Miten noihin 'Hain' aloituksiin

tulee

noin paljon vastauksia? Kun niitä lueskelin, niin eihän niissä ole päätä ei häntää. Jonninjoutavaa lätinää...

25

1400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bluepoem

Siis Hai saa paljon vastuksia kun se ei kysy mitää.
      Elämä helppo... !!!!! yms.

• on jäänyt

niin hyvin päälle, että se on jo elämäntapa. Työnantaja kielsi chatissa käymisen.
      Aika väsyttävän tylsiä nämä chattailijat, ei heillä juuri asiaa ole. Pahinta on kun puhetyyli jatkuu vielä oikeassa elämässä. Se saa aikaan paikalta kauemmas poistumisen. Onhan muitakin koukkuun jääneitä.

• mutta..

Uskoisin syyn olevan työn luonteessa, eli ei voi olla chatissa. Minua ei ainakaan ne jutut häiritse - mukavaa huumoria siellä viljellään ja jos joku juttu ei minua kiinnosta niin miksi seuraisin sitä - ehkä ymmärrät esimerkin kautta. Minua ei kiinnosta ns. keltaisen lehdistön juoruilut ( toki tutustunut olen). Miksi ihmeessä niitä sit tilaisin??
        Hiukan minulla on tunne, kun tämä on jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä kun hain palstoja moititaan, että kyseessä olisi joku "kateus" tms. hänen taitoaan kunnioittaa muita ihmisiä kohtaan. Suosittelen, että tämänkin ketjun aloittaja aloittisi sitten keskustelun itseään kiinnostavista asioista ja näin pääsisi keskustelemaan itsensä lailla ajattelevien henkilöiden kautta.
        Lainaampa yhden siellä palstoilla olevan mietelausetta. "ole sä sä, niin mä oon mä - eletään itsemme kautta ja ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan" mun mielestä aika hyvä miete meille kaikille. Joo! EN ole se jonka miete tuo on

• taisin
        mutta.. kirjoitti:

Uskoisin syyn olevan työn luonteessa, eli ei voi olla chatissa. Minua ei ainakaan ne jutut häiritse - mukavaa huumoria siellä viljellään ja jos joku juttu ei minua kiinnosta niin miksi seuraisin sitä - ehkä ymmärrät esimerkin kautta. Minua ei kiinnosta ns. keltaisen lehdistön juoruilut ( toki tutustunut olen). Miksi ihmeessä niitä sit tilaisin??
        Hiukan minulla on tunne, kun tämä on jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä kun hain palstoja moititaan, että kyseessä olisi joku "kateus" tms. hänen taitoaan kunnioittaa muita ihmisiä kohtaan. Suosittelen, että tämänkin ketjun aloittaja aloittisi sitten keskustelun itseään kiinnostavista asioista ja näin pääsisi keskustelemaan itsensä lailla ajattelevien henkilöiden kautta.
        Lainaampa yhden siellä palstoilla olevan mietelausetta. "ole sä sä, niin mä oon mä - eletään itsemme kautta ja ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan" mun mielestä aika hyvä miete meille kaikille. Joo! EN ole se jonka miete tuo on

talloa jonkun varpaille. Minä vasta vähän aikaa näitä olen tutkaillut ja ihan vain hämmästyneenä heitin, jotta kaikennäköstä...Onhan täällä paljon kiinnostavaakin, ettei tarvii aina itse aloittaa uutta juttua.

• animattiN

vastaa itse niihin kyssäreihin.
      Eli puolet on sen omia vastauksia. Ei anna muille paljoa mahiksia.

• Ihmettelen sinua

Omissa aiheissasikin 50% omaa plörinääsi

• animattiN
        Ihmettelen sinua kirjoitti:

Omissa aiheissasikin 50% omaa plörinääsi

Käyks kateeks.

• Ihmettelen sinua

Taidat kadehtia

• Mark

...ei ollut... nyt vasta lukaisen.. ja oon omaksunut iloisen hai-tyylin...! suukkoja jokaiselle... baari auki""!

• Ystävälisyys on
        Mark kirjoitti:

...ei ollut... nyt vasta lukaisen.. ja oon omaksunut iloisen hai-tyylin...! suukkoja jokaiselle... baari auki""!

tarttuvaa ja ilmaista!

• (.)Y(.)
        Mark kirjoitti:

Äläpäs lähe matkimaan Haita,
        parhaimmillas oot omana ittenäs.. :)

• Mark
        (.)Y(.) kirjoitti:

Äläpäs lähe matkimaan Haita,
        parhaimmillas oot omana ittenäs.. :)

...enhän mä matki...:-)

... tuntuu vain, että seura tekee kaltaisekseen

mitäs tässä nipottamaan kun voi olla hai-mark ja kaikki on hyvin...

:) että pusi pusi kaikki naiset vain ja heips...!

• Haihemmo

on niin aito ja positiivinen kirjoituksissaan.
      Palstan ehdottomasti number ONE kirjoittaja.
      Tuliko selväksi.:D

• ole jutun juurta

mutta onneks moni muu on keksiny juttu tuokion!

• on baari auki

ja teillä kaikilla TYÖAIKANA niin tylsää että HAI on se ainut ilonpilkku,niin ollos hyvätt! Mahtaa olla tylsä työpaikka kun joutaa netissä kirjoitteleen päiväsaikaan, ei ihme ettei joku puutu asiaan!

• joka viestiin

joten vastaus prosentti on suuri!

• prosentin lisää

fifti fifti!

• Aamupirteä

Hän kun ei kinaa eikä naljaile vaan on sensijaan myönteinen,harvinaista täällä

• tekopirteä
        Aamupirteä kirjoitti:

Hän kun ei kinaa eikä naljaile vaan on sensijaan myönteinen,harvinaista täällä

Keskustelulinjan tarkoitus ei aina olekkaan olla samaa mieltä vaan keskustella aiheista. Erimieltä olemisella rakentavassa keskustelussa saa paljon uutta ajatuskantaa jokainen osapuoli jos osaa kuunnella.
        Chat on aivan toinen paikka.

• Noin

Aikanaan kurkkasin muutaman aloituksen ja kommentin mutta totesin täsmälleen saman: Ei sisältöä!

Harkitsin kahdesti sitä viitsinkö edes tähän kirjoittaa mitään.
      Olen jo pitkät ajat ohittanut hain ilman mielenkiintoa koska hän tuskin tuosta mihinkään muuttuu!

• ???

kirjoitteleekos hän työajalla? Luulisi nyt töissä olevan jotain töitäkin, tai emmä tiijjä???

• animattiN

Asiaani tarkemmin, koska olen saanut aikamoisen haukkuma ryöpyn. Aiemmassa viestissäni tarkoitin että hai vastailee MUILLE kirjoittajille eikä siis itselleen. Perkele.

• johtui ihan siitä,

itsekin omissa avaamissasi ILKEISSÄ aiheissa vastaat jokaiselle välillä jopa kaksi kertaa samaan viestiin pallukkajahdissasi

• animattiN
        johtui ihan siitä, kirjoitti:

itsekin omissa avaamissasi ILKEISSÄ aiheissa vastaat jokaiselle välillä jopa kaksi kertaa samaan viestiin pallukkajahdissasi

muutko sen määräävät kuinka monta kertaa saa vastata ketjuissa, sinäkö?
        Pkkupiruissakin vastasin tasan kaksi kertaa samaan viestiin, muut vastaukseni olivat eri kyssäreihin. Joten pikkupiruko se sinuakin rassaa?
        Ja kiinnostipa sinuakin minun ILKEÄ avaus.

• Taustam

ettei niissä ole sijaa riidoille, haukkumisille jne

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3760
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2732
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1749
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1251
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe