Miten hemmetissä pääsen pelaamaan SOLDATtia nettiin.. ASEen kanssa löysin kyllä servereitä, mutta se ei suostu jostain syystä joinaamaan. Peli on siis Freeware ja asetuksiin en ole koskenut, paitsi omat nimet jne. Frendit kyl sano et ei tartte olla rekisteröity versio päästääkseen pelaamaan servuille, mutta jostain syystä ei vaan pelitä! Botteja vastaan kokeilin peliä ja innostuin todella. Mikä avuksi?!
Soldat
5
290
Vastaukset
Eikö se muka ilmoita mitään, kun ei saa yhdistettyä? Ite tarkistaisin ensin palomuurin. Pääsetkö kaverin servulle?
- Eekka
Pääsen kylläkin omatekoselle servulle.. Ja luin ne manuaalit ja palomuuris ei pitäs olla vikaa..
- sfdsfd
Olethan varma, etä sinulla on uusin versio eli 1.3.1? Ja kokeiles mielummin sieltä soldatin omasta flobbysta äläkä aseella...
- Eekka
Niin... eikös se vaadi ohjelman rekisteröitymistä jos haluaa pelin oman lobbyn kautta joinaa? Ja joo.. Olit oikees. Mulla on versio 1.1.5. Oletin että se on uusin versio, sillä imutin sen mikrobitin sivuilta.. :(. Koklaan sitä uudempaa.
- kdude
Eekka kirjoitti:
Niin... eikös se vaadi ohjelman rekisteröitymistä jos haluaa pelin oman lobbyn kautta joinaa? Ja joo.. Olit oikees. Mulla on versio 1.1.5. Oletin että se on uusin versio, sillä imutin sen mikrobitin sivuilta.. :(. Koklaan sitä uudempaa.
En tiiä. Mul se on toimin siint asti ihan hyvin ku latasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416