella ja Anette ovat kauniita nimiä.
Muut ehdottamasi sopivat nallen tai hauvan nimeksi (Titi nalle, Tette hauva). Mella ja Sinna ei oo oikein hyviä. Nella on myös nallen nimi.
Kävisikö Nenna tai Krista etunimeksi? Vaikka Krista Mariella? - Aurora
Mikään ei ole ihan mun makuun, mutta sehän ei tarkoita etteikö listasta löytyisi ihan kelpo nimiä.
Minä tiputan heti kättelyssä lempinimimäiset Tette ja Titi sekä lappilaiselta sukunimeltä kuulostavan Mellan. Toisista nimistä unohtaisin oudon Kristellan ja korvaisin sen jonkun ehdottamalla Krista-nimellä.
Nella, Lila, Sinna, Mariella ja Anette ovat ihan kivoja. Nellaa ja Mariellaa en laittaisi peräkkäin, myös Sinna ja Anette puuroutuvat (Sinnanette). Siis:
Nella Anette
Lila Anette
Lila Mariella
Sinna Mariella - aada
Tette ja Titi ovat todella kamalia, ala-arvoisia!
Mella on aika outo, tulee mieleen "mela" ja siitä sitten kaikenlaista...
Lila ja Sinna ovat ihan ok, aika mitään sanomattomia kuitenkin.
Nella on kiva.
Kakkosnimistä:
Anette on ihan ok, mutta ei miellytä minua.
Mariella on ihan ok, laiva tulee mieleen, joten siksi en pidä hyvänä nimenä.
Kristella nimeä en ole aikaisemmin kuullutkaan, mutta se vaikuttaa tosi kivalta ja pirteältä!
Eli jos ykkös ja kakkosnimistä minun mielestäni parhaimmat löisi yhteen tulisi nimeksi Nella Kristella! =) Voisi olla jopa ihan toimiva, jota kuta voi tuo "-ella" toisto kuitenkin häiritä!? - Ansku
Kristella on todella kaunis. Laittaisn vaikka omalle lapselleni, mutta ehdottomasti ensimmäiseksi nimeksi.
- nimimerkki
Herää kysymys, jaksatko lukea vastauksia kun ne ei kovin imartelevia ole...
Minusta
Nella on ihan siedettävä, Nelli kuitenkin kauniimpi
Tette ihan hideous.
Titi...Titi-nalle?
Lila äänneyhdistelmänä kaunis, en sitten tiedä haluaisinko lapselleni väriä nimeksi (Hei, mun nimi on Vihreä)
Sinna tuo kieli-ihmiselle mieleen englannin sinner-sanan tai ruotsin sinan
Mella sinänsä ihan kaunis, mutta tuttavillani sukunimenä ja tuo mieleen ruotsin mellanin
Kakkosnimistä Kristella kaunis mutta kuulostaa hiukan turhalta erikoisuudentavoittelulta, entä Krista tai Kristiina?
Mariella taitaa olla laiva, mutta halusin itse olla pienenä Mariella :)
Anette on ihan kauhea. - lonkalta
Nella = lella, lulla, lässy, lötkö
Tette = ihan kun joku opettelis vasta puhumaan (mitä sää tarkootat?)
Titi = puudeli
Lila = laila
Sinna = sinnittää, pinnistelee, venyy
Mella = mellanöl
Kakkosnimet: Kristella, Mariella, Anette = pyykkijauhe/hankausneste, laiva, meikinpoistolappu - ainakaan
sinnaa koska kaverin koiran nimi on sinna ja taitaa kaikki muutkin kuullostaa enemmän koiran nimiltä.. miettisitte vielä ennen kun lapsi kärsii nimestään vanhempana...
- äiti
Oliko tämä joku kompakysymys, kun ainoastaan yksi nimistä oli ihmisen nimi? Loputhan oli lehmän nimiä.
- Neena
On mun suosikki.
Nella- tämä menisi etunimenä, nätempi olisi Nelli.
Lila- ehkä kuitenkin vain toisena nimenä
Titi- en laittaisi missään nimessä.Tulee vaan mieleen Titi- Nalle!
Sinna- En laittaisi! Nätempi olisi Senni.
Mella- En laittaisi. Pitäisin enempi Milla nimestä.
Kristella- En pidä!
Mariella- menettelee, mutta vain toisena nimenä!
Anette- menettelee, myös vain toisena nimenä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468