Heips arvon kuumeilijat!
Minulla on tänään kp29 meneillään. Kierron pituutta en osaa sanoa, siksi en oikein tiedäkään koska uskaltaisin testailla. Oireita on jos jonkinmoisia, mutta niihin en luottaisi, voivat olla vain toivetta, että olisin raskaana.. Mitä mieltä olette, koska voisin testata? Tilasin mammaksi.fi testejä, tulevat varmaan huomena tai ylihuomena.
kp 29
8
1380
Vastaukset
- Humpula
...heti! Itse olen testannut molemmat raskaudet samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Plussaa näytti molemmilla kerroilla ja paikkaansa piti. Kaksi tenavaa löytyy tästä huushollista :)
Testit tein apteekin omalla raskaustestillä.- Joanna-Marialiisa
Kiitti vastauksestasi. Elikkä aionpa testata heti kun testit luukusta tipahtaa.
- kerro sitten!
Jos tulee plussa, se on sitten varmaa.
Jos tulee nega, se ei kuitenkaan ole vielä varma nega...
bd bd bd- Joanna-Marialiisa
Kaikille plussasäteitä :D
Jänskättää...
- kp31
Mut mä pidän itseäni vielä jännityksessä muutaman päivän (pessimisti ei pety - ajatuksella)...
Peukut pystyyn ja plussaonnea! - kehäkukka
mulla kp 29 tänään =) mäki tilasin mammaksin testejä ja toivon et tulis pian =) olo on kyl ollu aika outo..selkää särkee ihan hitosti ja maha on pinkeenä..taitaa vaan kyl olla toiveajattelua.
- Joanna-Marialiisa
Mä sain tänään jo mammaksi.fi -testit. En oo vielä testannut. Oireena on närästystä ja pahoinvoinnin aaltoja. Jano, vessassa ravaaminen, kerralla tulee vain vähän pissaa.. Rinnat arat edelleen...
Josko jo oltais tärpätty... - kehäkukka
Joanna-Marialiisa kirjoitti:
Mä sain tänään jo mammaksi.fi -testit. En oo vielä testannut. Oireena on närästystä ja pahoinvoinnin aaltoja. Jano, vessassa ravaaminen, kerralla tulee vain vähän pissaa.. Rinnat arat edelleen...
Josko jo oltais tärpätty...et mulle tulis tänään testit.mun on kyl maha ollu tosi omituinen.vähä väliä nipistelee ja on jotenki sekasin.ja rinnat on tullu aremmiks.mut kai se vaan tätiä enteilee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415