Tsaukkis!
Kertokaas immeiset, jotka ootte ajelleet highway 1:stä...päästä päähän, mikä on ollut paras paikka sillä matkalla, missä ootte poikenneet/yöpyneet?
ite diggaan eniten Big Surin alueesta...
GALLUP Hightway 1
6
1047
Vastaukset
- samoin
Samoin, Big Surin alue jäi mieleen. Oli mahtavaa ajaa siitä läpi kun aurinko paistoi mutta silti rinteillä oli pilviä.
Niiin kaunista. kuten oikeastaan koko reitti. - highway 1:llä
Kalifornian alueella kyseinen tie ulottuu melkoisen matkan SFo:sta pohjoiseenkin.
Vastaanpa kysymykseesikin. Minulla oli niin huono säkä, että Big Sur ohitettiin sumupilvessä. Montereyssä olen käynyt useammankin kerran, ja jostain syystä, kun oli se sumupilvi ohitettu ja oltiin San Sebastianissa, tuli mieleen, että täällä voisin asua eläkepäiväni. Voisin harkita asiaa edelleenkin, mutta itsestäänselvyys se ei ole.- california 1
...losiin asti, sitä pätkää
missä muuten tuo San Sebastian sijaitsee...tiedän ainoastaan Espanjassa olevan...? - sotkin nimet
california 1 kirjoitti:
...losiin asti, sitä pätkää
missä muuten tuo San Sebastian sijaitsee...tiedän ainoastaan Espanjassa olevan...?Epsanjassa en ole edes koskaan käynytkään. Mutta tarkoitin San Simeonia, eli paikkaa jonka lähellä on se Hearstin linna.
- Hmmmmmmm
sotkin nimet kirjoitti:
Epsanjassa en ole edes koskaan käynytkään. Mutta tarkoitin San Simeonia, eli paikkaa jonka lähellä on se Hearstin linna.
No mun mielestä kaikista kauneinta oli kyllä juuri matkalla San Franciscosta pohjoiseen, Muir Beachin tienoossa ja sitten Point Reyesissä. Oikeastaan koko matka Friscosta Point Reyesiin oli aivan kertakaikkisen kaunis ja upea. Friscon ja Losin väliseltä pätkältä en kyllä oikein osaa nimetä mitään tiettyä aluetta...
- san fran
Hmmmmmmm kirjoitti:
No mun mielestä kaikista kauneinta oli kyllä juuri matkalla San Franciscosta pohjoiseen, Muir Beachin tienoossa ja sitten Point Reyesissä. Oikeastaan koko matka Friscosta Point Reyesiin oli aivan kertakaikkisen kaunis ja upea. Friscon ja Losin väliseltä pätkältä en kyllä oikein osaa nimetä mitään tiettyä aluetta...
Kuka sanoo San Franciscoa friscoksi?
Vastaus: ei kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696921
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622502- 562148
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621282Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957