MESSENGER Virhekoodi 80048820

Aatu avuton.

Mikäs tämä tämmöinen on? Yhteydet kunnossa ja toiminut tähän asti moitteettomasti, korjaustoiminto tai uudelleen asennus ei auta. internet asetukset kohdallaan sen mukaan mitä MSN:n kotisivulla kyseisestä errorista opastettiin. Olisiko aika tehdä koneesta verkonpaino?

56

51395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkään

      pääse meseen tällä hetkellä, virhekoodi on 81000306. Taitaa olla siellä microsoftin päässä vika, kun muuten netti toimii ihan normaalisti. Ja windowsin meseenkään ei pääse :(

      • Joo

        Ei oo meilläkään mese toiminu kolmeen päivään


      • Aatu Aistikas
        Joo kirjoitti:

        Ei oo meilläkään mese toiminu kolmeen päivään

        Toimii taas. Kellon ajat eli vuotta 2005 siinä pulman syy.


      • arzi81
        Joo kirjoitti:

        Ei oo meilläkään mese toiminu kolmeen päivään

        soittaa teidän internet tukeen ja kysykää ovatko sulkeneet portteja teidän netistä


      • joo-o!
        Joo kirjoitti:

        Ei oo meilläkään mese toiminu kolmeen päivään

        nii ko mul ei oo toiminu mese monee vuotee!!! oot iha oikeeees!!!


      • <3
        Aatu Aistikas kirjoitti:

        Toimii taas. Kellon ajat eli vuotta 2005 siinä pulman syy.

        mul oli kans kone viel vuodes -02 ja kellonajat ih apäin persettä mut ku vaihdoin ne oikeeseen aikaan mese alko taas toimii. KIITTI VINKIST TOSI PALJON


    • Joo

      Mul ei toimi edelleenkään mese vaik oon kaikkee yrittäny

      • pelee

        Joo, ei toimi mullakaan. Jännä juttu, että mese toimi aamulla, mutta ei toimi enää, olen yrittänyt yhdistää monta kertaa päivän aikana tuloksetta. Tulee sama virhekoodi kuin ketjun aloittajalla...

        Mielenkiintoista on että messangertili toimii kyllä muilla instant messenger ohjelmilla, kuten Trillianilla...


      • [ämcee]
        pelee kirjoitti:

        Joo, ei toimi mullakaan. Jännä juttu, että mese toimi aamulla, mutta ei toimi enää, olen yrittänyt yhdistää monta kertaa päivän aikana tuloksetta. Tulee sama virhekoodi kuin ketjun aloittajalla...

        Mielenkiintoista on että messangertili toimii kyllä muilla instant messenger ohjelmilla, kuten Trillianilla...

        juu, mullakin virhesanoma 80048820, ei toimi messenger 7.5.. nyt toimii taas, asensin 7.0 ni se auttoi... jostain syystä toi 7.5 nyt jumitti, kaveri sano et parin viikon päästä asentaa 7.5 uusiks ni pitäs taas toimii, Microsoftille oon viestiä pistäny jo..


      • takezo
        [ämcee] kirjoitti:

        juu, mullakin virhesanoma 80048820, ei toimi messenger 7.5.. nyt toimii taas, asensin 7.0 ni se auttoi... jostain syystä toi 7.5 nyt jumitti, kaveri sano et parin viikon päästä asentaa 7.5 uusiks ni pitäs taas toimii, Microsoftille oon viestiä pistäny jo..

        Mulla ei oo toiminut msn mese 7.5 pitkään aikaan vaikka oon poistanu ja ladannu siä monta kertaa. Eikä toimi myöskään toi Live! Kertokaa nyt joku miten saan jommankumman pelittään...


    • oukei

      tietokoneen kello väärässä ajassa.

      • Popo

        Tää virhekoodi 80048820 ei johu kellosta eikä päiväyksestä. Siihen on joku muu virhekoodi, kerran oli tietokoneen kellon patteri kulunu lopuun ja koko ajan työnsi sitä virhekoodia, jota en nyt kyllä muista. Mut tää virhekoodi 80048820 johtuu jostain messengerin päivityksistä tai sellaisista, oottakaa hetki niin pääsette kyllä.


      • kylläpäs
        Popo kirjoitti:

        Tää virhekoodi 80048820 ei johu kellosta eikä päiväyksestä. Siihen on joku muu virhekoodi, kerran oli tietokoneen kellon patteri kulunu lopuun ja koko ajan työnsi sitä virhekoodia, jota en nyt kyllä muista. Mut tää virhekoodi 80048820 johtuu jostain messengerin päivityksistä tai sellaisista, oottakaa hetki niin pääsette kyllä.

        Voi se johtua myös siitä kellosta!! Samaa koodia ilmotti ja tietokoneen kello oli 2kk väärässä ajassa-->päivämäärä kohdilleen, niin heti alko toimimaan


      • Minä vaan
        Popo kirjoitti:

        Tää virhekoodi 80048820 ei johu kellosta eikä päiväyksestä. Siihen on joku muu virhekoodi, kerran oli tietokoneen kellon patteri kulunu lopuun ja koko ajan työnsi sitä virhekoodia, jota en nyt kyllä muista. Mut tää virhekoodi 80048820 johtuu jostain messengerin päivityksistä tai sellaisista, oottakaa hetki niin pääsette kyllä.

        Mulla ainaki tuli toi ja huomasin et oli väärä päivämäärä.
        Vaihdoin oikeeks ja heti toimi :P


      • ihme msn.
        Popo kirjoitti:

        Tää virhekoodi 80048820 ei johu kellosta eikä päiväyksestä. Siihen on joku muu virhekoodi, kerran oli tietokoneen kellon patteri kulunu lopuun ja koko ajan työnsi sitä virhekoodia, jota en nyt kyllä muista. Mut tää virhekoodi 80048820 johtuu jostain messengerin päivityksistä tai sellaisista, oottakaa hetki niin pääsette kyllä.

        Ihan outoo kun kaikki sanoo että on virhekoodi ja sit joku kello... :(


    • huoh....

      juu ei toimi mese, eikä hotmail sen kummemmpi. PRKL!

      • kärppä12345

        ei.


      • toimi mese
        kärppä12345 kirjoitti:

        ei.

        hyvä etten ole ainut, koska luulin että se on mun kone mikä taas vaan reistaa... :)


    • -Lebbis

      Noh, mulla oli toi ongelma 3 kk ja etein joka paikasta vastatusta. Nyt löysin vastauksen ja kerron sen teille, tällä ainakin itse sain toimimaan..

      Elikkä, avaatte internet explorerin->työkalut->interneti asetukset->yhteydet->lähiverkkon asetukset->sit siellä on neljä kohtaa missä on jotain rukseja, otatte ne kaikki ruksit pois siten että sinne ei jää yhtään ruksia, sitten vaan kaksi kertaa ok:ta ja koikeilemaan meseä!=)

      • Laiho24

        Itsellä oli sama ongelma tuossa eilen..

        Sain se ratkaistua kun siirryin vuoteen 2007..
        Jostain syystä tuo vuosiluku oli vaihtanut itsestään 2005..
        Kannattaa siis ihan ensimmäiseksi katsoa onko kone oikeassa vuodessa :)


      • thanksss

        Tää toimi mulla tohon ekan viestin virhekoodiin, eli kyse on ilmeisesti siitä ettei mese tykkää ku IE käyttää proxyä...


      • toimiiiiiii

        huomasin että oli päivämäärä iha päin persettä. (vuosi 2006) Vaihdoin ja heti rupes pelittään =)


      • teepi
        thanksss kirjoitti:

        Tää toimi mulla tohon ekan viestin virhekoodiin, eli kyse on ilmeisesti siitä ettei mese tykkää ku IE käyttää proxyä...

        hjes,IE:st proxyst pois jos on pääl sitten pelittää. Oli itel sama ongelma ku oli jäänny proxyt vahingos päälle.


    • höpönaama000

      laittakaa siis tietokoneenne kalenteri oikeaan aikaan =DD TOIMII !!

    • neuvoton-91

      Yhtäkkiä Messenger heitti vain pihalle ja kun yritin kirjautua takaisin sisään niin tuli tämmöinen..?!?!
      Joskus aikaisemmin tuli myös joku virhekoodi ja löysin sivuston missä oli kaikki MSN Messsengerin virhekoodit ja miten tulee toimia että saa Messengerin takaisin toimimaan mutta en muista mistä sen löysin.. :(

      • ...

        Ongelma oli nähtävästi mikkilän serverillä, toimii jälleen normaalisti.


      • mutta kun
        ... kirjoitti:

        Ongelma oli nähtävästi mikkilän serverillä, toimii jälleen normaalisti.

        Mulla alkoi antamaan tota virhekoodia alkaen puoli tuntia sitten kannettavalla, ja antaa edelleen, mutta pöytäkoneella on toiminut koko ajan mainiosti...


      • tumpelo

        asensin noin tunti sitten avastin ja sen jälkeen ei oo mese toiminu vaan antaa tuota virhekoodia.


      • tumpelo

      • ...............

      • jalppari
        ............... kirjoitti:

        samaa juttuu iskee mulle ...

        jees sama täällä turun päässä, ei toimi ei


      • ...
        jalppari kirjoitti:

        jees sama täällä turun päässä, ei toimi ei

        ei toimi täälläkään ei.. eikä kyllä kellostakaan voi johtua kun on ihan oikeessa ajassa :F


      • mesettää ja mesettää
        ... kirjoitti:

        ei toimi täälläkään ei.. eikä kyllä kellostakaan voi johtua kun on ihan oikeessa ajassa :F

        ei toimi. mut ei kyl toiminu päivällä töissäkään. kaverilla toimii naapurissa ihan oikeen


      • ei toimi ei

        Joo täällä sama, eikä vika ole se kuuluisa kellonaika tai proxy.
        Niihin antaisi sitäpaitsi ihan toisen virhekoodin.
        Eikä ne voi yks kaks hypätä päälle, täälläkun mese toimi vielä eilen illalla.

        Eli Microsoftin verkoissa ongelma?!


      • msn sukkaa
        mesettää ja mesettää kirjoitti:

        ei toimi. mut ei kyl toiminu päivällä töissäkään. kaverilla toimii naapurissa ihan oikeen

        sama virhekoodi täällä! jotain siellä messengerin työntekijät kikkailleet ja painasseet väärää nappia. Eiköhän ne hoida hommat kuntoon!??!


      • on sama vika
        ei toimi ei kirjoitti:

        Joo täällä sama, eikä vika ole se kuuluisa kellonaika tai proxy.
        Niihin antaisi sitäpaitsi ihan toisen virhekoodin.
        Eikä ne voi yks kaks hypätä päälle, täälläkun mese toimi vielä eilen illalla.

        Eli Microsoftin verkoissa ongelma?!

        Siis proxystä ja kellosta/kalenterista ei ole kyse! Tää ohje sen sijaan saattaa toimia, ajelen parhaillaan....
        http://msn-errors.blogspot.com/search/label/error code 81000306


      • ei auttanu
        on sama vika kirjoitti:

        Siis proxystä ja kellosta/kalenterista ei ole kyse! Tää ohje sen sijaan saattaa toimia, ajelen parhaillaan....
        http://msn-errors.blogspot.com/search/label/error code 81000306

        Eipä toimi asetustenkaan jälkeen mutta messenger 4.7 toimii!!!
        Aatamin aikanen kylläkin :)


      • Poistin 8.5:sen
        ei auttanu kirjoitti:

        Eipä toimi asetustenkaan jälkeen mutta messenger 4.7 toimii!!!
        Aatamin aikanen kylläkin :)

        Poistin Live 8.5. koneelta ja asensin 7.5. mutta kun ei anna kirjautua tolla 7.5:lla niin nyt asentelen uusinta versiota taas :-O


      • mitään
        Poistin 8.5:sen kirjoitti:

        Poistin Live 8.5. koneelta ja asensin 7.5. mutta kun ei anna kirjautua tolla 7.5:lla niin nyt asentelen uusinta versiota taas :-O

        Eli nyt on taas uusin versio koneella (uudestaan) asennettuna, eikä mitään apua.


      • ei toimi täälläkään

        juu, ei toimi mullakaan. toimis pari tuntii sitte..
        msn:n hemmot on painellu jotain omaa siellä :P


      • inojss
        ei toimi täälläkään kirjoitti:

        juu, ei toimi mullakaan. toimis pari tuntii sitte..
        msn:n hemmot on painellu jotain omaa siellä :P

        joo eipä minulla toimi.... mutta veljellä viereisessä huoneessa toimii täydellisesti... reilua :D:D


      • shotti
        inojss kirjoitti:

        joo eipä minulla toimi.... mutta veljellä viereisessä huoneessa toimii täydellisesti... reilua :D:D

        Joo ei toimi eikä oo toiminu Klo: 09:00 lähtien...


      • stigmatan ohje
        mitään kirjoitti:

        Eli nyt on taas uusin versio koneella (uudestaan) asennettuna, eikä mitään apua.

        tässä linkki
        http://www.msghelp.net/showthread.php?tid=71703


        Removing Messenger proxy settings:


        * Start Messenger.
        * On the Tools menu, click Options.
        * Under Connection, click Advanced Settings.
        * Delete the entries under SOCKS.
        * Click OK, and then click OK again.


      • herjaa
        inojss kirjoitti:

        joo eipä minulla toimi.... mutta veljellä viereisessä huoneessa toimii täydellisesti... reilua :D:D

        "mutta veljellä viereisessä huoneessa toimii täydellisesti..."

        täh, mitä ihmettä?!? :-)
        missähän se vika oikein on...............


      • kiitos linkistä
        stigmatan ohje kirjoitti:

        tässä linkki
        http://www.msghelp.net/showthread.php?tid=71703


        Removing Messenger proxy settings:


        * Start Messenger.
        * On the Tools menu, click Options.
        * Under Connection, click Advanced Settings.
        * Delete the entries under SOCKS.
        * Click OK, and then click OK again.

        Linkki on kyllä hyvä, siellä on kaikki mahdollinen, mutta kuten sielläkin on todettu niin kaikilla ei vaan auta vaikka tekis mitä.
        Ei auttanut mullakaan.

        Tuolta huomaa että ongelma on maailmanlaajuinen tällä hetkellä.


      • LINKKIÄ

        Noniiiiiiiiiiiiiiii tällä vihjeellä sain toimimaan kun kaikki ennen tätä viestiä tänne tulleet temput oli kokeiltu, eli tuolta:

        http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/404746

        Artsan viesti:

        "Ongelma ratkaistu:

        Viimeisten win xp:n suojauspäivitysten mukana on tullut päivitys, joka häiritsee live messengerin kirjautumista. Tähän on hoidettu ohituskeino
        ajakaa: http://messenger.jonathankay.com/downloa...sgrsettings.reg

        lähde:
        http://www.fanatic.net.nz/2006/10/15/stu...n-try-this.html
        "

        Tuon exe-filen ajelu sai sekunnissa toimimaan, eli viimeeksi konetta sulkiessa windows on ajanut automaattisesti uuden päivityksen jossa on taas ollut tuo Messenger ongelma. Eli sen saa tällä pois tai kun se on seuraavaan Windows päivitykseen korjattu!?


      • jalppari
        LINKKIÄ kirjoitti:

        Noniiiiiiiiiiiiiiii tällä vihjeellä sain toimimaan kun kaikki ennen tätä viestiä tänne tulleet temput oli kokeiltu, eli tuolta:

        http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/404746

        Artsan viesti:

        "Ongelma ratkaistu:

        Viimeisten win xp:n suojauspäivitysten mukana on tullut päivitys, joka häiritsee live messengerin kirjautumista. Tähän on hoidettu ohituskeino
        ajakaa: http://messenger.jonathankay.com/downloa...sgrsettings.reg

        lähde:
        http://www.fanatic.net.nz/2006/10/15/stu...n-try-this.html
        "

        Tuon exe-filen ajelu sai sekunnissa toimimaan, eli viimeeksi konetta sulkiessa windows on ajanut automaattisesti uuden päivityksen jossa on taas ollut tuo Messenger ongelma. Eli sen saa tällä pois tai kun se on seuraavaan Windows päivitykseen korjattu!?

        sain toimimaan kun vaihdoin salasanani


      • aölkasd
        LINKKIÄ kirjoitti:

        Noniiiiiiiiiiiiiiii tällä vihjeellä sain toimimaan kun kaikki ennen tätä viestiä tänne tulleet temput oli kokeiltu, eli tuolta:

        http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/404746

        Artsan viesti:

        "Ongelma ratkaistu:

        Viimeisten win xp:n suojauspäivitysten mukana on tullut päivitys, joka häiritsee live messengerin kirjautumista. Tähän on hoidettu ohituskeino
        ajakaa: http://messenger.jonathankay.com/downloa...sgrsettings.reg

        lähde:
        http://www.fanatic.net.nz/2006/10/15/stu...n-try-this.html
        "

        Tuon exe-filen ajelu sai sekunnissa toimimaan, eli viimeeksi konetta sulkiessa windows on ajanut automaattisesti uuden päivityksen jossa on taas ollut tuo Messenger ongelma. Eli sen saa tällä pois tai kun se on seuraavaan Windows päivitykseen korjattu!?

        ois kiva juttu


      • lucía
        jalppari kirjoitti:

        sain toimimaan kun vaihdoin salasanani

        eipä auttanu mulla salasanan vaihto...


    • datanörde

      Mulla oli äsken sama ongelma ja tein kaiken mitä googlen hausta löydetyillä sivuilla luki. En saanut toimimaan, mutta sitten alkoi mietityttämään tuo kellon aika homma. Ihmettelinkin, kun ohjeiden ensin että se pitää säätää windowsista käsin, ja miten joku kellonaika voisi siihen vaikuttaa. Noh, mieleeni tuli että emolevyni on vuodelta 2006 jolloin käynnistin koneen uudelleen, painoin F2 ensimmäisessä näytössä (F2 tai DEL, alhaalla lukee kyllä jotain "XXX to enter SETUP" ja sitten kellon aika on usemmiten ensimmäisessä kohdassa) minulla tuo päivämäärä oli asennossa 9\27\2006 ja vaihdoin sen 9\31\2008 ja sitten tallensin asetukset ja boottasin windowssiin, saman tien kokeilin meseä ja sinnehän se meni.

      • minaah tietaa

        pistäkää päivämäärät uusiks nii pitäs alkaa toimii, mul ainaki autto.


      • juhuuuu
        minaah tietaa kirjoitti:

        pistäkää päivämäärät uusiks nii pitäs alkaa toimii, mul ainaki autto.

        jess :) mul oli aiva väärin noi päivät ja kaikki :D ja vaihoin ja taas toimii mese jeee :D


    • ?

      Oon ite koittanu saada toimimaan jo kauan mutta ei vaan toimi. Päivämäärät ja kellonajat on ok. Voisiko joku Suomentaa mulle noita engalanninkielisiä ohjeita, kun en oikeen tajua niitä ?

    • mitä kummaa????

      ihan outo käytös msn: ltä

    • Mie onnellinen <3

      mie vaihdoin päivämäärän ja mese toimii  

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe