Onko kohdallenne sattunut tapausta tai oletteko kuuleet mitään asiasta,
että joku on saanut tyrmäystippoja juomaansa Kajaanin baarissa?
Oireet:
- huimaus
- tasapainon menetys (jalat alta tyyliin)
- muistikuvat häviää
- sydämen tykytys, syke todella korkealla
- kylmää hikoilua
- oksentelua
vastauksiin voisitte laittaa että missä baarissa ja ajankohtaa...
tyrmäystipat
30
11369
Vastaukset
- sattui.........
Kajaanissa jo 80-90 luvulla ja useasti
- Tytti
Voi kauheeta! Onko tommosta ihan oikeesti? Mulla tuli kyllä tosi outo olo eilen baarissa, ja viel silleen vähän jomottaa pääs.. Yritin pyytää apua, mut puhe jotenkin kangerteli.. Onkohan joku koittanu tyrmätä mut, mitä luulet?
Nyt aijon olla tarkkaavaisempi juomien kanssa (en jätä minne sattuu)ja toivon että tämä tyrmääjä saadaan kiinni!!!
:)heh..- SE OLIKIN..............
HUMALATILA JA SINÄ IHMETTELIT MIKÄ SE YRITTÄÄ, VAIKKA KUINKA JOISI
- tapahtuu...
nightissa joskus kaverilleni on näin käynyt! baariin mentäessä ei ollut kerenny juoda kun muutaman oluen ja ensimmäisen siiderin jälkeen(jonka jätti hetkeksi vartioimatta) lähti jalat alta ja oireet oli muutenkin kun aloittaja kuvaili. tuli lyhyt baari-ilta!
- herra x:ssä
taisi joku laittaa mun drinksuun jotai kerran,olin jonku verran ottanu ja ei muuta ku aivan täysin toiminta kyvyttömäksi.jalat ei kantanu mitiä ja puhumaan ei pystyny.ja aivan helvetin huono-olo..
- jou
Myös nightissa. Huom! Äitini lähemmäs kuuskymppinen kaveri kyseessä uhrina....aikomoista touhua. Olisiko ollut sitten tarkoitus ryöstää tai jotain.
- näin on
käynyt myös minullekkin juuri em. paikassa. Jos olo on kuvatun kaltainen vain 3:n paukun jälkeen ja seuraavana päivänä on vielä "puolikuollut" iltaan asti, selitys on takuuvarmasti tyrmäystipat..(silmätipat?? Niitähän kuulemma käytetään em. tarkoitukseen.)
- matukkaaaa
Mulle joka baari reissulla joku laittaa tyrmäystippoja. Portsarit kantaa pihalle ja laatta lentää.
- sen jälkeen........
aina lähdettävä laatoitus hommiin !
- amppari
sillon on parempi lopettaa baari reissut sulla!
- vähän enemmän sietävä
vuosia sitten vanha Seurahuone. Kaks kaljaa ja olo alkoi tuntua siltä että pääseeköhän kotiin. Kyllä pääsin ja yrjösin. Vasta myöhemmin tajusin että jotain muutakin olin saanut kuin lapinkultaa.
- Nimimerkki
tehdä tollassii joskus aina sekottelen niitä ihmisten kahvimukeihin.
- pekka37
aina muisti pois ja tili tyhjänä oon kotia tullu.
- Muki vessassa
Oulussa ei ole voinut enää vuosikausiin (20 v) jättää tuoppia vartioimatta. Se joko varastetaan tai siihen laitetaan ties mitä mömmöjä. Jos ei ole kaveria vartioimassa mukia vessakäynnin aikana, niin se on otettava mukaan tai juotava tyhjäksi.
Kajaani pienempänä paikkana tulee hieman jälkijunassa tässäkin asiassa. Ilmeisesti uudet etelästä tulleet varusmiehet omalta osaltaan opettavat uutta kulttuuria teillekkin. - Mie__
Oireita ei saa sekottaa nahka-allergiaan, joka syntyy siitä, että juo kossua ja sammuu nahkasaappaat jalassa. Aamulla on taatusti nuppi kipeä.
Joskus vähäinenkin drinkkimäärä aiheuttaa huippausta, jos ottaa huonolla syönnillä tyhjään vatsaan. - .,.,
näin mullaki pari kertaa käyny. Vissiin se baarimikko yirttäny huumata ku tilannu jotakin Absinttia pari paukkua ja heti alkanu vähän silmissä viiraamaan.
- lol
onko tuoreita tapauksia?
- indiana
lol kirjoitti:
onko tuoreita tapauksia?
Turussa tossa viime vkl, parin siiderin jälkeen koko porukalla letkeä tunnelma kunnes menin täysin sekasin, jalat alta, ei mitään muistikuvaa paitsi se tunnetila. Pelotti vaikkei mistään mitään tajunnutkaan. Hirveä olo näin jälkeenpäinkin. Olkaa varovaisia, niitä tosiaan on liikkeellä vaikkei portsarit sitä "kaatokänniläisiä" ulos heittäessään otakaan huomioon. onneksi oli kaverit turvana.
- Miiina
Viime lauantaina kävi näin Oululaisessa baarissa viettämäni illan jälkeen...
- Missä mennään
Onko lähiaikoina Kajaanissa tapauksia tyrmäystippojen käytöstä?
- tippari
Viime viikonloppuna otin kossua olan takaa ja nyt en muista missä olin ja mitä tein. Oletan siinä olleen tyrmääjätipan.
- fessegfd
Onnelassa pärisi hyvin lonkero tupakkakopissa käynnin jälkeen. Korvissa alkoi tinnittää ja näkö sumeni. Oksentamalla ja ruokaa syömällä selvisi. Aikaa tästä pari kk.
- tyrmätty
Kyl aikoinaan sain tyrmäys tippoja kun nyrkkeilin, kaveri veti kunnola leukaan niin tähtiä näky koko illan.
- Anonyymi
Syksyllä 2021 oli Onnelassa useita tyrmäystippatapauksia.
- Anonyymi
Viime viikolla kävin välikössä. Pohjia oli kunnolla. Aamulla en muistanu, että miten olin päässy kotiin. Pyllyn reikä oli kyllä kipeenä.
- Anonyymi
Pv paarissa oisikko ollu vuosi 2015...
- Anonyymi
Opettele ensin oikeinkirjoitus tai hanki kunnon lääkitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Burana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät opi, eli älä jännitä 😀 Lääkitys voi olla myös väärä.
- Anonyymi
Ja sitten taneliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415