se meidän mamma taas lähtee. Tuokohan se mulle tuliaisia? Kovasti touhuaa lähtövalmistelujen kanssa. Pitkä on lista asioita joita minun pitää tehdä sillä aikana. Kotimies ei saa kuulema olla laiskana, sillä aikana kun mamma rentoutuu.
Mitähän tekis reilun viikon aikana? Antakaapa hyviä ehdotuksia. Kävisinkö vaikka naistentansseissa? Kolinata turpaan ja eikun tyrkylle. Mitenkähän olis persekännit ja baanalle. Taidanpa tyytyä naapurin akan vikittelyyn.(kutsun kylään)
Ulkomaille
4
298
Vastaukset
- napanuora poikki
olet vapaa mies ei kai mamma enää hoivaa sinua ja tee mitä haluat.Kyllä ottopojallekkin ottajia on ja ei mamma saa määrätä aikuista miestä,vai mitä?Miksi vielä asut mamman luona?
- ????????
minunkin ottopoika on lähössä etelän lämpöön ja kun en viitsi uhrata ihanasta suomen talvesta 3viikkoa hikoiluun,niin olisin ainakin yhen viikon vapaa ," käytän yksinolosta nauttimiseen.Mennäänkö teille vai tullaanko meille?
- Ottopoika 50
???????? kirjoitti:
minunkin ottopoika on lähössä etelän lämpöön ja kun en viitsi uhrata ihanasta suomen talvesta 3viikkoa hikoiluun,niin olisin ainakin yhen viikon vapaa ," käytän yksinolosta nauttimiseen.Mennäänkö teille vai tullaanko meille?
asun. Mukavaahan se olis mennä jommalle kummalle.
- Leila
sille "ottotytölle" että pitää jalat ristissä siellä ulkomailla, niin ei tule niitä tuliaisia.:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458