Arvon palstalaiset.
Kuten olette huomanneet, vanha sheriffimme lopetti.
Tilapäisen mielenhäiriön vuoksi, laitoin hakemuksen, ja tässä sitä nyt ollaan..
En vielä tiedä mihin olen ryhtynyt..
Tällä palstalla on minun aikanani ollut useampi sheriffi ja helppoa sheriffin homma ei liene,
mikäli heidän kertomiaan on uskominen.
Toivon kuitenkin, että homma ei levähdä käsiini, koska halusin sheriffiksi tälle palstalle siksi,
että palsta on, iloineen ja suruineen, ollut kuitenkin tärkeä paikka minulle, ja teille muille,
täällä voimme keskustella niistä asioista, jotka meille yksinhuoltajille ja yhteishuoltajille on tärkeää
ja meidän arkea.
Voimme kysyä neuvoja ja kokeneet ihmiset neuvovat oman kokemuksen mukaan.
Toivoisin että palsta olisi mukava paikka meille kaikille.
Viime aikoina on moni vanha kirjoittaja jättänyt palstan, miksi?
onko syynä keskustelujen vihamielisyys vai joku muu..
Voisimmeko muuttaa palstaa sellaiseksi, että olisi mukava taas päästä lukemaan, mitä päivän aikana on kenellekkin tapahtunut?
Ilot, surut, kommellukset, huumori, kaikki kuuluvat meidän arkeen, siinä missä muittenkin ihmisten arkeen. Kirjoittakaa niistä!
Toivoisin, että kun haluatte kysyä neuvoja ym, kurkatkaa onko aiheesta muuta aloitusta, ennenkuin aloitatte asian uudestaan.
Ja koska minäkin olen työelämässä, ei aikani riitä ympärivuorokautiseen palstalla pörräämiseen,
enkä heti välttämättä kerkiä kaikkia ketjuja läpi lukemaan.
jos joku viesti ei mielestäsi ole asiallinen, ei kuulu palstalle tms, laita siitä viesti.
viestin alla on kohta ”ilmoita asiattomasta viestistä” , perustele siellä miksi haluat viestin poistettavan/siirrettävän, niin minä tai ylläpito harkitsemme asian, ja toimimme.
Minulle voi myös lähettää sähköpostia. osoite galleriasivulla.
Joillakin palstoilla on tiukempi linja, toisilla ei.
Mikä on minun linjani, en vielä tiedä.. tämä kun nyt on ensimmäinen päiväni sheriffinä..
Auttakaa minua. kertokaa mielipiteitänne! Minä ryhdyin tähän meidän kaikkien vuoksi.
Kertokaa, jos haluatte jonkun viestin poistettavan!
Osa palstalaisista minut jo tunteekin, mutta voisin pienen esittelyn itsestäni pitää.
Olen palstalla pyörinyt kutakuinkin nelisen vuotta. välillä aktiivisemmin, välillä taas taustalla lukien. ja viimeaikoina keskittynyt viihdepuoleen, laittamalla email satoa kaikkien nähtäville.
Olen 30 vuotias ja 7 vuotiaan pojan totaaliyksinhuoltaja.
Helsingissä vaikutan.
Olen töissä, ja vuorotöitä teen. =) (tuo työ kohta lienee tällä palstalla tärkeä tieto..)
Noh, en keksi nyt muuta kertomista.. :)
eiköhän sitä ollut tässäkin.
Tervehdys !!
14
1251
Vastaukset
- ´Nitta`
Hieno homma! Mukava saada tänne seriffiksi yksi meistä. :)
Ehkäpä palstan väri nyt jo muuttuisi.- kanuunamamma
Värejä värejä,
kevät tulee pikkuhiljaa hiipien,
väriä piristämään kaivataan,
iloisia värejä!
- kanuunamamma
jos poistan viestin, haluatteko että ilmoitan siitä?
nyt siirsin yhden viestin ja laitoin siitä ilmoituksen. poistan sen ilmoituksen jonkin hetken kuluttua.
toiminko jatkossa näin?- e-p
hyvä systeemi
- kanuunamamma
selvennän vielä, että tarkoitan aloitusta.
Jos aloituksen siirrän/poistan, siitä voin laittaa ilmoituksen.
Jos yksittäisen vastauksen ym poistan, siitä en ilmoittele erikseen. - kirsi.pihalla
kanuunamamma kirjoitti:
selvennän vielä, että tarkoitan aloitusta.
Jos aloituksen siirrän/poistan, siitä voin laittaa ilmoituksen.
Jos yksittäisen vastauksen ym poistan, siitä en ilmoittele erikseen.Tunnistat varmaan? :) Ei siitä sen enempää täällä.
Mutta älä laita poistoista, mikäli joku ei kysy. Jos/kun häiriköt alkavat rynnistyksensä, et ehdi muuta kuin heille tasapuolisuuden nimissä selittelemään, miksi poistit. He käyttävät sinua siitä lupauksestasi hyväkseen.
Kun sitten se eka kerta tulee, jolloin jollekin vastaat poistamisesta, jätä se palstalle ja vastaa siihen aina jatkossakin tulleet kyselyt samasta aiheesta, vaikkapa sitten oma-aloitteisesti. Kun ketjusta tulee "vanha" eli se siirtyy pois ykkössivulta, voit tehdä uuden, kunhan joudut ensin poistamaan. Näin ei tuhraannu palstatilaa selittämiseen.
Jos saan ystävällisesti ehdottaa. En tarkoita pahaa, ja tietenkin teet kuten itse näet parhaaksi. :) - kanuunamamma
kirsi.pihalla kirjoitti:
Tunnistat varmaan? :) Ei siitä sen enempää täällä.
Mutta älä laita poistoista, mikäli joku ei kysy. Jos/kun häiriköt alkavat rynnistyksensä, et ehdi muuta kuin heille tasapuolisuuden nimissä selittelemään, miksi poistit. He käyttävät sinua siitä lupauksestasi hyväkseen.
Kun sitten se eka kerta tulee, jolloin jollekin vastaat poistamisesta, jätä se palstalle ja vastaa siihen aina jatkossakin tulleet kyselyt samasta aiheesta, vaikkapa sitten oma-aloitteisesti. Kun ketjusta tulee "vanha" eli se siirtyy pois ykkössivulta, voit tehdä uuden, kunhan joudut ensin poistamaan. Näin ei tuhraannu palstatilaa selittämiseen.
Jos saan ystävällisesti ehdottaa. En tarkoita pahaa, ja tietenkin teet kuten itse näet parhaaksi. :)totta tuokin on.
Eli katsotaan kuinka toimin..
Jos ilmoitan siirrosta/poistosta niin ilmoitan,
ja jos taas en ilmoita niin en.. - kirsi.pihalla
kanuunamamma kirjoitti:
totta tuokin on.
Eli katsotaan kuinka toimin..
Jos ilmoitan siirrosta/poistosta niin ilmoitan,
ja jos taas en ilmoita niin en..Nimenomaan. Linjasi on sinun omasi eikä kaikkien läsnäolevien.
:)
- lasketan oikein
kunnon tekstiä, näkeekö k.mamma kuka sen on kirjoittanut ?
Toki enhän yleensä mitään pahaa kirjoittele, joskus tulikivenkatkuista asiaa, olen usein miettinyt, tietävätkö sheriffit kuka täällä on, koskee siis kaikkia keskustelupaikkoja,
toivottavasti saamme asiallisia keskusteluja aikaan.- kanuunamamma
Enpä näe kuka kirjoittaa milläkin nimellä.
- Bluesway
.. tapahtuneen "mielenhäiriön" johdosta myös minulta ja onnea matkaan. Olen monien muiden palstalaisten tavoin iloinen siitä, että otit tämän haasteellisen viran hoitaaksesi.
Tuo, mitä sanoit tervehdyssanoissasi on juuri sitä, mitä me kaikki haluamme tältä palstalta.
Monet meistä ovat kokeneet kovia, joten tarvetta on palstalle, jossa voisimme avoimesti jakaa kokemuksiamme, ilojamme ja surujamme tarvitsematta pelätä tulevamme loukatuksi.
Huuhaa-palsta, maailman menoa... ja mitä niitä nyt onkaan, ovat oikea osoite tietyn tyyppiselle mellastelulle. Täällä tiukka linja on varmasti paikallaan.
Pidä meistä huolta - me palstalaiset olemme tukenasi.- kanuunamamma
Koitan pitää palstasta huolta..
ja kun te minua autatte, kyllä tämä mielenhäiriö voi olla vallitseva olotila pitkäänkin..
- keppälerttu
tilapäisistä mielenhäiriöistä kärsivä "alamainen" ilmottautuu,ja lupaan ja vannon et käyttäydyn tästä lähin kuin aikuinen = )(tai sit en..)
onnea valitsemallasi tiellä,pidetään yhdessä palsta pystyssä ja johdetaan suomi nousuun.. = ) (minnekköhän sekin nostaa pitäis..ei ainakaan paljoa ylemmäks,ku pohjoisessa on niin kylmä..)- kanuunamamma
kunhan ei tosiaan liian ylös mennä, kun nytkin aika ylhäällä sijaitaan.
(ps, siperiassa on kylmä, yli -50 kuulema.. huh ja hrrr)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511319- 629272
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal193000- 632733
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722450