Oletteko luoneet homosuhteita pelissänne olevien uros simien välille? Itse teen melkein aina itse perheen, ja luon kaksi miestä. Ja teen heistä parin, eli puolisot toisilleen. :)
Entäpäs te muut..?
Mies avioliitot.
19
910
Vastaukset
- Tikku
Itse kannatan ihan heteropareja. Saa lapsiakin ja jotenkin 'luonnollisempaa'. Paitsi kerran kun oli miessimi jonka tavoitteena parisuhde ei sukupuolella tuntunut olevan väliä.. Jatkuvasti toiveina "Pelehdi Pertin kanssa" "Pertti ja kuuma suutelo".. Että tällasta. XDD Ja kerran loin lesboparin tarkoituksenomaisesti erääseen 'projektiini' mutta se oli jotenkin niin ällö idea että lopetin. XD
En oikein tykkää tehä valmiita perheitä silleen, simini saavat etsiä ihan itse puolisonsa. :P (usein puolisoksi osuukin joku itse tekemäni toinen sim)- Namipala
Olen tehnyt yhden lesboparin. Koska halusin adoptoida lapsia, niin sen takia oikeastaa.
- melliex
Minun simssini saavat olla ihastuneita tai rakastuneita ihan kehen tahansa. Eräänkin miessimini vaimo on rakastunut tämän miessimin isoisään... Ku mulla asuu tän mies simin kaikki isovanhemmat ja tää vaimo sekä kaks poika lasta jotka on kaksosii samassa talossa. Ja olen muutenki sillä perheellä ilman mitään koodeja ihastuttanut isovanhempien kummpaneita vanhempien kumppaneihin, että en edes tiedä enään kuka on vihanen kellekki ;) Yritän saada lasta sillä mies simini vaimolla ja sen miessimin isoisällä, kun perheeseen mahtuu vielä yksi... ;) Vai olikohan se isoisoisällä?
Ja se vaimo on ihastunut sisäkköön, hmm taitaa jollain miehellä siinä perheessä olla suhde miespuoliseen tyypiinkin, kun tällä perheellä on tasan 20 perheystävääki kertynyt :D Hyödyllistä noita kaksosia ja niiden tulevia työpaikkoja ajatellen... ;)- sellaista
Jonkin bugin tai muun seurauksena saman perheen sisarukset pystyivät menemään keskenään naimisiin ja saada lapsia. Heillä oli siis samat vanhemmat.
Että sellaista. - melliex
sellaista kirjoitti:
Jonkin bugin tai muun seurauksena saman perheen sisarukset pystyivät menemään keskenään naimisiin ja saada lapsia. Heillä oli siis samat vanhemmat.
Että sellaista.Tarkoitatko minun simperhettäni vai omaasi?
Siis eihän ne ole mitenkään keskenään sukulaisia, ei sukupuunkaan mukaan. Sillä se mies simini vaimo, on vain joku pelin tekemä valmis sim, jonka olen sillä mies simillä pyytänyt asumaan sen miehen luokse, ja eihän sen mies simin vanhemmat tai isovanhemmat ole sukua tuolle miehen vaimolle. :D - play-boy90
Sairasta. Sims pelin kehittelijät ovat päästään lievästi tai oikeastaan vähän enemmänkin SAIRAITA. Miesten ei tarvitse kuin halata yställisesti toisiaan, niin heti ne rakastuvat toisiinsa. Eikä mitenkään kaverimielellä... Homous on sairaus, joka riivaa maailmaa. Jos homous olisi tarkoitettu, niin miksi homot eivät pysty tekemään lapsia? Ja nykyään se on vielä niin trendikästä olla mieltä "mulle on ihan sama onko se Pertti homo vai ei." Se ei ole ihan sama. Onkohan kukaan edes samaa mieltä kanssani? Se on ihan sama onko kaappihomo vai julkihomo, koska HOMOJA EI PITÄISI OLLA YHTÄKÄÄN!
- sellaista
melliex kirjoitti:
Tarkoitatko minun simperhettäni vai omaasi?
Siis eihän ne ole mitenkään keskenään sukulaisia, ei sukupuunkaan mukaan. Sillä se mies simini vaimo, on vain joku pelin tekemä valmis sim, jonka olen sillä mies simillä pyytänyt asumaan sen miehen luokse, ja eihän sen mies simin vanhemmat tai isovanhemmat ole sukua tuolle miehen vaimolle. :DTarkoitin siis omaa simperhettäni.
play-boy90 kirjoitti:
Sairasta. Sims pelin kehittelijät ovat päästään lievästi tai oikeastaan vähän enemmänkin SAIRAITA. Miesten ei tarvitse kuin halata yställisesti toisiaan, niin heti ne rakastuvat toisiinsa. Eikä mitenkään kaverimielellä... Homous on sairaus, joka riivaa maailmaa. Jos homous olisi tarkoitettu, niin miksi homot eivät pysty tekemään lapsia? Ja nykyään se on vielä niin trendikästä olla mieltä "mulle on ihan sama onko se Pertti homo vai ei." Se ei ole ihan sama. Onkohan kukaan edes samaa mieltä kanssani? Se on ihan sama onko kaappihomo vai julkihomo, koska HOMOJA EI PITÄISI OLLA YHTÄKÄÄN!
Moikka!
Hmmm... Kirjoituksesi sai minut taas pitkästä aikaa todella miettimään asioita ja julkean olla erimieltä tuosta kirjoituksestasi:
"Sairasta. Sims pelin kehittelijät ovat päästään lievästi tai oikeastaan vähän enemmänkin SAIRAITA. Miesten ei tarvitse kuin halata yställisesti toisiaan, niin heti ne rakastuvat toisiinsa. Eikä mitenkään kaverimielellä... Homous on sairaus, joka riivaa maailmaa. Jos homous olisi tarkoitettu, niin miksi homot eivät pysty tekemään lapsia? Ja nykyään se on vielä niin trendikästä olla mieltä "mulle on ihan sama onko se Pertti homo vai ei." Se ei ole ihan sama. Onkohan kukaan edes samaa mieltä kanssani? Se on ihan sama onko kaappihomo vai julkihomo, koska HOMOJA EI PITÄISI OLLA YHTÄKÄÄN!"
Käsittääkseni Sims 2 on tehty jäljittelemään ns. "oikeaa elämää" ja silloin pelin kulku ja sen kehittäminen ja ideointi tulee pelaajasta itsestään. Eli älä halaa sitä miestä romanttisessa mielessä, jos et halua sen ihastuvan toiseen mieheen... Ystävällinen halaus on ihan eri juttu, siis Simssissäkin...
Mutta jokainen pelaa niin kuin haluaa, ei siitä ole syyttäminen tekijöitä. Tai niitä, jotka pelaavat bi-pariskunnilla, homoilla, lesboilla tai naimisissa olevilla vanhusukolla ja teini tytöllä, joka on raskaana tälle vanhalle pervolle... =0)
Itselläni on ollut jos jonkin näköistä räpellystä ja perheyhtymää, sillä ne värittävät mukavasti muuten välillä niin tasapaksua peliä.
Olet oikeassa siinä ettei homous ole luonnollista, mutta ei se tarttuva sairaus ole. Jokainen on sellainen kuin on, on sitten vapaaehtoisesti tai ei.
Itse en tunne yhtään homoa tai lesboa. Yhden nais bi:n tunnen, muttei siitä mitään ongelmaa ole tullut, kun en ole siitä tehnyt ongelmaa. Siis ei tule ongelmia, elle tee asioista ongelmia mm. itselle, se on vain todellisuutta ja asennekysymys...
Mutta koita nyt selvitä tästä sinua järkyttäneestä asiasta.
Kohta on yhteishaku, eikä sitä tiedä minkälaista "outoa" sakkia on uudella luokallasi tai koulussasi...
Onnea siihen poliisiammatin hakuun, siinä tarvitaan avarakatseisuutta...- melliex
sellaista kirjoitti:
Tarkoitin siis omaa simperhettäni.
Jaa, okei. :D
Sai vain sellasen kuvan, kun vastasit ns minun viestiini, etkä maininnut puhuvasi omasta pelistäsi. Mut, ei mitään ;) - play-boy90
squrtle kirjoitti:
Moikka!
Hmmm... Kirjoituksesi sai minut taas pitkästä aikaa todella miettimään asioita ja julkean olla erimieltä tuosta kirjoituksestasi:
"Sairasta. Sims pelin kehittelijät ovat päästään lievästi tai oikeastaan vähän enemmänkin SAIRAITA. Miesten ei tarvitse kuin halata yställisesti toisiaan, niin heti ne rakastuvat toisiinsa. Eikä mitenkään kaverimielellä... Homous on sairaus, joka riivaa maailmaa. Jos homous olisi tarkoitettu, niin miksi homot eivät pysty tekemään lapsia? Ja nykyään se on vielä niin trendikästä olla mieltä "mulle on ihan sama onko se Pertti homo vai ei." Se ei ole ihan sama. Onkohan kukaan edes samaa mieltä kanssani? Se on ihan sama onko kaappihomo vai julkihomo, koska HOMOJA EI PITÄISI OLLA YHTÄKÄÄN!"
Käsittääkseni Sims 2 on tehty jäljittelemään ns. "oikeaa elämää" ja silloin pelin kulku ja sen kehittäminen ja ideointi tulee pelaajasta itsestään. Eli älä halaa sitä miestä romanttisessa mielessä, jos et halua sen ihastuvan toiseen mieheen... Ystävällinen halaus on ihan eri juttu, siis Simssissäkin...
Mutta jokainen pelaa niin kuin haluaa, ei siitä ole syyttäminen tekijöitä. Tai niitä, jotka pelaavat bi-pariskunnilla, homoilla, lesboilla tai naimisissa olevilla vanhusukolla ja teini tytöllä, joka on raskaana tälle vanhalle pervolle... =0)
Itselläni on ollut jos jonkin näköistä räpellystä ja perheyhtymää, sillä ne värittävät mukavasti muuten välillä niin tasapaksua peliä.
Olet oikeassa siinä ettei homous ole luonnollista, mutta ei se tarttuva sairaus ole. Jokainen on sellainen kuin on, on sitten vapaaehtoisesti tai ei.
Itse en tunne yhtään homoa tai lesboa. Yhden nais bi:n tunnen, muttei siitä mitään ongelmaa ole tullut, kun en ole siitä tehnyt ongelmaa. Siis ei tule ongelmia, elle tee asioista ongelmia mm. itselle, se on vain todellisuutta ja asennekysymys...
Mutta koita nyt selvitä tästä sinua järkyttäneestä asiasta.
Kohta on yhteishaku, eikä sitä tiedä minkälaista "outoa" sakkia on uudella luokallasi tai koulussasi...
Onnea siihen poliisiammatin hakuun, siinä tarvitaan avarakatseisuutta...Simssissä on kyllä tapahtunut niin, että mies on halannut miestä YSTÄVÄLLISESTI ja ovat rakastuneet. On totta varmasti, että pitäisi olla hieman suvaitsemaisempi. Koitanpa parantaa tapani. Kiitos kuitenkin sinulle asiallisesta kommentista. :)
- melliex
play-boy90 kirjoitti:
Ja sinä olet todella köyhä.
Ei ne hintit ole syntyessään päättänyt, että minustapa tuleekin hintti, eikä hetero, että näytetäänpä koko maailmalla kuinka erilainen olen. Ei tosiaan, hintiksi tai homoksi miten, sen haluaa sanoa, synnytään ja hän itse huomaa sen jo pikkupoikana. Mutta yleensä myös vasta murrosiässä ja surullista on, että se uskalletaan sanoa vasta aiukusena... Ei tietenkään aina noin. :)
Jos kysyt joltain hintiltä, miksi hän on homo, niin ei hän siihen osaa vastata. Osaitko itse, jos sinulta kysyttäisiin, miksi olet hetero? Ja vastaukseksi ei käy, koska olen ihminen, sillä niin ovat myös hintit.
Ja sitten tuohon halailu juttuun simssistä. Vain silloin kun kahdella miessimillä on hyvät suhteet, ovat esim ystäviä tai hyviä ystäviä ja pitkäaikaista suhdetta on jo jonkin verran, niin pelkkä halaaminenkin saattaa hyvinkin riittää, että näistä miessimeistä tulisi ihastuneita. Mutta sama juttu on miessimin ja naissiminkin välillä, tai kahden naissimin välillä. :D
Minusta sinun kaltaisiasi rasisteja ei pitäisi olla syntynytkään, voisitko mitenkään muuttaa käsitystäsi hinteistä? Mitä pahaa he ovat sinulle tehneet? - play-boy90
melliex kirjoitti:
Ja sinä olet todella köyhä.
Ei ne hintit ole syntyessään päättänyt, että minustapa tuleekin hintti, eikä hetero, että näytetäänpä koko maailmalla kuinka erilainen olen. Ei tosiaan, hintiksi tai homoksi miten, sen haluaa sanoa, synnytään ja hän itse huomaa sen jo pikkupoikana. Mutta yleensä myös vasta murrosiässä ja surullista on, että se uskalletaan sanoa vasta aiukusena... Ei tietenkään aina noin. :)
Jos kysyt joltain hintiltä, miksi hän on homo, niin ei hän siihen osaa vastata. Osaitko itse, jos sinulta kysyttäisiin, miksi olet hetero? Ja vastaukseksi ei käy, koska olen ihminen, sillä niin ovat myös hintit.
Ja sitten tuohon halailu juttuun simssistä. Vain silloin kun kahdella miessimillä on hyvät suhteet, ovat esim ystäviä tai hyviä ystäviä ja pitkäaikaista suhdetta on jo jonkin verran, niin pelkkä halaaminenkin saattaa hyvinkin riittää, että näistä miessimeistä tulisi ihastuneita. Mutta sama juttu on miessimin ja naissiminkin välillä, tai kahden naissimin välillä. :D
Minusta sinun kaltaisiasi rasisteja ei pitäisi olla syntynytkään, voisitko mitenkään muuttaa käsitystäsi hinteistä? Mitä pahaa he ovat sinulle tehneet?Niillä on päässä vikaa, jos on homoiksi ruvennut. Mieti nyt kun kaikki olisi homoja, niin maailma kuolisi sukupuuttoon.
Saa kai kaikki olla asiasta sitä mieltä mitä haluaa? Eikö kaikki ihmiset ole samanarvoisia? Oletko sinä, Melliex jotenkin muita parempi? Koetko olevasi muiden yläpuolella, noiden kaikkitietävien mielipiteidesi kanssa? - melliex
play-boy90 kirjoitti:
Niillä on päässä vikaa, jos on homoiksi ruvennut. Mieti nyt kun kaikki olisi homoja, niin maailma kuolisi sukupuuttoon.
Saa kai kaikki olla asiasta sitä mieltä mitä haluaa? Eikö kaikki ihmiset ole samanarvoisia? Oletko sinä, Melliex jotenkin muita parempi? Koetko olevasi muiden yläpuolella, noiden kaikkitietävien mielipiteidesi kanssa?Sinullekkin olisi todella kehittävää tavata joku tavallisuudesta poikkeava ihminen, esimerkiksi siskoni...
Miten voit sanoa samassa viestissä, etttä homot ovat päästään vialla, mutta kuitenkin kaikki ihmiset ovat samanarvoisia ja lisäksi vielä ajattelet selvästi minun olevan muita huonompi. Huomaatko, että melkoisen ristiriidan olet kehittänyt itsellesi. Olen onnellinen, että minulla ei ole moisia ongelmia. Jos välttämättä haluat, niin tee siitä onglema itsellesi. En voi kuitenkaan sanoa, että minulle olisi aivan sama...
En koe olevani muiden yläpuolella, en koe olevani sinua parempi, mutta koen ymmärtäväni tämän asian sinua paremmin. :) - play-boy90
melliex kirjoitti:
Sinullekkin olisi todella kehittävää tavata joku tavallisuudesta poikkeava ihminen, esimerkiksi siskoni...
Miten voit sanoa samassa viestissä, etttä homot ovat päästään vialla, mutta kuitenkin kaikki ihmiset ovat samanarvoisia ja lisäksi vielä ajattelet selvästi minun olevan muita huonompi. Huomaatko, että melkoisen ristiriidan olet kehittänyt itsellesi. Olen onnellinen, että minulla ei ole moisia ongelmia. Jos välttämättä haluat, niin tee siitä onglema itsellesi. En voi kuitenkaan sanoa, että minulle olisi aivan sama...
En koe olevani muiden yläpuolella, en koe olevani sinua parempi, mutta koen ymmärtäväni tämän asian sinua paremmin. :)Pitääkö kaikki ottaa niin traagisesti? vaikka homot ovatkin päästään sekaisin (minun mielestä) , niin ei kai siinä ole mitään ristiriitaa, vaikka sanonkin kaikkien ihmisten olevan tasa-arvoisia.
"ja lisäksi vielä ajattelet selvästi minun olevan muita huonompi"
Ei pidä paikkaansa. Kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiin ja eivät sinun mielipiteesi tee sinusta huonompaa, minunkaan mielestä. Jos olet saanut sellaisen kuvan, että pidän sinua "huonompana" niin pyydän Anteeksi.
Se että en tykkää homoista ei ole minulle ongelma. En huuda sitä kokoajan, se ei ole mikään iso ja tärkeä asia elämässäni. Oikeastaan olen viesteissäni ilmaissut asian turhan kovasti.
Voi olla että ymmärrät tämän asian minua paremmin, koska olet ilmeisesti (ainakin viestien perusteella) minua vanhempi ja yleensä ikä tuo asioiden "moneltakantiltanäkemisentaidon"... - melliex
play-boy90 kirjoitti:
Pitääkö kaikki ottaa niin traagisesti? vaikka homot ovatkin päästään sekaisin (minun mielestä) , niin ei kai siinä ole mitään ristiriitaa, vaikka sanonkin kaikkien ihmisten olevan tasa-arvoisia.
"ja lisäksi vielä ajattelet selvästi minun olevan muita huonompi"
Ei pidä paikkaansa. Kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiin ja eivät sinun mielipiteesi tee sinusta huonompaa, minunkaan mielestä. Jos olet saanut sellaisen kuvan, että pidän sinua "huonompana" niin pyydän Anteeksi.
Se että en tykkää homoista ei ole minulle ongelma. En huuda sitä kokoajan, se ei ole mikään iso ja tärkeä asia elämässäni. Oikeastaan olen viesteissäni ilmaissut asian turhan kovasti.
Voi olla että ymmärrät tämän asian minua paremmin, koska olet ilmeisesti (ainakin viestien perusteella) minua vanhempi ja yleensä ikä tuo asioiden "moneltakantiltanäkemisentaidon"...Mukavaa, että joku haluaa välistä katsoa minunkin näkökulmastani asioita, kiitos siitä. :)
No jos "homo vihasi" ei näy päälle päin, niin mikäpä siinä, eihän se silloin ketään satuta. Sain vain sellaisen kuvan edellisestä viesteistäsi, että olet suurimman luokan homorasisti ;)
- stnan sosiaalitantat
mää oon kans tehny yhen lesboparin.. ainoastaan sse tökkäs siihen ku adoptoin lapsia sille ja sit sosiaali tantta haki ne pois ja niille ei aneta enää lapsia.. et siihen meni vähän into ainakin sillä perheellä.. :/
- Milkakuu
Hei, kokeileppa vaikka muuttamista toiseen taloon, josko sitten saisi lapsia ;) Mulla kävi sillain, ettei ollut varaa maksaa kodinhoitajalle palkkaa, niin hän ei tullut enää ja puhelimessakin huusi, jos yritin tilata että te ette maksaneet, senkin pihit.
Sen jälkeen muutin toiseen taloon ja johan tuli jo kodinhoitaja.
- Adonia
Enpä kovin usein ole miessuhteita tehnyt. Ainoa jonka muistan on Kreivi Capulan ja hänen uuden miesystävänsä kuuma suhde xDD Tämä miesystävä on muuten vissiin Unelmaloiden se joku mies. Oijoii, Hermia kuoli.
- Emm_
Kyllähän sitä joskus tulee tehtyä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302305
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292218Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121579Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131474Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001145
- 171087
- 90941
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19838Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks128822