skyteam monkey

_91_

tuolla www.motorpower.fi on myynnissä tollanen skyteam monkey. ei ois paha hinta ja ei näytä kovin pahalta päälle päin, että kanttisko ostaa... minun tietääkseni kulkenut ennen nimellä usatec monkey. te, jotka jotain moposta tiedätte laittakaa ehdottomasti vastausta.

124

42955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      Mun mielest kannattais ostaa toi kinroad gy50 se maksaa tonnin joten ei oo paljoo hinta eroo. Ja sitä myydään tuol kone-glanssil.Kannattaa käydä kattoo. Ite oon ollu tosi tyytyväine mopoon.

      • _91_

        voiks kertoo vähä tarkemmi... ku ei oikeen arvaa tommosta ostaa... ei näytä kovi hääviltä


      • ............
        _91_ kirjoitti:

        voiks kertoo vähä tarkemmi... ku ei oikeen arvaa tommosta ostaa... ei näytä kovi hääviltä

        Elikkä tos on neljä vaihetta kaikki alas, tankin tilavuus 5,5L mut ei kuluta paljoo ku on 4-tahtinen, saa kyytsätä, sähkö -ja poljin käynnistys, istuma korkeus 88 cm, mittarissa näkyy nopeus 60km/h asti, matka-ja trippimittari, näkyy vapaa valo, onko vilkut päällä,pitkät valot, lukollinen tankin korkki, todella jäykät ja hyvät jousitukset, paino 105 kg, kulkee 95E bensalla, kaasari on joku 20-milline mut on kuristettu 9-milliseks sielt kone-glanssilt voi ostaa uuden isomman kurkun jos haluaa se maksaa 17€ ja sen hukkaputken voi kans tukkii. Kun mä tilasin ni ei menny ku 4 päivää kunnes tuli. Ylitti kaikki odotukset. Luonnos on TODELLA PALJON hienompi ja maski ei oo niin törkee näköne ku siin kuvas. Mun mielest on tosi hieno muutenki eihä tää ny minkää derbin tasolle yllä mut ne onki 3 kertaa kalliimpii. Jos haluut viel tietää jotain tost ni kysy.


      • ???
        ............ kirjoitti:

        Elikkä tos on neljä vaihetta kaikki alas, tankin tilavuus 5,5L mut ei kuluta paljoo ku on 4-tahtinen, saa kyytsätä, sähkö -ja poljin käynnistys, istuma korkeus 88 cm, mittarissa näkyy nopeus 60km/h asti, matka-ja trippimittari, näkyy vapaa valo, onko vilkut päällä,pitkät valot, lukollinen tankin korkki, todella jäykät ja hyvät jousitukset, paino 105 kg, kulkee 95E bensalla, kaasari on joku 20-milline mut on kuristettu 9-milliseks sielt kone-glanssilt voi ostaa uuden isomman kurkun jos haluaa se maksaa 17€ ja sen hukkaputken voi kans tukkii. Kun mä tilasin ni ei menny ku 4 päivää kunnes tuli. Ylitti kaikki odotukset. Luonnos on TODELLA PALJON hienompi ja maski ei oo niin törkee näköne ku siin kuvas. Mun mielest on tosi hieno muutenki eihä tää ny minkää derbin tasolle yllä mut ne onki 3 kertaa kalliimpii. Jos haluut viel tietää jotain tost ni kysy.

        paljo kulkee/kulki vakiona?


      • Skyteamisti
        ??? kirjoitti:

        paljo kulkee/kulki vakiona?

        Kulki kuule 140km/h vakiona, vaikka häviihän se sitte kaikille vakio Derbeille ja skoottereille huipuissa.


      • ???
        Skyteamisti kirjoitti:

        Kulki kuule 140km/h vakiona, vaikka häviihän se sitte kaikille vakio Derbeille ja skoottereille huipuissa.

        juu niin varmasti. Munkii polkupyörä menee 356km/h ku laittaa 2 heppasen perämoottorin.
        Mut nyt ihan oikeest kuinka kovaa se menee vakiona?


      • 45km/h
        ??? kirjoitti:

        juu niin varmasti. Munkii polkupyörä menee 356km/h ku laittaa 2 heppasen perämoottorin.
        Mut nyt ihan oikeest kuinka kovaa se menee vakiona?

        Se on mopo, jos ymmärrät mitä se tarkoittaa.


      • .............
        45km/h kirjoitti:

        Se on mopo, jos ymmärrät mitä se tarkoittaa.

        Vitut se sitä tarkota et jos on mopo ni kulkee sen 45km/h. Siin on taas yks tietoviisas nulikka.


      • ???
        45km/h kirjoitti:

        Se on mopo, jos ymmärrät mitä se tarkoittaa.

        Nii taas näitä itsepäisiä äijiä joitten päähän ei mahdu se, että jotkin mopot voi mennä vakiona yli 45 km/h vaikka se oma ei menisikään.


      • ...................
        ??? kirjoitti:

        Nii taas näitä itsepäisiä äijiä joitten päähän ei mahdu se, että jotkin mopot voi mennä vakiona yli 45 km/h vaikka se oma ei menisikään.

        Tuleeko sinulla kovasti parempi mieli, jos moposi kulkee mittariin 55, eli oikeasti 50? Sillä on sitten kiva elvistellä naapurin pikkupojille... Sillä ei ole käytännössä mitään väliä, kuinka kovaa mopedi kulkee vakiona, se saa kulkea 45km/h ja se on erittäin helppo virittää kulkemaan 60-70. Ja sakot tulee 45km/h nopeuden ylittämisestä yhtälailla, oli se sitten virittämätön tai ei. Ja ihan turha selittää että "Wittu mun wittu Terpi wittu gulgee wittu wakioon wittu niinQ wittu 120 wittu!!!", kun ei sitä kukaan usko.


      • Skyteam
        ??? kirjoitti:

        paljo kulkee/kulki vakiona?

        kulkee vakiona 45km/h-50km/h mut kun ottaa imukaulasta kuristukset pois ja ratastaa nii kulkee 70km/h.


      • HUAnO

        Kaverilla on kinroad se on vaan niin paska koska siihen meni saman verran korjauksiin mitä itse mopo maksoi eli tuli 1000 e korjaamista et ei kannata hankkia jos aikoo säästyä korjauksilta


      • kokemusta on
        45km/h kirjoitti:

        Se on mopo, jos ymmärrät mitä se tarkoittaa.

        ei vitus mee 45 vaan 55 km/h koska mittari näytti tasasella vähä vajaa 60 kh/h ... et siin vaan sulle


      • muna
        ??? kirjoitti:

        paljo kulkee/kulki vakiona?

        ime munaa muna pää muna aivo muna voi muna


      • vittu jee
        ................... kirjoitti:

        Tuleeko sinulla kovasti parempi mieli, jos moposi kulkee mittariin 55, eli oikeasti 50? Sillä on sitten kiva elvistellä naapurin pikkupojille... Sillä ei ole käytännössä mitään väliä, kuinka kovaa mopedi kulkee vakiona, se saa kulkea 45km/h ja se on erittäin helppo virittää kulkemaan 60-70. Ja sakot tulee 45km/h nopeuden ylittämisestä yhtälailla, oli se sitten virittämätön tai ei. Ja ihan turha selittää että "Wittu mun wittu Terpi wittu gulgee wittu wakioon wittu niinQ wittu 120 wittu!!!", kun ei sitä kukaan usko.

        ei kyllä tuu sakkoja 45km/h ylittämisestä vitun ääliö. ehkä voi kilivet lähtä mutta sakkoja ei kyllä tuu witun ääliö!!!


      • Xx - Tuning - xX
        kokemusta on kirjoitti:

        ei vitus mee 45 vaan 55 km/h koska mittari näytti tasasella vähä vajaa 60 kh/h ... et siin vaan sulle

        Mulla menee tasasella toi skyteam monkey 65 km/h enkä oo omasta mielestä laittanut mitään virejä. Säädöt kun on kohdalla niin kyllä helvetti kulkee ja neula oikeassa kohdassa.


      • ddgj
        Xx - Tuning - xX kirjoitti:

        Mulla menee tasasella toi skyteam monkey 65 km/h enkä oo omasta mielestä laittanut mitään virejä. Säädöt kun on kohdalla niin kyllä helvetti kulkee ja neula oikeassa kohdassa.

        Noiden kiinan paskaläjien mittarit kusee ainakin 20 km/h


      • ._.
        muna kirjoitti:

        ime munaa muna pää muna aivo muna voi muna

        TeiniXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXQQQQQQQQQQ


      • joo..
        Xx - Tuning - xX kirjoitti:

        Mulla menee tasasella toi skyteam monkey 65 km/h enkä oo omasta mielestä laittanut mitään virejä. Säädöt kun on kohdalla niin kyllä helvetti kulkee ja neula oikeassa kohdassa.

        Mulla kans sama et en oo mielestäni mitää laittanu mitää ja kulkee suoral ton verran..


      • cvbcvbcvbcvb
        ddgj kirjoitti:

        Noiden kiinan paskaläjien mittarit kusee ainakin 20 km/h

        Jep. Ja mulla skyteam endurossa se kusettaa 15km/h alaspäin. Eli näyttää liian vähän.

        Kannattaa ostaa kokonaan uus mittari skytariin.


      • jzoons
        45km/h kirjoitti:

        Se on mopo, jos ymmärrät mitä se tarkoittaa.

        se kulkee vakiona n55 kmh ainakin minun joka on vm 05 joten haista paska sää ja sun 45kmh


      • jzoons
        ddgj kirjoitti:

        Noiden kiinan paskaläjien mittarit kusee ainakin 20 km/h

        puhut varmaan pahaa ku et ite omista saatanan pelle jos sul olis skyteam apina et varmana haukkuis sitä koska se on oikeest kova peli


      • sisiis
        vittu jee kirjoitti:

        ei kyllä tuu sakkoja 45km/h ylittämisestä vitun ääliö. ehkä voi kilivet lähtä mutta sakkoja ei kyllä tuu witun ääliö!!!

        vitun pölö ei tosiaan lähe vittu kilvet tulee huomautus, ja vittu mopo saa suomessa kulkee 64 mut sil saa ajaa 45, perkele mut jos meet 60 tutkaa ni et saa ku huomautuksen, mut jos meeet 65 tutkaan ni sit tulee sakot ja muut vitun jutut saatana vittu ku sakki ei tota älyä...


      • kokemusta on
        sisiis kirjoitti:

        vitun pölö ei tosiaan lähe vittu kilvet tulee huomautus, ja vittu mopo saa suomessa kulkee 64 mut sil saa ajaa 45, perkele mut jos meet 60 tutkaa ni et saa ku huomautuksen, mut jos meeet 65 tutkaan ni sit tulee sakot ja muut vitun jutut saatana vittu ku sakki ei tota älyä...

        mopo saa kulkea suomessa 45km/h vitun pälli... jos ajat yli 45 poliisin tutkaan saat luultavasti sakon tai huomautuksen... mopo saa kulkea 60 mutta et saa ajaa sillä niin kovaa.. jos mopo kulkee 61-64 niin lähtee kilvet ja saat sakon mutta jos mopo menee yli 65 niin lähtee kilvet ja tulee sakko ja kevari verot päälle vitun pälli.. että elä tule leijuu sun paskoilla tiedoillas


      • paskat tuu sakkoa
        kokemusta on kirjoitti:

        mopo saa kulkea suomessa 45km/h vitun pälli... jos ajat yli 45 poliisin tutkaan saat luultavasti sakon tai huomautuksen... mopo saa kulkea 60 mutta et saa ajaa sillä niin kovaa.. jos mopo kulkee 61-64 niin lähtee kilvet ja saat sakon mutta jos mopo menee yli 65 niin lähtee kilvet ja tulee sakko ja kevari verot päälle vitun pälli.. että elä tule leijuu sun paskoilla tiedoillas

        ite ajoin ratsiaaan 59 ja poliisit sano vaan et pikkasen lujaa tultiin kysy vaan et onks virityksiä ni sanoin et on kiinalainen et ei oo niin paljoo rajottomii/nii hyvii rajottimii ni ei tehny muutaku katto ajokortin ja sano ´turvallista matkaa. eli haista sinä joka jauhat jostain sakoista 60 kilsaa nopeudes ni paska. koska toi juttu minkä sanoin on tosi.


      • izmo

        kyllä ny mielummi ostaa mankin ku kinroadin ku ne on nii saatanan paskalaatusii.


      • r4nd0m
        HUAnO kirjoitti:

        Kaverilla on kinroad se on vaan niin paska koska siihen meni saman verran korjauksiin mitä itse mopo maksoi eli tuli 1000 e korjaamista et ei kannata hankkia jos aikoo säästyä korjauksilta

        mulla kinroad prince ja mennee 70 vaikka vaihoin etulätkän pienempään 13 piikkiseen. 14 piikkisellä meni yli 85... kiihtyy vaan ihan vitun laiskasti.


      • 40 40 40
        ??? kirjoitti:

        juu niin varmasti. Munkii polkupyörä menee 356km/h ku laittaa 2 heppasen perämoottorin.
        Mut nyt ihan oikeest kuinka kovaa se menee vakiona?

        tarkottaa varmaa 40km/h, ärsyttää ku heti pitää valittaa


    • (þ)

      Taitavat olla laadultaan samaa luokkaa,Sky50 ja Gy50.Kiinastahan ne tulee.Eli alussa pitää rasvata,kiristellä muttereita,säätää (esim.valojen suuntauksen)...Mutta pikku hiljaa Skyteamista(minulla Usatec) tuli käyttökelpoinen peli.Uskaltaa ajella pitemmällekin niin että näpit pysyy puhtaina.Tuota Gy50 mopoa ei ollut ostohetkellä vielä markkinoilla.Siksi Usatec.

      No,yksi asia vikuttaa päätökseen näitten kahden välillä.Nimittäin ajajan pituus.Itse olen 177cm,eikä minusta tähän enää paljon pitempi mopoilija kyllä mahdu ajamaan,kai...ainakaan pitkiä matkoja?Toinen pointti on mopon paino.Sky on siinä edukseen 72kilollaan.30 kilon painoero kun näkyy ylämäissä hidastavana tekijänä?

      Toisaalta korkea mopo on liikenteessä turvallisempi.Ja isorenkainen mopo kulkee kuoppaisilla teillä tasaisemmin...Toisaalta pienessä mopossa tuulen vastus on pienempi...

      • ............

        Tos gy50:ssä on tehokkaampi moottori ku esim. usatecissa.


      • heebo
        ............ kirjoitti:

        Tos gy50:ssä on tehokkaampi moottori ku esim. usatecissa.

        Niissä on iha samat koneet jos kiinnostaa ja ne on iha saman tehosii...


      • Anonyymi

        Kyl siin 184cm pitkäki pystyy ajaa


      • Anonyymi
        heebo kirjoitti:

        Niissä on iha samat koneet jos kiinnostaa ja ne on iha saman tehosii...

        Noi mopojen huiput on aikalailla riippuvaisii kuskin elopainosta, 50kg,vs 100 kg, aivan eri juttu..


    • peli...

      Tukeva, käynnistyy hyvin, kuluttaa vähän, nätti, halpa.
      Venttiilien säätö on hankala homma jos sen itse tekee. Suosittelen.

      • honda monkey jossa ittellän...

        en nyt sanois että venojen säätö olis kauheen vaikeeta,itse asiassa se on helppoa,ja itse teen koko prosessin yhdellä kädellä,mukaan lukien ajotuksen säätö.....


      • svepä
        honda monkey jossa ittellän... kirjoitti:

        en nyt sanois että venojen säätö olis kauheen vaikeeta,itse asiassa se on helppoa,ja itse teen koko prosessin yhdellä kädellä,mukaan lukien ajotuksen säätö.....

        pystytkö neuvomaan miten se venttiilien säätö tapahtuu


      • ostan sen

        Olen ostamassa skyteam monkeyta ens viikonloppuna motorpowerilta


    • jousoi

      minulla on se usatec monkey.Se on tosi hyvä eikä hajoo jos kaatuu kun olen kaatanu sillä 30 kertaa eilä ole mitään hajonu .eli kannattaa ostaa

      • uskomatonta ajotaitoa

        Mitä vittua :DDD Ite oon 3 vuoden aikana about 3-5 kertaa että onnee vaan sulle :D


    • koe2
      • heebou

        joo nii se voi olla... ittelläni on skyteam monkey 50. onko siinä mitää muuta kurii ku se imukaulan ? (esim. jotai sähköstä niinku aidossa.)


    • manki4

      kyllä kannataa ostaa ite ostin kans ton mankin motorpowerista oli halpa ja on toiminu tosi hyvin

      • Joku

        paljo tollane skyteam monkey 50cc kulkee suunillee ??


    • Jaxu

      Joo minulla on toi leone monkey ostin laitilasta.Se makso 1000€ mä oon pääsy sil 60kmh.On hyvä peli skyteamin sivulla sanotaan että on parempi versio uudesta honda mankiasta.

    • Jaxu

      Joo et siäl sivuil oli se monkey 49,5 cc ja mulla on 50cc.

      • idi00ttti

        vitun juntti! kaikki 50cc on 49.5 cc


    • mopoman

      osata multa tommone skyteam monkey

    • Suosittelen

      Mä ostin sen ja se on ihan vitun hyvä. Vaihat normimankin tangon, tarakka vittuun ja vaikka cat eye takavalo, niin kuin mulla niin on kyllä paikkakuntas hienoin manki!

      Poraat imukaulan tyhjäks kureista ja vaihat vaikka 15/35 niin kiihtyy kuin pieni eläin ja menee n. 75km/h.

    • jontti50

      Skyteam monkey kannattaa hommata,koska se on hyvä ja halpa.Eihän se alkuperäiselle vertoja vedä,mutta kun niitä nyt ei saa enään kaupoista...

      • Ei saa aitoja ei...

        ..mutta jos vähänkin taitoa löytyy niin voi ostaa esim 2-3 projektimankia halvalla ja kasata sitten niistä.


    • Tietää ja kokemusta

      Kyllä se toimii ihan hyvin ittelläni on ollu jo alla melkein 2 vuotta eikä juuri mitään vikoja ole ollutkaan !!! :)

      • ErrorFile

        Kuulostaa hyvälle mopolle tuo SkyTeam.
        Itsekin olen tilannut sen.
        Juuri äsken tuli soitto MotorPowerin kaupasta että mopo lähtee huomenna tulemaan kotiin, ensiviikon alussa viimeistään perillä.

        Kokemusten perusteella kuulostaa luotettavalle.
        =)

        Myöhemmin sitten kirjoittelen SkyTeamista kokemuksia.


      • ErrorFile
        ErrorFile kirjoitti:

        Kuulostaa hyvälle mopolle tuo SkyTeam.
        Itsekin olen tilannut sen.
        Juuri äsken tuli soitto MotorPowerin kaupasta että mopo lähtee huomenna tulemaan kotiin, ensiviikon alussa viimeistään perillä.

        Kokemusten perusteella kuulostaa luotettavalle.
        =)

        Myöhemmin sitten kirjoittelen SkyTeamista kokemuksia.

        Nyt on Manki ollut sellaiset neljä viikkoa käytössä, eikä ole yhtään mitään ylimääräistä vikaa ollut.

        Hieman ongelmia meinasi MotorPowerin kuljetuksissa tulla, kun aina vaan viivästyi ja viivästyi..
        Johtuen varmaan siitä, että asun aika syrjässä sekä tilasin mopon alunperin viikonloppuna..

        Mutta kuitenkin kannattaa tilata tuolta.

        Tosiaan tasasella tiellä menee sen 55km/h vakiona, mutta vähänkin ylämäkeen ajettaessa alkaa hyytymään nelosella..
        Kolmosella jaksaa jo vähän vääntääkin jyrkkäänkin ylämäkeen.

        Kunhan kierrostenrajoittimen ohittimen ostan niin eiköhän tuokin hyytymisongelma mene pois..

        4-tahdin ääni on kyllä hyvä.
        Myöskin tuo hiljaisuus..
        Ei kuulu edes meidän talon etupihalta takapihalle asti, eikä tämä ole mikään kauhean suuri talo ja piha. :)

        Sekä tämänkokoiselle todella mukava ajoasento on ehdotonta plussaa.
        Parin kaverini mielipide Mankeista muuttui aika nopeasti kun tällä ajoivat pari kertaa. =)

        Vielä kun hienon näköinenkin on mustana.
        Kunhan nyt vaan kestääkin tässä kunnossa sen pari vuotta milloin mopolla ajan, niin sitten on laatutuote kyseessä.


      • 66
        ErrorFile kirjoitti:

        Nyt on Manki ollut sellaiset neljä viikkoa käytössä, eikä ole yhtään mitään ylimääräistä vikaa ollut.

        Hieman ongelmia meinasi MotorPowerin kuljetuksissa tulla, kun aina vaan viivästyi ja viivästyi..
        Johtuen varmaan siitä, että asun aika syrjässä sekä tilasin mopon alunperin viikonloppuna..

        Mutta kuitenkin kannattaa tilata tuolta.

        Tosiaan tasasella tiellä menee sen 55km/h vakiona, mutta vähänkin ylämäkeen ajettaessa alkaa hyytymään nelosella..
        Kolmosella jaksaa jo vähän vääntääkin jyrkkäänkin ylämäkeen.

        Kunhan kierrostenrajoittimen ohittimen ostan niin eiköhän tuokin hyytymisongelma mene pois..

        4-tahdin ääni on kyllä hyvä.
        Myöskin tuo hiljaisuus..
        Ei kuulu edes meidän talon etupihalta takapihalle asti, eikä tämä ole mikään kauhean suuri talo ja piha. :)

        Sekä tämänkokoiselle todella mukava ajoasento on ehdotonta plussaa.
        Parin kaverini mielipide Mankeista muuttui aika nopeasti kun tällä ajoivat pari kertaa. =)

        Vielä kun hienon näköinenkin on mustana.
        Kunhan nyt vaan kestääkin tässä kunnossa sen pari vuotta milloin mopolla ajan, niin sitten on laatutuote kyseessä.

        Itselläni on ollut skyteam monkey 2vuotta eikä ole ollut mitään vikaa myöskään.laatu mopo kunhan pidät siitä hyvää huolta


    • Antti Nikulainen

      mä ostin skyteam monkey ST 50 :mpin ja kulkee nii hyvi että! ei oo ees tullu vikoi ja kulkee vakiona tasella 45km/h, alamäkee 50km/h ja ylämäkee noin 41km/h

      • jkuivasmaki

        vitun homopoika YLÄMÄKEEN 41 KM/h kuule kusi muna ylämäkii on loivii ja jyrkkii


    • joulupukki

      Niin mites ois. kannattaisko ostaa? Ja muuten miten ne vaihteet menee? montako vaihdetta ja onko ne normaalisti vai meneekö kaikki alas?

      • ronsukki

        ahah dorkat! ette kyl tajuu mitään -.- kaikki 50 cc koneet yhtä tehokkaita .


      • ****

        Olis tollanen 06 vuoden skyteam monkey myynnissä, ajettu vain 2800km. hintaa 550e. ostat multa ton niin pääset paljon halvemmalla.


      • imeeeelekaaaaaa
        ronsukki kirjoitti:

        ahah dorkat! ette kyl tajuu mitään -.- kaikki 50 cc koneet yhtä tehokkaita .

        Oot kyllä ite aika dorka, 4-tahin ja 2-tahin tehoissa pikkase eroo


      • aasssfdd
        **** kirjoitti:

        Olis tollanen 06 vuoden skyteam monkey myynnissä, ajettu vain 2800km. hintaa 550e. ostat multa ton niin pääset paljon halvemmalla.

        myy mopos mulle :DDDD olisin ostamas


      • vittu jee
        ronsukki kirjoitti:

        ahah dorkat! ette kyl tajuu mitään -.- kaikki 50 cc koneet yhtä tehokkaita .

        ehkä niissä on vittu eroa vitun mulukku saatana munamunamunamunamunamunamunamunamunamunamunmuanmuna pää


      • AWaLLuuuuu
        **** kirjoitti:

        Olis tollanen 06 vuoden skyteam monkey myynnissä, ajettu vain 2800km. hintaa 550e. ostat multa ton niin pääset paljon halvemmalla.

        mää voisin ostaa mut mää haluun nähä sen eka et onks se hyväs kunnos... XD voitko lähettää vaikka kuvan tai kaks nii keskustellaan.ellet sit oo jo myyny sitä


      • separi rotta
        ronsukki kirjoitti:

        ahah dorkat! ette kyl tajuu mitään -.- kaikki 50 cc koneet yhtä tehokkaita .

        hahaha! kersa! es jonnet huutelee tääl ootko aasi vai mikä 50 cc koneita saa vaikka 1,3 kw tai 2,5 kw idiootti


    • Cebtal

      No mulla on ollu nyt 1.5 vuotta skyteam mana honkkarista ostettu eikö ollu MITÄÄN vikaa, eikä todellakaan ollut missään sunnuntai ajossa, viimeksi tänään ajoin sillä metsässä krossia :D

      • homo

        minkä merkkistä krossia ja miten se monkey siihen juttuun liitty?


    • dwaf

      Olen kuullut että tuo kyseinen monkey on samaa luokkaa kuin perinteinen Honda Monkey ja On ihan hintansa veroinen vaikka ei kallis olekkaan

    • s0ft44j4

      mielestäni noita motorpowerin vehkeitä tai monkeyta ei kannata, mielummin mää ostaisin käytettynä ja se on liikaa uudelle mopolle ja ne honda monkeyt on perinteisempiä ja huomattavasti parempia

    • uiopoiu

      Osta mielummin käytetty(MUN;) ) ajettu 446km kulkee todella hyvin!! Ja on vakio

      • SambaDeJaneiro

        Pistätkö kuviii tulee??


      • SambaDeJaneiro
        SambaDeJaneiro kirjoitti:

        Pistätkö kuviii tulee??

        Jos kellään on myynnissä niin pistäs kuvii!!!!


      • retrdtre
        SambaDeJaneiro kirjoitti:

        Jos kellään on myynnissä niin pistäs kuvii!!!!

        anna sähkö postiosote ni laitan kuvia ajettu jotai 750 hyvä kuntoonen 55 menee helposti


    • migzz

      Kumpi on parempi, kestävempi?

      • Jinkku

        Kyllä se jinkun sillo pitää olla, itselläni on jinkku ja sitä ei mikään skyteamin voita, Jinkku sen pitää olla.

        Ps. Helppo virittää


      • Manki93
        Jinkku kirjoitti:

        Kyllä se jinkun sillo pitää olla, itselläni on jinkku ja sitä ei mikään skyteamin voita, Jinkku sen pitää olla.

        Ps. Helppo virittää

        Jincheng sen pitää olla.


      • gfhgfhgfhf
        Manki93 kirjoitti:

        Jincheng sen pitää olla.

        Skyteam on kestävämpi ja laadullisesti parempi.
        Jinkku ei myöskään kulje niin kovaa kuin skytari. Skyteam on lähempänä hondaa vaihteiltaan.


      • kyllä kyllä
        gfhgfhgfhf kirjoitti:

        Skyteam on kestävämpi ja laadullisesti parempi.
        Jinkku ei myöskään kulje niin kovaa kuin skytari. Skyteam on lähempänä hondaa vaihteiltaan.

        Ja skytarissa jopa sähköt toimii 99% varmuudella.


    • OLzikainen

      Kannattaa ostaa kaikin puolin hyvä ja kestävä mopo kulkee jtn 60-65 vakiona.
      HUOM: Mittari näyttää n.5km/h liian vähän ainakin myyjän mukaan

      • tyutyut

        Se on skytarin tyyppivika että mittarit on paskoja. Mut ei se mitn kunhan kulkee.


      • Fatliner

        Mulla näyttää 5 km/h liikaa =D


    • monkeymies

      Mulla on kans toi skyteam monkey. siitä kannattaa ottaa ainaki se vitun pakkari pois nii paino kevenee ja näyttää paljon paremmalta. myös ainaki takalokaria kannattaa sahata lyhyemmäks (ainaki mun mielestä näyttää paremmalta. et ei se sit paina enää 72kg ku ottaa vähän jotai paskaa pois voi painaa alle 65kg. mä ostin käytettynä tollasen 2005 vm skytarin, eikä sitä ollu hirveen hyvin pidetty. siin oli aika paljo kaikkee hommaa paskana ja sillä oli keulittu ympäri sillee et takalokari ja lamppu oli paskana. siin oli aika paljon ruostetta myös. ku olin ajanu sil joku pari tuntii nii siitä tippu takavanteesta pultit nii että takapyörä irtos. mut kävin sit ostaan siihen kunnon pultteja kourallisen ja vähä väsäsin sen kaa muutaman tunnin nii kyllä siitä kunnon peli saatiin, kyllä on nyt hieno ja kulkee n. 70 km/h. (tää ei siis oo rekisterissä vaan se on mökkimopona, en mä tollasta käytettyä ostais ihan himaa mopoks).mut joo on hintansa väärti. ja kyllä on hyvä ajoasento :D

    • skyteam manaaaa

      Omalla ajettu jo melkein 13 000km.
      Hintansa väärti. Kulkeekin ihan hyvin nelariks. (oma menee 80km/h vain välien vaihdolla.)

      • paskoja

        lujaa laatua "kiinan monkey"


      • asdadadada
        paskoja kirjoitti:

        lujaa laatua "kiinan monkey"

        On se ihan lujaa... mulla kerran tippu skytari manki 5m pudotuksen betonille.
        No tankkiin tuli lommo ja kytkin vähän väänty.
        No polkasin käyntiin ja ajoin pois.


      • montsoolipommittaja
        asdadadada kirjoitti:

        On se ihan lujaa... mulla kerran tippu skytari manki 5m pudotuksen betonille.
        No tankkiin tuli lommo ja kytkin vähän väänty.
        No polkasin käyntiin ja ajoin pois.

        joo mulla kyseinen vehje, ja näyttäis oleva et tääl kinastellaa et kumpi, jinkku vai skytari ni suoraan sanoen kannattaa nyt kuunnella ettei rahaa mee hukkaa korjauksiin, Skytari voittaa jinkun joka on ihan fakta juttu, tutulla on sen verra ollu siin vikoja että...että... itellä ollu skytari puolisen vuotta ajettu sellaset 3500km ilman mittää vikoja, jos viaksi lasketaan venttiilien välysten säätö joka oli päässyt multa unohtumaan, viriä on kuriton imukaula, pipercross ja isompi 70 suutin (nyt tulloo 80 talven takia) ja menee sellaset 65 oikeeta nopeutta, ja vääntää stnan hyvin.

        LOL
        Kuka tuolla ylempänä selitti jotai kinroadista?!? :DDD siihen vehkeeseen ei kannata vajota SE ON Paskinta mitä markkinoilta saa! :DD


      • jepuliis
        montsoolipommittaja kirjoitti:

        joo mulla kyseinen vehje, ja näyttäis oleva et tääl kinastellaa et kumpi, jinkku vai skytari ni suoraan sanoen kannattaa nyt kuunnella ettei rahaa mee hukkaa korjauksiin, Skytari voittaa jinkun joka on ihan fakta juttu, tutulla on sen verra ollu siin vikoja että...että... itellä ollu skytari puolisen vuotta ajettu sellaset 3500km ilman mittää vikoja, jos viaksi lasketaan venttiilien välysten säätö joka oli päässyt multa unohtumaan, viriä on kuriton imukaula, pipercross ja isompi 70 suutin (nyt tulloo 80 talven takia) ja menee sellaset 65 oikeeta nopeutta, ja vääntää stnan hyvin.

        LOL
        Kuka tuolla ylempänä selitti jotai kinroadista?!? :DDD siihen vehkeeseen ei kannata vajota SE ON Paskinta mitä markkinoilta saa! :DD

        kyl noi mankit aika hyvii pelei on ei mulla ainakaan oo viel pahemmin huoltoo vaatinu vuoden vanha mut venttiili alko vuotaa tossa ku oli joku 4 kk ajettu ja on menossa nyt piakkoin huoltoon noi vehkeet ruostuu perkeleen herkästi mullaki ihan kunnon ruostetta siin takaritilän alla ja jousissa mut toi nopeus ni menee ehkä just jajust sellasen 53 kilsaa vakiona enstinen skootteri joka oli vakio ni meni 75 mut se joka tääl jauho jotain sellasta paskaa et kaikki ne kulkee yhtä lujaa ni saa suksia vittuun ei tosiaankaa kulje yhtälujaa vakioina... mun kaverin piaggio kulki vakionba hikiseen 55 ja sit oma skodu kulki vakiona sen 75 tosin se et se oli 4 tahti ja kiinalainen saattaa selittää syyn ja sit yhen mun kaverin zoneri on kulkenu 60 kans vakiona, mut noi manat ei kulje´nii lujaa ku on pienempi kone mut vääntöä on vitun paljon enemmä ku jossain vitun skoottereissa ja paljon vähemmällä huollolla selviää ja paljon halvemmalla, bensaa ku ostaa kahella eurolla ni pääsee jo sde 80 kilsaa... ja sit ku ostaa tankin täyteen ni sit pääsee jo sen 230... et tällästä täs o paljon faktaa... mut toi ostohinta ruostumiseen suhteutettuna on vitun kova, et kyl ne sen mieluummi sellasella 600e vois myydä ku vitun 890e


      • jepuliis
        jepuliis kirjoitti:

        kyl noi mankit aika hyvii pelei on ei mulla ainakaan oo viel pahemmin huoltoo vaatinu vuoden vanha mut venttiili alko vuotaa tossa ku oli joku 4 kk ajettu ja on menossa nyt piakkoin huoltoon noi vehkeet ruostuu perkeleen herkästi mullaki ihan kunnon ruostetta siin takaritilän alla ja jousissa mut toi nopeus ni menee ehkä just jajust sellasen 53 kilsaa vakiona enstinen skootteri joka oli vakio ni meni 75 mut se joka tääl jauho jotain sellasta paskaa et kaikki ne kulkee yhtä lujaa ni saa suksia vittuun ei tosiaankaa kulje yhtälujaa vakioina... mun kaverin piaggio kulki vakionba hikiseen 55 ja sit oma skodu kulki vakiona sen 75 tosin se et se oli 4 tahti ja kiinalainen saattaa selittää syyn ja sit yhen mun kaverin zoneri on kulkenu 60 kans vakiona, mut noi manat ei kulje´nii lujaa ku on pienempi kone mut vääntöä on vitun paljon enemmä ku jossain vitun skoottereissa ja paljon vähemmällä huollolla selviää ja paljon halvemmalla, bensaa ku ostaa kahella eurolla ni pääsee jo sde 80 kilsaa... ja sit ku ostaa tankin täyteen ni sit pääsee jo sen 230... et tällästä täs o paljon faktaa... mut toi ostohinta ruostumiseen suhteutettuna on vitun kova, et kyl ne sen mieluummi sellasella 600e vois myydä ku vitun 890e

        plus sitten et huolimattomalla ajolla toi takarengas kuluu jo parissa kuukaudessa iha saatanan nopeesti sakkorenkaaks mut uus maksaa vaan 30e


    • sepposdfffs

      kannattaa ostaa mielummi suzuki pv ja laitella sitä vähäse

      • sdfsfsfds

        Jos kummatkin on 50cc, niin on melko sama kumman ostaa kun kiihtyvyys on skytarilla lähes 2t tasoa.

        Skyteam tulee halvemmaksi ellei halua romua peeveetä.
        Kyllä ne hyvät peeveetkin meinaan maksaa.


    • Mana6

      Juu elikkäs mulla on tollanen Skyteam Monkey ja ois vähä sellasta ongelmaa et moottorista kuuluu epämäärästä nakutusta ja sirinää joka voimistuu kun kone lämpenee kunnolla, kylmällä koneella ääntä ei kuulu paljoa mutta kun kone lämpeä erottaa äänen selkeästi ja se muuttuu jopa häiritseväksi. Mistä mahtaa olla kyse? Vinttiilinvälykset on tarkastettu ja tais ylhäällä olla se 0,05 ja alhaalla 0.10. pitääkö ylhäällä ja alhaalla olla samat luvut? Mistä muusta voi kyseinen ääni johtua? Ääni on voimistunut koko ajan ja ääni alkoi noin 1000 km sitten.Monkeyllä ajettu nyt 7000 km mutta kiinni olevalla pytyllä joka on 50cc niin n.5500 km. (on ollut kiinni 70cc). Mutta auttakaa tyhmää. Kiitos jo etukäteen! =)

      • adpohgoiurefew

        nokkaketju löysällä


      • Skyteamrekts

        Mää ainaski suosittelen tota skyteam monkeyta, koska siinä o vitu luotettava kone ja kyllä vittu kiihtyy, kyllä sillä derpin ohi päästelee iha vakionaki... Elikkäs hyvä ja luotettava vehje, ei muuta ku että suosittelen:)


    • mopottelia

      kyl se kulkee yli 45km/h ja pieneski alamäes mittari meni mulki pohjaan yli koko vitun 60 mut kyl se väärentää sitä vähä mut iha hyvä mopo pitäs vaa saada siit se lamppu keulast ja kunnon maski siihen ni on hieno ja mä ainakin revin heti ne rumat tarrat veke mä osti sky teamin ku piti maksaa ite enkä halunnu skootterii joten iha jees mopo.

      • huuumrttaa!!

        Alamakeenhän nämä kulkevat ihan simona kun ei ole rajoittimia, jotka rajoittaisivat kierroksia.


      • Mikuni22
        huuumrttaa!! kirjoitti:

        Alamakeenhän nämä kulkevat ihan simona kun ei ole rajoittimia, jotka rajoittaisivat kierroksia.

        Ite ostin tollasen skyteam manan viikko sitte motorpowerilta ja on tuntunu tosi hyvältä ajaa, vaikka nyt
        sisäänajossa onkin ja possunpaistorasvat koneessa kiertääkin.. Vaihtaa kunnon öljyt 100km jälkee,
        lämmittää koneen kylmällä ennen ajoa ja muistaa ajaa sen sisäänajon huolellisesti, eli:
        Ei revitystä, ei täydellä vääntömomentilla ajoa, eikä jurnutusta liian isoilla vaihteilla liian hiljaa,
        ni kyllä kestää monta tuhatta kilometriä. Ja sitte tiedoksi vain että skyteam painaa 64kg ei
        72kg vaikka näin monet sanovatkin. Kaasutin on 17mm Deni luistikaasutin.
        Mankit ovat monesta kohtaa kuristettu niin ettei moposta saa kaikkia tehoja irti.
        Putkessa on muutamia kohtia esim: loppupilli kannattaa vaihtaa isompaan ja ottaa se katalysaattori
        sieltä putken alkukäyrän puolesta välistä irti, niin tämän jälkeen mopo toimii jo paremmin.
        Imukaulan kuristusten poiston jälkeen mopo menee n. 60km/h oikeaa nopeutta.
        Kannattaa samalla myös vaihtaa suutin kokoon 65-75, (vakiona 62 muistaakseni), ettei
        mopo sitten Booaa kun lähtee huippuja kokeilemaan.
        Ja välejä vaihtamalla mopon saa kulkemaan haluamaansa nopeutta.

        Imukaulan kurit:

        http://w2.bikepics.com/pics/2007/07/15/bikepics-963112-800.jpg

        Loppupillin kuristus:

        http://img504.imageshack.us/i/p16011016150002.jpg/


      • wqerqwerqwerqwerqfqw
        Mikuni22 kirjoitti:

        Ite ostin tollasen skyteam manan viikko sitte motorpowerilta ja on tuntunu tosi hyvältä ajaa, vaikka nyt
        sisäänajossa onkin ja possunpaistorasvat koneessa kiertääkin.. Vaihtaa kunnon öljyt 100km jälkee,
        lämmittää koneen kylmällä ennen ajoa ja muistaa ajaa sen sisäänajon huolellisesti, eli:
        Ei revitystä, ei täydellä vääntömomentilla ajoa, eikä jurnutusta liian isoilla vaihteilla liian hiljaa,
        ni kyllä kestää monta tuhatta kilometriä. Ja sitte tiedoksi vain että skyteam painaa 64kg ei
        72kg vaikka näin monet sanovatkin. Kaasutin on 17mm Deni luistikaasutin.
        Mankit ovat monesta kohtaa kuristettu niin ettei moposta saa kaikkia tehoja irti.
        Putkessa on muutamia kohtia esim: loppupilli kannattaa vaihtaa isompaan ja ottaa se katalysaattori
        sieltä putken alkukäyrän puolesta välistä irti, niin tämän jälkeen mopo toimii jo paremmin.
        Imukaulan kuristusten poiston jälkeen mopo menee n. 60km/h oikeaa nopeutta.
        Kannattaa samalla myös vaihtaa suutin kokoon 65-75, (vakiona 62 muistaakseni), ettei
        mopo sitten Booaa kun lähtee huippuja kokeilemaan.
        Ja välejä vaihtamalla mopon saa kulkemaan haluamaansa nopeutta.

        Imukaulan kurit:

        http://w2.bikepics.com/pics/2007/07/15/bikepics-963112-800.jpg

        Loppupillin kuristus:

        http://img504.imageshack.us/i/p16011016150002.jpg/

        Noihin kiinan mankeihin kannattaa heti vaihtaa öljyt. Siellä on jotain epämäärästä veden tapasta töhnää öljyinä, ja eihän semmonen mitään kestä/voitele. Tuonne huoltoon tulee paljon enemmän näitä mankeja huoltoon, joissa on konevika ja vakioöljyt, kuin konevika ja paremmat öljyt. Nyt olemme alkaneet laittamaan heti uutenaan noihin mankeihin noita parempia öljyjä, ja enää eivät ole niin säännöllisesti olleen hajoamassa. Suosittelen, tai pikemminkin käsken vaihtamaan sieltä moposta ne öljyt ihan sen mopon kestävyyden, ja pienten huoltokustannuksen takia. Laadukas öljy ei maksa edes 20 euroa, ja sen verran kannattaa uhrata mopolleen rahaa. Täyssynteettiset öljyt siis tietenkin sinne laitat, etkä mitään mineraaliöljyjä. Öljyjen jäykkyys lukee ohjekirjassa, ja se on luultavasti jotain 10-W40 tai jotain tommosta.

        Noita mankin vakioöljyjä voi käyttäää teräketju öljynä. Itellä siinä pelittänyt ihan hyvin.

        Silti voin sanoa, että noissa mankeissa on enemmän vikoja kuin laatu enskoissa, saatikka sitten PVissä, ja niitä tulee yhtä paljon huoltoon kuin enskoja, vaikka niitä myydään jonkin verran vähemmän.

        Eli öljyt vaihtoon välittömästi. Jos onnistuit saamaan hyvän yksilön, sen pitäisi kestää hyvin, jos saas susiyksilön, siitä halkeaa lohko, nokka-akseli menee murusiksi, tai jotain muuta yhtä typerää 500km sisällä. Toivotaan että sait hyvän yksilön.


      • Monkibomber_93
        Mikuni22 kirjoitti:

        Ite ostin tollasen skyteam manan viikko sitte motorpowerilta ja on tuntunu tosi hyvältä ajaa, vaikka nyt
        sisäänajossa onkin ja possunpaistorasvat koneessa kiertääkin.. Vaihtaa kunnon öljyt 100km jälkee,
        lämmittää koneen kylmällä ennen ajoa ja muistaa ajaa sen sisäänajon huolellisesti, eli:
        Ei revitystä, ei täydellä vääntömomentilla ajoa, eikä jurnutusta liian isoilla vaihteilla liian hiljaa,
        ni kyllä kestää monta tuhatta kilometriä. Ja sitte tiedoksi vain että skyteam painaa 64kg ei
        72kg vaikka näin monet sanovatkin. Kaasutin on 17mm Deni luistikaasutin.
        Mankit ovat monesta kohtaa kuristettu niin ettei moposta saa kaikkia tehoja irti.
        Putkessa on muutamia kohtia esim: loppupilli kannattaa vaihtaa isompaan ja ottaa se katalysaattori
        sieltä putken alkukäyrän puolesta välistä irti, niin tämän jälkeen mopo toimii jo paremmin.
        Imukaulan kuristusten poiston jälkeen mopo menee n. 60km/h oikeaa nopeutta.
        Kannattaa samalla myös vaihtaa suutin kokoon 65-75, (vakiona 62 muistaakseni), ettei
        mopo sitten Booaa kun lähtee huippuja kokeilemaan.
        Ja välejä vaihtamalla mopon saa kulkemaan haluamaansa nopeutta.

        Imukaulan kurit:

        http://w2.bikepics.com/pics/2007/07/15/bikepics-963112-800.jpg

        Loppupillin kuristus:

        http://img504.imageshack.us/i/p16011016150002.jpg/

        "Katalysaattorin" poisto ei vaikuta muuhun kuin ulkonäköön. Loppupillin kuri kannattaa poistaa vain jos meinaa käyttää vakioputkea eikä ostaa teharia. Ja se loppupillin kuristus on siis siellä änkän sisällä, eli ei auta jos vain katkaiset sen juuresta, vaan se mehupilli pitää tonkia veke myös sieltä sisältä.

        Imukaulan kurit poraa pois n. 14mm terällä, kumminkin pienemmällä kuin imukanava on. Tämän jälkeen suutin vaihdetaan kokoon 70-76 (riippuu mopon muista säädöistäkin tuo oikean suuttimen koko). Vakiosuutin on kokoa 60.

        Vakiokaasari on Deni PZ 17/11, eli n. 14mm kurkku. Ja kun vaihteiston välitykset on pidemmät kuin Hondassa niin Skyteamia voi ratastaa myös vähemmän. Kurittomana maksimivälit on 15/40.


    • joni.moskuvaara

      meneekö tohon skyteam monkeyhyn mitää e-sallittua teharia? :D

    • Fatliner

      omistan kyseisen mankin ja hyvin on pelannu

    • peltomopoa vailla

      moi!
      Pojalleni hommasin tämmösen sky team monkey 50cc:n raadon ja nyt tarvitsisin sytytysjärjestelmän sähkökaavion(manuaali) olisiko jollakin antaa semmosta tai olisiko tietoa mistä semmosen voisin hankkia? Olisi kiva jos poika pääsisi vähän pellolla ajelemaan kesäisin.

    • jaska jokunen

      käykö 110cc crossin kone toho skyteamiin suoraa ilman mitää kiinnikkeiden muokkailuu

    • R4nd0m

      MInä keulin minun turbotetulla pikatchulla poliisin tutkaan 85 ja lähti vaan kilvet.. repikääpä siitä!

    • fefefefe

      http://www.youtube.com/watch?v=iXT5XUMiICM&feature

      katso tuo :)

    • qwertgyt

      Pitäis vaihtaa öljyt.. Mitä öljyä pitäis laittaa???

    • 2774hhf

      käyks kateeks mul on honda!

      • Kingnikke96

        no ei käy jonne, isoilla pojilla on vähän isompi pyörä!
        (JA JOO TIEDÄN TÄSTÄ KESKUSTELUSTA ON VUOSIA!)


    • kyl

      On ihan vitun hyvä. paskat hajoo. ne keil hajoo on paskoi jonnei ketkä ei osaa käyttää monkeyta

      • TaivasTeam Apina

        Tuli porattua kaasaria ja vaihettua isompi eturatas tuohon skyteam monkeyyn ja siinä työn teossa tais lähtee tuo ylivuoto letku irti (jos se siis on ollu jossain kiinni) eli kyllähän se kaasarissa kiinni on mutta en usko että sen kuuluisi roikkua vaihdepolkimen vieressä. onhan se vähän vaarallininenkin sillä jos se saisi jostain kipinän se ois menoo sitten. Niin osaisko kukaan kertoo mihin se toinen pää siitä menee kiinni ?


    • ollutkiinanmopoja7v

      noi on vaa ennakko luuloja ja kulku puheita että kaikki kiinalaiset on paskoja! skyteam monkey on ihan helvetin hyvä jos vaa ajaa hyvin sisään, vaihtaa öljyjä säännöllisesti ja muutenkin huoltaa! EIKÄ RÄÄKKÄÄ JÄ AJA KAASU POHJASSA KOKO AJAN!

    • mopedi poju

      Itselläni on tommoneni skyteam monkey. Tosi mukava ja hyvä peli ihastuin siihen heti:D penkki on iso ja pehemeä ja ajoasento on mukava. Suosittelen;D Kulkee vakiona semmoteett 50 kh/h suoralla ja loivaki alamäki ja suoraa nii menee kyl 55. Kun imukaulasta ottaa kurit pois nii kulkee suoralla semmoteet 60-65km/h ( kannataa myös hommata isompi suutin kaasuttimeen) ja jos ratastaa hyvi nii jopa 75km/h. Bensaakaan ei syö paljoa ja toi 4-tahtisen moottori on mukavan hiljanen. Jos ajaa sisäänajon hyvin ja huoltaa ja pitää muutenki hyvää huolta mankista niin kestää kyllä hyvin.

    • vitty nyt....

      nyt vitttu joku homo kertoo miten skyteami cdi johot menee ja linkkaa vittu jonku kuva kiitoos!!!!

    • ??????

      Kestääkö skyteamin mankit yhtään

    • HalleKalle

      Kysymys

      1. Ovatko maahantuojat kuristaneet hyvin Skyteam Monkeyn että se kulkee 45 (tai alle) vai vähän niinku "unohtaneet" kurit että se kulkee 50-55

      2. Kannattaisiko se Skyteam monkey hommaa itselleenki?

      Toivon varsinkin skyteam monkeylla ajaneiden vastauksia :3

    • jokukertooo

      NYT joku kertoo et onko toi skyteam monkey ostamisen arvonen :-) Kestääkö se hyvin? ASIALLISIA VASTAUKSIA KIITOOS

    • Jdkdjksks

      Kyl kannattaa ostaa, saa viel vuoden takuun

    • motolady1

      Mitähän tuollaiseen skyteam monkeyyn maksaa kytkin? Ja onko vaikea asentaa/ vaihtaa? Kertokaas nyt mopoilijat :)

    • skyteam monkey

      Mulla on skyteam monkey,mut se ei saa nyt kai tarpeeks ilmaa ja on ilman putsarii kevennettykin,että mietin auttaisko vähä parempi ilman putsari asiaan ja mikä se sit olis?

    • vitunvittu

      manki antaa kipinää mutta vilkut/jarruvalo/töötti ei toimi, valokynällä katoin nii pitäs kyllä sähköt tulla vilkkuihin ja vilkkujen kytkimeen & tööttiin. sähköt siis katosivat senjälkeen kun manki oli kaatunut jalaltaan päällä ollessaan, kaatuessaan kytkin otti maahan joka puski "kopan" kauemmas tupista. mikä vikana?

    • alkaavituttaan

      mikä mankissa vikana kun akku tyhjenee päivässä lataamisen jälkeen?, vika ei todennäköisesti ole akussa

      • asdasfq1e13

        Joku virta johto ottaa maihin ja purkaa akkua, eli katoppa johot läpi.


      • Skyteamrekts

        Nii elikkäs tosta skyteamin monkeystä, ensinnäkin kone on oikeesti vitun luotettava ja kyllä siinä sitä kiihtyvyyttäki löytyy...Esim. Kyl sil jonku derpin ohi päästelee iha kevyesti:)) eli täysin luotettava ja omaa laatuansa oleva vehje johon ei ees mitään viri paskaa tarttee. Suosittelen kaikin puolin hyvä mopo.;)


    • Anonyymi

      Miten korkea on manki?

    • Anonyymi

      2 cm ja saa ajaa polvet kurkussa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4683
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4542
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      615
      4141
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3097
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2661
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      213
      2130
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1755
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1492
    Aihe