Kidnappaus

'Mila'

En tiedä, onko kinky -osastoa.. joidenkin mielestä ehkä. Arvostelkaa, mutta olkaa kilttejä ekakertalaiselle.. :)

Meillä on ollut tapana tyttöjen kanssa käydä opiskelujen jälkeen yhdessä muutaman kuukauden välein syömässä jossain. Hymyilin vielä mielessäni hauskan illan jälkeen, muutaman punaviinilasillisen nauttineena, kun sipsuttelin kotiinpäin korkokengissäni kapealla jalkakäytävällä. Kadulla ei enää liikkunut muita. Katseeni kiinnittyi kolmeen mieheen viereisen kapakan takaovella. He näyttivät jotenkin salamyhkäisiltä ja hidastin tahtomattani matkaa kun uteliaisuus vei voiton. Näin, kun yksi miehistä ojensi jonkun paketin toiselle, joka taas jonkun paksun tupon toiselle.. olisiko se voinut olla rahaa, noin suuri määrä? Kauhistuin tilanteesta ja tunsin kuinka sydämeni alkoi hakata kiivaasti. Samassa he huomasivat minut ja he vaikuttivat olevan hyvin vihaisia. En keksinyt muutakaan, minun oli pakko kiristää tahtia. Kauhukseni huomasin, että he lähtevät perääni. Yksi heistä huusi karhealla äänellä: ”Hei, odotas tyttö!” Pinkaisin juoksuun ja sydän hakkasi jo kahtasataa.

Miehet seurasivat ja saavuttivat minua koko ajan. Käännyin hädissäni kapealle kujalle ja jatkoin juoksua. Tilanne muuttui kamalaksi kun tajusin juosseeni umpikujaan! Minun oli pakko liimautua seinää vasten. Olin kauhuissani. Miehet hidastivat tahtia, kun näkivät, etten päässyt enää pakoon. He kävelivät askel askeleelta lähemmäs, yksi ensin ja kaksi perässä. Olin selvästikin nähnyt jotain, jota minun ei olisi pitänyt nähdä! Mitä he nyt aikovat? Jos väitän, etten nähnyt mitään, ehkä saisin mennä. Tunsin, kuinka aloin jo täristä kauhusta, kun miehet pysähtyivät eteeni. Yksi heistä tuli lähelleni ja kysyi samalla karhealla äänellä, mitä oikein vakoilen keskellä yötä? Hämärässä erotin juuri ja juuri hänen kasvot. Hän oli arviolta reilu 30-vuotias, hyvin rotevakokoinen ja kalju, jolla hieman parransänkeä. Hän oli juuri sen näköinen kuin vastaavanlaiset tyypit elokuvissa vain ovat. Sain ihmeen kaupalla ääntä ulos sen verran, että onnistuin sanomaan, etten nähnyt mitään. Samassa hän tarttui minua olkapäistä kiinni, liimasi minut seinään kiinni ja karjaisi ”Älä valehtele!” Olin pyörtyä kauhusta. Mies hellitti otettaan ja sanoi toisille: ”Tää on nyt otettava mukaan”. Kuulin hänen äänensä muuttuvan vihaisesta hieman jo ivalliseksi, hän vinkkasi silmää kahdelle muulle. Putosin täysin kärryiltä, vaikken pystynyt ajattelemaan enää selkeästi. Hän sitoi käteni selän taakse toisten pitäessä minua paikoillaan ja talutti minut kulman taakse autoon. Silmäni sidottiin ja auto lähti liikkeelle.

Auto pysähtyi ja minut talutettiin ulos, silmät edelleen sidottuina. Yritin rimpuilla vastaan, mutta turhaan. Yritin myös koko ajan inistä, etten ole nähnyt mitään enkä puhu kenellekään. He eivät vastanneet. Yksi heistä tokaisi: ”Ole hiljaa!” Minut istutettiin tuolille, ja käteni sidottiin tuolin selkänojan taakse. Yritin potkia, mutta en nähnyt mitään. ”Kiukkuinen pikku tyttö tämä” sanoi joku heistä. Kahden muun kasvoja en hämärässä ollut erottanut kadulla, mutta karheaääninen tämä ei ollut, hyvin matala ääni hänelläkin. He tarttuivat jaloistani kiinni ja sitoivat nekin kiinni tuolin jalkoihin. ”Oletpahan aloillasi vähän aikaa” hän jatkoi. Luovutin jo, tajusin, etten pärjää millään näille kolmelle. ”Tämähän on aika söpö paketti”, karheaääninen sanoi. ”Kai ymmärrät, ettei tollasta voi jättää kadulle yksin kulkemaan? Saatat vielä kertoa jollekkin asioita, jotka ei edes kuulu sulle.” Nyökkäsin varovasti tahtomattani. ”Kyllä me täällä sulle käyttöä keksitään, vai mitä?” Tunsin sormenpäät kaulallani, ja hengitykseni alkoi taas tiheentyä. Sormet hivelivät kaulaani ja käänsin päätäni poispäin, kun tunsin kädet tukassani, jotka pitivät pääni paikoillaan. Kädet lipuivat hitaasti rinnoilleni, sormi piirsi paitani läpi kevyesti ympyrää nännini ympärillä. ”Hei.. lop..” aloitin, mutta tunsin käden suuni päällä. Nyt tunsin jo kahdet kädet vaeltavan vartalollani, yhdet olivat edelleen tukassani ja suuni edessä. Toiset hivelivät reisilläni ja toiset hivuttautuivat leveästä kaula-aukosta sisään. Käsi saavutti paljaan rintani ihon, ja nappasi nännin sormiensa väliin. Hätkähdin. Tunsin yhden käden haarojeni päällä, liukuen hitaasti edes takaisin. Sydämeni alkoi pomppia aina vain enemmän, pelonsekaisissa tunnelmissa. Ihmetyksekseni tunsin kuumotusta haarovälissäni. Kai ihmiskroppa reagoi fyysisiin ärsykkeisiin tilanteessa kuin tilanteessa. Sietämätöntä! Kuinka hävyttömiä nämä oikein olivat!

Farkkuni nappeja aukesi samaan aikaan kun paitani riisuttiin. Yritin inistä ja vääntyillä vastaan, mutta turhaan. Samassa rintaliivit oli laskettu vyötärölleni ja tunsin kuuman kielen nännilläni. Suuret, pelottavat kädet tarttuivat määrätietoisesti kiinteään rintaani kiinni ja hampaat näykkivät nänniäni, välillä imien ja välillä nuollen. Vääntelehdin, osittain siksi, että halusin pois, mutta osittain varmaan myös siksi, että tunsin suunnatonta mielihyvää tahtomattani. Farkkuni oli tiputettu nilkkoihin ja tunsin hengityksen alushousujeni päällä. Kankaan läpi tunsin kun kieli kosketti häpyäni ja yritin perääntyä. Kieli oli nuollut housuni märäksi ja tunsin, kuinka olin todella kiihottunut, mutta samalla jo hyvin vihainen ja kiukkuinen tästä kaikesta. ”Tämähän on ihan märkä jo! Taidat olla aikamoinen pikkulutka?” Karheaääninen sanoi vittumaiseen sävyyn. Helvetti! Nyt suututti. Eikö se tajua että tuo yksi on juuri nuollut housuni, en todellakaan ole kostunut, uskottelin itselleni. Side poistettiin silmiltäni ja näin kolme miestä nyt paremmin. He olivat hyvin vahvan näköisiä ja rotevia. Yksi oli tumma, rock –henkinen tyyppi olevinaan, pulisonkeineen ja parransänkineen. Karheaääninen katsoi minua vittumainen hymy kasvoillaan ja siristi silmiään. Tunsin itseni hyvin avuttomaksi ja noloksi kolmen miehen polttavan halukkaan katseen alla. Minua kiukutti tilanne suunnattomasti enkä saanut sanottua mitään. Kaikki heistä tarkasteli minua hyvin tarkkaan ja kolmas, myös tumma ja vähän muita pienempi kysyi toisilta ”kai me pidetään tätä täällä viikonlopun?” Mitä!? Huudahdin ääneen. ”Juu, ei se enää sen jälkeen haluukkaan lähtee kun koulutetaan sitä”. Kolmas mies, takanani oleva, painoi huulensa olkapäälleni ja kädet tarttuivat rintoihini. Karheaääninen veti alushousujani röyhkeästi sivuun ja lipaisi kielellään häpyhuuliani. Ymähdin, ja kiitokseksi sain taas käden suuni eteen, joka veti samalla päätäni taaksepäin niin, etten taas nähnyt kunnolla kuin katon.

Kieli tunkeutui syvemmälle häpyhuulieni väliin ja seikkaili hetken vaossani. Säpsähdin, kun tunsin näykkäisyn klitoriksestani, samalla huulet ja kädet rinnoillani seikkaillen. Alushousuni tiputettiin kokonaan nilkkoihin ja häpyhuuliani levitettiin auki, kieli alkoi lipittää klitoristani ja samassa sormi työntyy hitaasti sisääni, mutta jää paikoilleen. Minusta alkaa tuntua sietämättömän hyvältä ja vääntelehdin halusta ja kiukusta. Silmäni sumenevat ja salaa toivon, että sormi liikkuisi sisälläni. Turhaan. Tunsin, kuinka orgasmi olisi jo lähellä.. Sitten hän lopetti. Ote kiristyi tukassani ja karheaääninen nousi ylös ja astui eteeni. Hän alkoi avata housunnappejaan ja otti esiin valtavan, turvonneen kyrpänsä. ”Maistas nyt kiltisti” hän sanoi hymyillen. Käänsin kiukkuisena päätäni pois mutta samassa kädet riuhtaisivat tukastani niin, etten voinut liikkua. Kivusta jäykkänä annoin periksi raotin varovasti suutani ja kyrpä työntyi suuhuni, toinen käsi määräsi tahtia tukassani. ”Hyvä tyttö, taidat olla pikku munanlutkuttaja?” Suljin silmäni, sillä en voinut uskoa tapahtumaa todeksi. Pian hän laukesi suuhuni. Nyt tumma rokkari kyykistyi nuolemaan minua. Hänen kielensä tuntui taivaalliselta ja himosta seonneena unohdin jo tilanteen, imin kyrpää kuin viimeistä päivää ja laukesin rokkarin suuta vasten. ”Tää tais tykätä..” hän sanoi ja irroitti käteni ja jalkani. Hän käänsi minut vatsalleni lattialle ja tuli taakseni. Koitin hoiperrellen nousta ylös mutta hän työnsi minut nopeasti takaisin ja työntyi sisääni. Voimakkaasti hän työnsi kyrpänsä sisääni pohjaan asti ja alkoi naimaan märkää pilluani. Hän nosti minua lantiosta kontilleen ja toinen tummista vei kyrpänsä suuhuni. En jaksanut enää vastustella vaan otin kiltisti kyrpää edestä ja takaa, kunnes tunsin kuinka kalu työntyi ulos ja tunnusteli peräreikäni aluetta.. ” ..ei.. ” koitin mumista, mutta kyrpä työntyi hitaasti perseeseen. Olin haljeta kivusta ensin, mutta pysyin tajuissani ja ihmetyksekseni aloin nauttia kovasta kalusta perseessäni. Toinen tummista nosti minua ja tuli alleni, ja työntyi hänkin sisääni. Siinä minä makasin avuttomana, nautinnosta sekaisin ja minua nussittiin molempiin reikiin. Inisin ja vikisin kun tunsin uuden orgasmin lähestyvän ja samassa tunsin kuinka rokkari laukesi suoleeni. Toinen tummista pani rytmikkäin liikkein minua loppuun asti, kunnes laukesi hänkin. Lysähdin maahan...

Jatkoa seuraa, jos saan kommentteja ja vinkkejä.. olen ekakertalainen :)

13

14497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lizzan

hyvä hyvä, jatka vaan! ihan mielettömän hyvä!

• Jatka

Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka Jatka

• ihan

saatanan hyvä..jatka ihmeessä..minä luen ainaki.

• fafafa

Onkos tämä itse kirjoittajankin fantasia? ;)

• 'Mila'

.. onkin.. Mitenkäs sitä pääsis hankkiutumaan tollaseen tilanteeseen?

• Ghjuu
        'Mila' kirjoitti:

Aivan pikkuisen sellaista tylsää puuroa, mutta oikein hyvä.

• fafafa
        'Mila' kirjoitti:

Anna mailiosoitteesi niin jutellaan lisää ;)

• 'mila'
        fafafa kirjoitti:

Anna mailiosoitteesi niin jutellaan lisää ;)

.. laita viestiä jos haluat :)

• fafafa
        'mila' kirjoitti:

.. laita viestiä jos haluat :)

Se olisi hyvä saada ennen ku alettaisiin kirjoittelemaan;)

• 'Mila'
        fafafa kirjoitti:

Se olisi hyvä saada ennen ku alettaisiin kirjoittelemaan;)

Luulin, että laitoin sen jo..

[email protected]

• Kidnappaaja

Hyvä tarina, todella hyvä ensikertalaisen kirjoittamaksi. Ei juuri korjaamista.

• fantasioi...

.. itse kukin;)

• upppp

hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2718
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82