Hyvät lukiolaiset!
Te jotka olette nyt siinä vaiheessa että harkitsette amk:n liiketalouden ja kauppakorkean välillä.. Älkää luovuttako laiskuuttanne aikomuksesta pyrkiä kauppakorkeaan..!!!!! Itse tein sen virheen ollessani ABI..ja nyt vituttaa aika lailla.. Ajattelin etten kuitenkaan pääse sinne ja luovutin.. Nyt melkein 2v takana tradenomiopiskeluja.. ja ottaa helvetisti kalloon etten aikoinaan hakenut kkk:uun.. Hakekaa sinne, taistelkaa.. ei ne hakukirjat ole niin mahdottomia.. Enää tässä vaiheessa minun ei kannata hakea, koska olen opinnoissa jo suht pitkällä.. Tosin aijon vielä valmistua ekonomiksi joku päivä..
-->Päätin hakea ja tyytyä aikoinaan AMK:hon, koska sain siitä NIIN HELVETIN hyvän kuvan siitä tietystä koulusta johon hain ja itse koko ammattikorkeakoulujärjestelmästä.. (tutustumiset ym.) Muistakaa että amk:n, aivan kuten muidenkin koulujen tavoitteena on houkutella opiskelijoita mutta pliis (unohtakaa nämä helvetin höpinät)..
Kuten olette ehkä jo kuulleet, amk:issa ei kaikki ole ihan kohdallaan.. sotaa ollaan käyty monilla palstoillä täällä foorumeissa..
Tosiasia on etten ole kauhean tyytyväinen amk:n opetustasoon, en ole tyytyväinen opettajiin, enkä mihinkään muuhunkaan. Koulu on moderni ja hieno ja siihen se sitten jääkin.. Hakekaa yliopistoon, pliis.. Älkää lusmuilko ja menkö vapaaehtoisesti heti johonkin amk:hon.. vasta kovan taistelun jälkeen..
Miettikää sitä!
Kauppakorkeaan tai
AMK:hon?
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869